Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ET42-022 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Piasek - Goczałkowice - GPS: 50°0'3.234"N, 18°56'47.794"E » - Datum: 1.2.2013 - Autor: Piotr Kozlowski - Pozn.: naklad do elekrárny Bielsko - Zobrazeno: 3925x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
16.02.2013 (11:49)
JOKR: jestli se milostpánovi něco nezdá, může si přejít na jinou fotku, to přeci není nic složitého
já naopak fotky polských mašin uvítám a být autorem, tak je sem nepřestanu vkládat jen proto, že to ňákýmu mindrákovi není po chuti...
já naopak fotky polských mašin uvítám a být autorem, tak je sem nepřestanu vkládat jen proto, že to ňákýmu mindrákovi není po chuti...
16.02.2013 (9:31)
Ošklivá - neošklivá, každopádně dvojdíl jak má být. Žádná jiná z polských dvojdílných elektrik neumí např. zapojit všech osm motorů do série pro případ obtížného rozjezdu nebo využívat EDB (kterou ET40 ani ET41 nemají; že její používání zakázali Poláci předpisem je věc druhá). ET42 má i výbornou protiskluzovou ochranu. Pokud vím, tak Poláci sami si tyto lokomotywy pochvalují :-)
16.02.2013 (6:42)
Fotograf pro stroj vyhledal ideální místo. Nepřekáží a ani nestíní sloup TV. Proto za 5*.
Na polských HV je opravdu jen jediná ohavnost, mega-sdružené světlomety, souhlas s mRKEF. Možná v jiných barvách by tyhle žabičky vypadaly lépe, ale jinak jsou zajímavé pro oko.
Vážení, vím, že tato nákladní dvojčata jsou sovětské provenience - "čapajev", jen si myslím, že jsou stejně nevzhledné jako EP(U)06....09 a že se na ně zrovna se zalíbením nedívám, když sem od našich severních sousedů zajíždějí.....A o polské kvalitě mne těžko někdo přesvědčí - mám s tím osobní zkušenosti :-)
JOKR, nikdy není pozdě se něco naučit (dozvědět)
http://pl.wikipedia.org/wiki/ET42
http://en.wikipedia.org/wiki/VL10
http://pl.wikipedia.org/wiki/ET42
http://en.wikipedia.org/wiki/VL10
Podle me to neni tak zle. Ohavi to ta divna svetla. Ale najdou se osklivejsi i u nas. Treba 850 a 851 xD
JOKR: až na to, že je to výrobek NEVZu.. Ať žije generalizace a xenofobie.
Polské lokomotivy jsou ošklivější než ostrovní ( kdesi jsem četl, že tyto jsou nejošklivější na světě ) :-) a je mi vždy smutno, když je tady zahlédnu - nemyslím tím importované "husary" nebo "Bombardiery". Stejně jako nekvalitní polské potraviny vypadali a vypadají a důvěru nebudí jejich stroje - od Gomulky po PESU, jen ta zapeklitá cena..........Tato ET 42 je klasický případ křížení letité licence se socialistickýni možnostmi a schopnostmi........Studio průmyslového designu bylo zřejmě umístěno na hranicí SSSR a Polska......Brrrrrrrr
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko