..: Fotogalerie - detaily fotografie 1502 Iranian runner :..
 

1502 Iranian runner


1502 Iranian runnerInformace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 24.3.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: ER 24 PC IranianRunner –
Siemens Hercules pro Irán
 - Zobrazeno: 12757x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.11.2011 (17:50)  
Řekl bych, že fotka z provozu asi k dispozici nebude. Jinak v Íránu jezdí i elektrické lokomotivy obdobného uspořádání. Ty byly vyrobeny v Číně ve městě Zhuzhou.
19.11.2011 (9:23)  
Írán jsme navštívili se ženou - povinný hidžáb - šátek a (džínový) kabát pod kolena - v roce 2009 jako baťůžkáři na vlastní pěst - a můžeme doporučit. Vlakem jsme se párkrát svezli, ale častokrát jsme měli smůlu, protože dálkové spoje jsou velice oblíbené - komfortní a levné (v kategorii Ghazal např. večeře v ceně) - a tudíž dlouho předem vyprodané.

Siemens tam již například dodal 20 jednotek DH4-1 Paradise Train:
http://www.mobility.siemens.com/en/data/pdf/ts_tr/02_reference_brochure_trains.pdf (strana 44).

Co jsem četl v ŽM, jestli si to dobře pamatuju, tak druhá půlka IranRunneru má jezdit na postrku, používat se budou taky jako dvojičky.
19.11.2011 (1:15)  
Ta nová lokomotiva pod kvetoucími jabloněmi (či co to je) vypadá tak až socialisticky optimisticky. Ale je fakt, že se mi na ten snímek hezky kouká. Takové jarní znovuzrození přírody a zrození nových možností íránských železnic... :-)
Ale jak už níže řečeno, Írán není země ani chudá, ani zaostalá. Spíš naopak. Když jsem v prvním pololetí hledal služebně cosi o jejich železnicích, nabyl jsem dojmu, že si tam, i přes formální embargo, podávají dveře nejvýznamnější výrobci a zástupci vlád (hlavně Německo a Čína) těžce lobbují za účast na obrovských stavbách. I z níže odkazovaného pořadu vyplývá, že tam probíhají rekosntrukce (a navíc dostavby) koridorů jako u nás, s rychlostmi 160 km/h a s výhledem na 200 km/h a více a též projekty na elektrifikaci stávajících tratí. současný stav a vize tedy viz:
http://www.youtube.com/watch?v=rSYU8pQvRFc
http://www.youtube.com/watch?v=_8lJPg-8ywg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=WLyF8iX86rQ&feature=relmfu
18.11.2011 (20:59)  
Tomáš Vašíček: Vectron to určitě není a to ani podle kastle. I podle označení jde o řadu EuroRunner (ER), ze které vychází třeba ÖBB 2016 (ER 20)

Pavel Večeřa: Jo, ani v odkazovaném článku není info o tom, že by šlo o dvojičku, takže máš nejspíš pravdu. Holt pořádná vraka s motory na obou stranách :o)
18.11.2011 (20:58)  
M 152.0: Tak on Írán není chudá země, životní úroveň nebude o nic nižší než u nás. Kdysi jsem někde četl článek o tamní železniční dopravě a v článku mimo jiné stálo to, že cestování je na dlouhé vzdálenosti směšně levné. Lístek na trasu ekvivalentní z Prahy do Žiliny vyšel v přepočtu snad na 70,- Kč.
Vlaky jsou prý komfortní, klimatizované, čisté.
Pravda, o nějaké svobodě se jim tam může jen zdát. Na druhou stranu - jiný kraj, jiný mrav. Chtějí Ahmadínežáda, tak mají co chtějí. Ale to jsem poněkud odbočil...:-)
18.11.2011 (20:33)  
Martin Grill: nebo to může být mašina s jedním stanovištěm určená pro provoz s vratnými soupravami. Kdysi jsem se ptal, na co jsou ty volné prostory vzadu, a tam by měly být agregáty k napájení klimy.
18.11.2011 (20:27)  
Siemens Hercules pro Irán

Opravdu??? Není to spíš už dieselová verze nového Vectronu, ta kastle by tomu odpovídala.
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
18.11.2011 (19:05)  
Tohle bude jezdit v Íránu? Moderní to země!
18.11.2011 (18:44)  
Siemens ES 64 F4, podle všeho patřící MRCE (Dispolok)

Mě by spíš zajímalo, jestli se jen blbě dívám, anebo skutečně jde o jeden díl dvoudílné mašiny? Vzadu nějak nenacházím vrata na stanoviště...

EDIT: Mám pravdu :o)

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407549&lang=1
18.11.2011 (18:41)  
Hřížák: soudil bych na E 189
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko