Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1216.210-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Neunkirchen NÖ - St. Egyden [4] - Datum: 17.3.2012 - Autor: Petr Adášek - Zobrazeno: 5412x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
V Rakousku se to bude prehazovat na pravostrany provoz protoze jsou na nej navrzeny mimourovnova krizeni okolo noveho hlavniho nadrazi a vubec napojeni vsech trati do uzlu Wien. Nove nadrazi a Lainzertunnel se sice oteviraji az v prosinci, ale prava/leva se bude prehazivat uz v lete. Menit vsechno naraz k 12.12. by bylo pro infrastrukturu a dopravce moc velke riziko.
03.04.2012 (7:25)
Koukám, že Rakušáci vláčky po zimě ještě neumyli-5*.
K levostrannému provozu: Všechny koridory jsou u nás banalizované (což se dělá standardně již 40 let), takže lze jezdit vlevo i vpravo. Přepnutí na pravostranný provoz je jen otázkou, kdy někdo udělá "chybu lidského činitele".
Ovšem jeden problém za 8 miliard tady máme. Před více než půlstoletím se hezky vybudovala mimoúrovňová odbočení z Ferdinandky směr Olomouc a ValMez. Prostým přehozením na pravostranný provoz pozbývají smyslu a tedy je rovnou zlikviduji za 2 miliardy, nebo předělám za 8mldKč.
V každém případě je to vážný průser pro nejzatíženější úsek železnice v ČR. Mělo se to udělat již při stavbě koridorizace tohoto úseku. Ještě jednou připomínám, že narozdíl od Rakušáků jsme mohli již dávno otočit Břeclav - Bohumín, neboť byla kompletní banalizace od doby ET Břeclav - Přerov.
K levostrannému provozu: Všechny koridory jsou u nás banalizované (což se dělá standardně již 40 let), takže lze jezdit vlevo i vpravo. Přepnutí na pravostranný provoz je jen otázkou, kdy někdo udělá "chybu lidského činitele".
Ovšem jeden problém za 8 miliard tady máme. Před více než půlstoletím se hezky vybudovala mimoúrovňová odbočení z Ferdinandky směr Olomouc a ValMez. Prostým přehozením na pravostranný provoz pozbývají smyslu a tedy je rovnou zlikviduji za 2 miliardy, nebo předělám za 8mldKč.
V každém případě je to vážný průser pro nejzatíženější úsek železnice v ČR. Mělo se to udělat již při stavbě koridorizace tohoto úseku. Ještě jednou připomínám, že narozdíl od Rakušáků jsme mohli již dávno otočit Břeclav - Bohumín, neboť byla kompletní banalizace od doby ET Břeclav - Přerov.
To comar: No to je zajímavý.. :-0 Proč se to vlastně bude měnit na pravou stranu? resp. proč se to v úseku z Břeclavi do Bohumína nechalo i po koridoraci nadále vlevo? Nyní se to bude měnit, když už je téměř vše kromě několika uzlů hotovo..?
Dík.
Dík.
Na podobnou věc jsem se ptal tady:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742211.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742211.html
R206:
momentalne v Breclavi, ale v lete se bude menit provoz Breclav-Wien-Bruck na pravostrany.
momentalne v Breclavi, ale v lete se bude menit provoz Breclav-Wien-Bruck na pravostrany.
02.04.2012 (16:09)
4*
Když tak vidí tuto fotku, napadá mě, kde se přejíždí z pravé koleje na levou (EC Praha - Wien). V Břeclavi?
Díky.
Když tak vidí tuto fotku, napadá mě, kde se přejíždí z pravé koleje na levou (EC Praha - Wien). V Břeclavi?
Díky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko