Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
4758.003 Cityjet | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 18.8.2019 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 3409x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Jiří Bajer, stoupa: další možnost je neustále rušit výběrové řízení dokud je nevyhraje jistý nejmenovaný výrobce jako jediný uchazeč...
pro Jirí Bajer:
To znám. Neustále menit zadání, az to dál nejde jinak, nez nepodat ani nabídku.. Za odmenu jen "Orchestrion", stále v provozu :-)
To znám. Neustále menit zadání, az to dál nejde jinak, nez nepodat ani nabídku.. Za odmenu jen "Orchestrion", stále v provozu :-)
19.01.2020 (13:27)
zirecek: Mohl je mít jihomoravský kraj, dokonce stejně vybavené, protože jednotky pro JMK by byly vyráběny v souběhu s těmito rakouskými. Zadávací dokumentace se však neustále měnila, až se z toho stal pro Bombardier riskantní podnik a nepodal ani nabídku.
Dobrý den, omylem jsem zmáčknul 3*. Mohu poprosit o smazání hodnocení? Děkuji.
17.01.2020 (16:45)
A co přesně se zkoušelo, že to nešlo provést přímo v Hennigsdorfu?
18.01.2020 (11:40)
Bohužel, žádné informace ke konkrétním zkouškám nemám, takže pokud vyloženě nevypozoruju co zkoušejí (např. trhací zkoušky s odpojováním vozu za jízdy), tak netuším.
A VUZ si aktuálně veškeré informace velmi střeží, tak snad jedině že by to tady četl někdo z pracovníku Bombardieru a chtěl být sdílný :)
A VUZ si aktuálně veškeré informace velmi střeží, tak snad jedině že by to tady četl někdo z pracovníku Bombardieru a chtěl být sdílný :)
Rabín: A kdy nás to čeká, ještě 25 let?
18.01.2020 (11:45)
Docela hezké srovnání nabízí aktuálně přehlídka fotek v levém sloupečku - brejlovec, bangle, T47, brejle, rekobrejle=bizon, laminy, veselá kráva, lamina a brejle. Klasický obrázek české železnice v roce 2020 :)
Šimon P: děkuji za vysvětlení a také děkuji autorovi za doplnění řady - teď je to jasné.
Bohužel, nasazení této řady do běžného provozu bude do značné míry znamenat konec klasických souprav u ÖBB v elektrické trakci, ale pokrok nelze zastavit - také nás to postupně čeká.
Bohužel, nasazení této řady do běžného provozu bude do značné míry znamenat konec klasických souprav u ÖBB v elektrické trakci, ale pokrok nelze zastavit - také nás to postupně čeká.
Na snímku je Talent 3 a ne řada 4744 CityJet od Siemensu. Ta je v běžném provozu. Talent 3 ještě dělá (dělal) zkoušky.
18.01.2020 (11:48)
Ano, jedná se o Talent 3, díky... ale také nosí komerční název OBB Cityjet, jak je vidno na čelních vozech :)
Jaké zkoušky se na tom na ŽZO prováděly? Vždyť v Rakousku už nějakou dobu normálně jezdí. Že by alternativní pohon?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko