Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1502 Iranian runner | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 24.3.2010 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: ER 24 PC IranianRunner – Siemens Hercules pro Irán - Zobrazeno: 12757x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
19.11.2011 (17:50)
Řekl bych, že fotka z provozu asi k dispozici nebude. Jinak v Íránu jezdí i elektrické lokomotivy obdobného uspořádání. Ty byly vyrobeny v Číně ve městě Zhuzhou.
Írán jsme navštívili se ženou - povinný hidžáb - šátek a (džínový) kabát pod kolena - v roce 2009 jako baťůžkáři na vlastní pěst - a můžeme doporučit. Vlakem jsme se párkrát svezli, ale častokrát jsme měli smůlu, protože dálkové spoje jsou velice oblíbené - komfortní a levné (v kategorii Ghazal např. večeře v ceně) - a tudíž dlouho předem vyprodané.
Siemens tam již například dodal 20 jednotek DH4-1 Paradise Train:
http://www.mobility.siemens.com/en/data/pdf/ts_tr/02_reference_brochure_trains.pdf (strana 44).
Co jsem četl v ŽM, jestli si to dobře pamatuju, tak druhá půlka IranRunneru má jezdit na postrku, používat se budou taky jako dvojičky.
Siemens tam již například dodal 20 jednotek DH4-1 Paradise Train:
http://www.mobility.siemens.com/en/data/pdf/ts_tr/02_reference_brochure_trains.pdf (strana 44).
Co jsem četl v ŽM, jestli si to dobře pamatuju, tak druhá půlka IranRunneru má jezdit na postrku, používat se budou taky jako dvojičky.
Ta nová lokomotiva pod kvetoucími jabloněmi (či co to je) vypadá tak až socialisticky optimisticky. Ale je fakt, že se mi na ten snímek hezky kouká. Takové jarní znovuzrození přírody a zrození nových možností íránských železnic... :-)
Ale jak už níže řečeno, Írán není země ani chudá, ani zaostalá. Spíš naopak. Když jsem v prvním pololetí hledal služebně cosi o jejich železnicích, nabyl jsem dojmu, že si tam, i přes formální embargo, podávají dveře nejvýznamnější výrobci a zástupci vlád (hlavně Německo a Čína) těžce lobbují za účast na obrovských stavbách. I z níže odkazovaného pořadu vyplývá, že tam probíhají rekosntrukce (a navíc dostavby) koridorů jako u nás, s rychlostmi 160 km/h a s výhledem na 200 km/h a více a též projekty na elektrifikaci stávajících tratí. současný stav a vize tedy viz:
http://www.youtube.com/watch?v=rSYU8pQvRFc
http://www.youtube.com/watch?v=_8lJPg-8ywg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=WLyF8iX86rQ&feature=relmfu
Ale jak už níže řečeno, Írán není země ani chudá, ani zaostalá. Spíš naopak. Když jsem v prvním pololetí hledal služebně cosi o jejich železnicích, nabyl jsem dojmu, že si tam, i přes formální embargo, podávají dveře nejvýznamnější výrobci a zástupci vlád (hlavně Německo a Čína) těžce lobbují za účast na obrovských stavbách. I z níže odkazovaného pořadu vyplývá, že tam probíhají rekosntrukce (a navíc dostavby) koridorů jako u nás, s rychlostmi 160 km/h a s výhledem na 200 km/h a více a též projekty na elektrifikaci stávajících tratí. současný stav a vize tedy viz:
http://www.youtube.com/watch?v=rSYU8pQvRFc
http://www.youtube.com/watch?v=_8lJPg-8ywg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=WLyF8iX86rQ&feature=relmfu
18.11.2011 (20:59)
Tomáš Vašíček: Vectron to určitě není a to ani podle kastle. I podle označení jde o řadu EuroRunner (ER), ze které vychází třeba ÖBB 2016 (ER 20)
Pavel Večeřa: Jo, ani v odkazovaném článku není info o tom, že by šlo o dvojičku, takže máš nejspíš pravdu. Holt pořádná vraka s motory na obou stranách :o)
Pavel Večeřa: Jo, ani v odkazovaném článku není info o tom, že by šlo o dvojičku, takže máš nejspíš pravdu. Holt pořádná vraka s motory na obou stranách :o)
18.11.2011 (20:58)
M 152.0: Tak on Írán není chudá země, životní úroveň nebude o nic nižší než u nás. Kdysi jsem někde četl článek o tamní železniční dopravě a v článku mimo jiné stálo to, že cestování je na dlouhé vzdálenosti směšně levné. Lístek na trasu ekvivalentní z Prahy do Žiliny vyšel v přepočtu snad na 70,- Kč.
Vlaky jsou prý komfortní, klimatizované, čisté.
Pravda, o nějaké svobodě se jim tam může jen zdát. Na druhou stranu - jiný kraj, jiný mrav. Chtějí Ahmadínežáda, tak mají co chtějí. Ale to jsem poněkud odbočil...:-)
Vlaky jsou prý komfortní, klimatizované, čisté.
Pravda, o nějaké svobodě se jim tam může jen zdát. Na druhou stranu - jiný kraj, jiný mrav. Chtějí Ahmadínežáda, tak mají co chtějí. Ale to jsem poněkud odbočil...:-)
18.11.2011 (20:33)
Martin Grill: nebo to může být mašina s jedním stanovištěm určená pro provoz s vratnými soupravami. Kdysi jsem se ptal, na co jsou ty volné prostory vzadu, a tam by měly být agregáty k napájení klimy.
18.11.2011 (20:27)
Siemens Hercules pro Irán
Opravdu??? Není to spíš už dieselová verze nového Vectronu, ta kastle by tomu odpovídala.
Opravdu??? Není to spíš už dieselová verze nového Vectronu, ta kastle by tomu odpovídala.
18.11.2011 (18:44)
Siemens ES 64 F4, podle všeho patřící MRCE (Dispolok)
Mě by spíš zajímalo, jestli se jen blbě dívám, anebo skutečně jde o jeden díl dvoudílné mašiny? Vzadu nějak nenacházím vrata na stanoviště...
EDIT: Mám pravdu :o)
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407549&lang=1
Mě by spíš zajímalo, jestli se jen blbě dívám, anebo skutečně jde o jeden díl dvoudílné mašiny? Vzadu nějak nenacházím vrata na stanoviště...
EDIT: Mám pravdu :o)
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1407549&lang=1
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko