Pro vyhledání vlaku zadejte jeho číslo, nebo název. Hvězdičku * lze při vyhledávání používat dle zvyklostí.
V databázi byly nalezeny 4 vlaky.
|
|
Os 7200 „*“ |
| Trasa:
Budapest Keleti pu. 14.33, Hidasnémeti 17.29-17.39, Košice 18.14 Detail trasy »
|
|
|
| Aktualizace: 3.4.2009 (Zdeněk Michl) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
Na síti H-MÁV IC 534
|
Dopravce vlaku:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.; |
|
|
|
Os 7201 „*“ |
| Trasa:
Košice 9.53, Hidasnémeti 10.26-10.36, Budapest Kel. 13.27 Detail trasy »
|
|
|
| Aktualizace: 3.4.2009 (Zdeněk Michl) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
Na síti H-MÁV IC 535
|
Dopravce vlaku:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.; |
|
|
|
Os 7202 „*“ |
| Trasa:
Füzesabony 10.02, Miskolc Tiszai pu. 10.52-11.06, Hidasnémeti 12.13-12.22, Košice 12.56 Detail trasy »
|
| Lokomotiva / vůz | Číslo | Z vlaku | Trasa | Na vlak | Žel. správa |
| 362 | | | | | SK-ZSSK |
| BDs a) | 392 | 5313 | Füzesabony – Košice | 1760 | SK-ZSSK |
| Bee a) | 394 | 5313 | -''- | 1760 | SK-ZSSK |
| Bee a) | 393 | 5313 | -''- | 1760 | SK-ZSSK |
|
| Aktualizace: 3.4.2009 (Zdeněk Michl) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
* MÁV 5332
|
Dopravce vlaku:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.; |
|
|
|
Os 7203 „*“ |
| Trasa:
Košice 14.57, Hidasnémeti 15.33-15.47, Miskolc Tiszai pu. 16.55-17.04, Füzesabony 17.54 Detail trasy »
|
| Lokomotiva / vůz | Číslo | Z vlaku | Trasa | Na vlak | Žel. správa |
| 362 | | | | | SK-ZSSK |
| Bee b) | 393 | 1761 | Košice – Füzesabony | 5332 | SK-ZSSK |
| Bee b) | 394 | 1761 | -''- | 5332 | SK-ZSSK |
| BDs b) | 392 | 1761 | -''- | 5332 | SK-ZSSK |
|
| Aktualizace: 3.4.2009 (Zdeněk Michl) | Trvalý odkaz | Grafická verze |
|
Poznámky k vlaku:
* MÁV 5313
|
Dopravce vlaku:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.; |
|
Poznámky k vozům:
1) Oddiel č.1 služobný 2) Kurz EWP 3279: Košice 20.32, Čierne nad Tisou 22.15 vlakom 8815 3) Kurz EWP 3279: Čierne nad Tisou 3.10, Košice 4.50 vlakom 8830 |
|
Poznámky k oběhům:
a) V , na 7203 b) V , od 7202 |
|
|
|
|