..: Fotogalerie - detaily fotografie SNCB AM86.909 :..
 

SNCB AM86.909


SNCB AM86.909Informace o fotografii:
 - Místo focení: Antwerpen Centraal
 - Datum: 8.3.2010
 - Autor: 743 010-1 
 - Pozn.: Plemenitba na kolejích: když
připustíte brejlovce k
hydře...
 - Zobrazeno: 5348x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.03.2010 (13:31)  
Dovolím si zaspamovat galerií fotomontáží zmiňovaného uživatele 844_001, alias občasného přispivatele zdejší galerie Péti Majerníka:

http://www.844001.uvadi.cz/fotogal/fm/fm.htm
18.03.2010 (22:25)  
Stavbu pevneho loze jsem videl na tramvajovem pasu mezi Ujezdem a Svandovym divadlem. Ten technologicky postup byl fascinujici... Nejdriv udelali betonovou zakladnu. Na ni na drevene spalky polozili kolejnice s jiz pripevnenymi srouby (tedy soustava podkladnice-srouby) a nasledne prostor pod kolejnicemi zalili dalsi vrstvou betonu... Zadne vrtani der pro srouby, nic... pak uz jen finalni uprava, myslim ze dalsi beton a pak asfalt...

k foto: geometrie mi prijde celkem prirozena, super zpracovani, vubec nejde poznat, ze je to scan
18.03.2010 (21:29)  
Upraven titulek fotky - jedná se příměstskou elektrickou jednotku řady AM86, vyráběnou od roku 1988.
18.03.2010 (21:56)  


Děkuji za upřesnění, neznal jsem ji - a potkal zcela náhodou (-:
registrovaný uživatel Natix  mail  
Počet komentářů uživatele38 »fotek 0
18.03.2010 (20:53)  
Jak moc je ta pevná jízdní dráha vlastně používaná u nově stavěných tratí? Například ve dnešním článku o nové VRT trati z Francie do Španělska jsou totiž fotografie trati s klasickým štěrkovým lóžem. Plánuje se její použití u nějakých novostaveb u nás, např. v tunelu Praha - Beroun nebo na přeložkách na 4. koridoru, jak je uvedeno v tom článku na SPŽ, nebo to už je pasé?
18.03.2010 (16:39)  
Sim:
http://www.fce.vutbr.cz/zel/plasek.o/0N5/10-Pevna_jizdni_draha.pdf
http://www.cdrail.cz/VTS/CLANKY/vts28/2803.pdf

Stručné shrnutí zde: http://www.stavime-bydlime.cz/article.php?ID=23145
Výhody pevné jízdní dráhy:
- Bezúdržbová konstrukce s předpokládanou životností 80 roků
- Pro upevnění kolejnic jsou použity standardní prvky pružného upevnění
- Eliminace vibrací, podstatně nižší hlučnost v jiných frekvenčních pásmech, což lze využít v městských aglomeracích
- Úspora stavební výšky konstrukce oproti klasické konstrukci železničního svršku o 10-15 cm
- Odpadá čištění, stačí opláchnout proudem vody - hygienické z hlediska města

Nevýhody pevné jízdní dráhy:
- Náklady na vybudování pevné jízdní dráhy jsou až 3 x vyšší než u klasické konstrukce železničního svršku
- Značná náročnost na vyměření nivelety koleje, po zabetonování pražců je značně omezená možnost eliminace případné chyby ve směru a výšce koleje.
18.03.2010 (12:37)  
PV) Tak tam jsem ji neviděl, ale už tuším, který kreativec ji má na svědomí. :) A zrovna mu nefunguje web, škoda.
18.03.2010 (12:26)  
Ta retuš je na K-reportu, stačí zadat do vyhledávače 844 a vyběhne avatar uživatele 844_001
18.03.2010 (12:11)  
K vlaku – Někde jsem už retuš podobnou tomuto vlaku viděl. Myslím, že to byla kombinace 754 + 843. :)

K fotce – zřejmě se autorovi povedl flašku postavit na hranu a pak to srovnat do kosodélníkového tvaru. Docela divoká deformace, ale kupodivu se to dá snést. Zajímavý dokument, to se musí nechat.
18.03.2010 (21:11)  


Deformace je daná použitím širokoúhlého objektivu s ohniskem 21 mm, fotil jsem to tak, jak to viděl aparát, dělal jsem jen výřez a žádnou deformaci jsem při editaci neuplatňoval. Opravdu žádnou (-:

Mohu to doložit negativem (ano, je to z kinofilmu).
18.03.2010 (11:54)  
Sim: niečo málo nájdeš na http://spz.logout.cz/infra/pjd_1.html
18.03.2010 (10:49)  
Doporučil bych ukončit jazykové okénko a další komentáře směřovat k fotografii, což bude pro autora jistě přínosnější.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko