Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
railjet 15555 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Küb - Eichberg - Datum: 17.3.2012 - Autor: Richard Weber - Zobrazeno: 6600x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
21.03.2012 (7:48)
Kolik jezdí Žabatlam a kolik RJ ? Rozdíl víc jak 100 km/h
20.03.2012 (23:33)
Je zajímavé, že spousta "tradičňáků" řeší sunuté vlaky a zdají, ano zdají je jim nebezpečné a přitom smutní nad odstavováním jednotek, na které jsou prostě zvyklí.
Nevím v čem je RJ nebo jiný sunutý vlak nebezpečnější než žabotlam, který se sroluje do ruličky při nárazu ve 30 km/h. Dále je zajímavé, že si všímáte jen lokomotivy v čele/kontra řídicí vůz v čele, ale jak obvykle vypadají ty dva tři vozy za lokomotivou vám jaksi nedochází.
Jinak fotka moc pěkná.
Nevím v čem je RJ nebo jiný sunutý vlak nebezpečnější než žabotlam, který se sroluje do ruličky při nárazu ve 30 km/h. Dále je zajímavé, že si všímáte jen lokomotivy v čele/kontra řídicí vůz v čele, ale jak obvykle vypadají ty dva tři vozy za lokomotivou vám jaksi nedochází.
Jinak fotka moc pěkná.
rysanek: "Upřímě zrovna u railjetů je to opravdu nebezpečné ale myslím že už to stejně mají všichni nějak vychytané" - to je nejaky subjektivni pocit, nebo obecna pravda o nebezpecnosti railjetu?
M. Hochmann: co ta nehoda na Ol-Krnovske trati, kde transsudetsky rychlik vrazil Bflmpsvz ridicakem do kamionu s papirem?
M. Hochmann: co ta nehoda na Ol-Krnovske trati, kde transsudetsky rychlik vrazil Bflmpsvz ridicakem do kamionu s papirem?
Ceskolipak: Nojo, to mi vůbec nedošlo, že tenhle málopřejezdový úsek pokračuje až do Břeclavi. Hmmm...
20.03.2012 (20:55)
Ešus: Havl.Brod-Brno je nejnovější trať u nás. To se tady bezpočetkrát řešilo. Zatímco se kolem roku 1950 vystavěla trať bez úrovňových přejezdů a s ostrovními nástupišti, nedošlo naše stavební inženýrství v roce 2000 tak daleko, aby zrušilo 3 přejezdy na trase Brno-Břeclav, kde by se úsekově dalo jezdit i více než 160 km/h, jak o tom sní ČD/SŽDC.
k tomu ridicimu vozu ICE2 ma taky ridici vuz a jezdi 280 zatim problem nebyl
Ceskolipak - 3. odst.: Na to, aby na trati bylo úplné minimum úrovňových křížení mysleli na trati Brno - Havl. Brod. Jenže zrovna ta byla zametena pod práh... (Nemyslím tím aby tudy jezdil každý vlak Břeclav - Praha, ale momentálně tu nejezdí ani jeden. :-( )
Všichni ten systém haníte ale na druhou stranu zase se ušetří posunovači a další zaměstnanci co musí vždy lokomotivou objet soupravu.Upřímě zrovna u railjetů je to opravdu nebezpečné ale myslím že už to stejně mají všichni nějak vychytané.Třeba ale u sylů je tady s tím systémem docela problém :-)
pěkné....
Jel jsem tím s řídícím vozem v čele vlaku 210km/h a nijak mi to hloupé ani technicky nepřišlo.
Jen jeden problém jsem měl než jsem si zvyknul.V rychlosti 200km/h když tohle vjede do tunelu tak o nějaký centrmetr se změní karoserie vozu. Je to poznat pokud máte ruku na opěrce blízko okna. Nějak v tom vlaku divně lupne, ale u Lince už jsem byl otrlejší a zvyknul jsem si.
Jel jsem tím s řídícím vozem v čele vlaku 210km/h a nijak mi to hloupé ani technicky nepřišlo.
Jen jeden problém jsem měl než jsem si zvyknul.V rychlosti 200km/h když tohle vjede do tunelu tak o nějaký centrmetr se změní karoserie vozu. Je to poznat pokud máte ruku na opěrce blízko okna. Nějak v tom vlaku divně lupne, ale u Lince už jsem byl otrlejší a zvyknul jsem si.
20.03.2012 (19:58)
To je podle mě irelevantní požadavek, protože nelze srovnávat infrastrukturu naší a zahraniční, kde jezdí řidičáky.
Tady nejsou lidi/řidiči zvyklí, že vlaky jezdí rychle (viz v zimě si paní s čoklem vykračuje u Mariánek před pendolinem), u Řevnice se otáčí kamion na přejezdu apod. peršing u Vraňan skončil na poli kvůli pojistnému podvodu s autem na přejezdu), mizerný výhybky u Ústí + unavený fíra = vykolejený elefant...Studénka radši ani nemluvě a pár dalších příkladů. Těžko říct, co by se stalo, kdyby soupravu vedl řidičák...
V ČR i na koridorech prostě jsou úrovňové přejezdy a taky se občas šetřilo a výhybky jsou nejsou na nějakých 80-100 km/h.
Tady nejsou lidi/řidiči zvyklí, že vlaky jezdí rychle (viz v zimě si paní s čoklem vykračuje u Mariánek před pendolinem), u Řevnice se otáčí kamion na přejezdu apod. peršing u Vraňan skončil na poli kvůli pojistnému podvodu s autem na přejezdu), mizerný výhybky u Ústí + unavený fíra = vykolejený elefant...Studénka radši ani nemluvě a pár dalších příkladů. Těžko říct, co by se stalo, kdyby soupravu vedl řidičák...
V ČR i na koridorech prostě jsou úrovňové přejezdy a taky se občas šetřilo a výhybky jsou nejsou na nějakých 80-100 km/h.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko