..: Photo Gallery - Photo details VL11M-062A+B :..
 

VL11M-062A+B


VL11M-062A+BInformace o fotografii:
 - Section: Čierna nad Tisou - Čierna nad Tisou štátna hranica
 - Datum: 19.1.2019
 - By: Adam Švajcr  Send mail
 - Zobrazeno: 2779x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

21.01.2019 (23:18)  
Jo a ve dvě ráno ve Lvově? dalších 25 vozů na rychlíku z Oděssy přivezl šestikolák samojediný, a rychlík z Chrakova nebo z jaké východoukrajinské zadele přivezlo dvojče ČS7 jinak elektriky na vlacích jen ty VL 10+přerostlé žabotlamy :-) ....Když jsme jeli tam - na Volovci od sedla Beskid přidrandil nálad od klacku ke klacku tři dvojčata VL 10 vpředu a dvě vzadu.....Neuvěříte co taková souprava dělá při dobržďování…
21.01.2019 (23:09)  
Já jsem z těch co objetoval (pravopis odpovídá tamní dopravní situaci) valutu a vypravil se ze Lvova na R13 ve dvě ráno směr čop grenze. Ten vlak jede s dvěma kurzovními stodolami do Košic přes Užocký průsmyk. Dokonce tak, že začátkem léta jede úsek Turka - Užok - a pod kopec celý za světla = je to železniční nirvána, zdejší železniční reálie a příroda - polsko za Siankama hned za ochranným pásmem dráhy :-) Netřeba se trmácet něco přes 7 hodin zdejší električkou!!! Před Turkou po čtvrté ráno 70-80kmh nadrážděné ruské dlabané ingoty zhruba v počtu 25 ks na sešroubovaných kolejích....Krawal =nehoraznyi. Při jízdě z kopce dolů nelze jinak než smeknout před fírou jak si přibrzdí soupravu tak, že mu to tu 30kmh drží samo a ani žádné rázy soupravou (připomínám beznárazníkovou těchniku). No přijedete do čopu po osmé ráno, hned na vás najede čmelák na třikrát vás dostrká na převaziště, Bolci při převazu provedou celní a pasové odbavení, hoši pod vozy poctivě skoro hodinu kutí ve dvojko podvozky, pak vás čmelda nastrká zpátky na soupravu, která mezitím na nádru v Čopu vznikne u prvního peronu = slovenský peršing + 1 speciální přeshraniční Bymee….Posunou se hodinky a hrrr na západ. No hrrr. Zas tak hrr to není. Zejména protože v polích je zastávka "Hraniční piechiod Slovenská Republika" zde probíhá průzkum slováků. Až sem jsou všechny dekly ve stodolách zaplombované. Chalani ich odplombujú, pozerajú vnu, po tričtrte hodine ich to prestane interesovat no a na pokon vlačik odcházá směr Čierna. V Čierne si peršing odveze to svoje Bymee stranou a najede na ty dvě ruské stodoly další peršing se slušnou soupravou cca pěti klimatizovaných vozů jak je známe ze slovenských souprav EC vlaků. No ale to už je dvanáct, nejvyšší čas aby takto stvořený osobák vyrazil směr Košice. I když nikdo nespěchá, furt se kolem vlaku něco děje...A vlak odjíždí vždy načas, aniž by někde bez příčiny postával jen tak nějakou delší dobu. V košicích to bylo tuším ve dvě odpoledne a ve tři pendolíno do Ostravy....
21.01.2019 (18:15)  
V Satu Mare jsem nedávno byl, škoda že jsem to nevěděl dřív :) Mmch, moc pěkné místo, vřele doporučuju. Atmosféra Rakouska-Uherska téměř se vším všudy. A když už tam budete, Vișeu de Sus je nedaleko :) Jen na hranicích s Maďarskem si postojíte, protože Rumunsko ještě není v Schengenu.
21.01.2019 (15:32)  
Tynec: jen pro zajimavost: pres ukrajinske uzemi vede mezi rumunskym Satu Mare a Ciernou nad Tisou splitka rozchodu.
Nejakou dobu pred cca 15 lety po ni jezdil lehatkovy vuz Satu Mare - Krakow pres Kosice a Plavec. Jinak splitka rozchodu taktez vede po rumunskem brehu Tisy pro jizdy mezi ukrajinskou Teresvou a Rachovem. Bohuzel, neni vyuzivana.
21.01.2019 (10:27)  
VL jako Vladimir Lenin.
Nějak to teď nedokážu najít; potřeboval bych ruskou klávesnici a tu jsem líný hledat. Prazdrojem byla tuším youtube - díl nějakého ukrajinského(?) seriálu o lokomotivách. Video bylo popsané azbukou a skrz schránku mě google poslal na ruskou wikipedii.
20.01.2019 (22:00)  
No pozor, vyväzovanie vlakov osobnej dopravy už nemá prebiehať aké, keďže už nejazdia priame prechodzie vlaky cez Čiernu ďalej na východ a ten priamy vozeň sa vezie na osobnom vlaku Čierna - Čop a v Čope ho previažu. Tak isto ale aj po normálnom rozchode jazdia nákladné vlaky, príkladom sú také rozobraté Škodovky z Mladej Boleslavi do prihraničného Ukrajinského Solomonova. A podobne, nákladu sa nájde dosť. Jazdí tam aj služobný motorový vozeň 810.674 (ex. ŠRT 810.802) ako služobné vlaky tuším 2x denne
20.01.2019 (21:43)  
Aha. Tak to jsem netušil, že přes hranice vede i rozchod 1435mm. Měl jsem za to, že vyvazování u vlaků osobní dopravy probíhalo (probíhá) v Čierne.

Potom ano, jsou to dvě jednokolejky. :-D
20.01.2019 (21:29)  
Jednokolejka to je i není, z Čierné do Čopu to je dvoukolejka. Jedna kolej je normálně rozchodná a druhá je širokorozchodná. Na širokej jezdí náklady a na normální osobní vlaky Čierna n. T. - Čop
20.01.2019 (21:08)  
Jednokolejka to není. Mezi elektrifikovanými průběžnými kolejemi je seřadiště a nově vybudovaná výsypka. Viz mapa, bod označuje místo kde se nachází čelo fotografovaného vlaku.

https://mapy.cz/letecka?vlastni-body&x=22.1108763&y=48.4248193&z=18&l=0&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=9z9.NxP-2V&ud=22%C2%B06%2735.717%22E%2048%C2%B025%2730.791%22N
20.01.2019 (19:57)  
V popisku označení lokomotivy má být A+B.

Jinak mně překvapuje,že to je jednokolejka.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko