Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 62.215 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Szombathely - Datum: 15.7.1996 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: R 377 Alutus - Zobrazeno: 4044x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
11.03.2011 (18:04)
MK: No, za prvé toho na vozbu nemají zase tolik a za druhé těch M41 (dnes už M41.2 - všechny s CATrem místo Pielsticku) bylo vyrobeno 114...
Autor fotografie: myslel jsem "Szergeje" v osobní dopravě. Rozhodující hlavní trati jsou už dnes elektrifikované a na těch ostatních si už v osobní dopravě asi vystačí s M41.
Předpokládám také, že některé novější vozy (jako např. naše Ampz a pod.) by bez "Villámos fütökocsi" v létě nejen že netopily, ale také nesvítily.
Předpokládám také, že některé novější vozy (jako např. naše Ampz a pod.) by bez "Villámos fütökocsi" v létě nejen že netopily, ale také nesvítily.
11.03.2011 (12:56)
Jasně. A kdybych si znovu přečetl ještě ten příspěvek níže, bylo by mi to jasné hned :)
V soupravě tehdy byly obyčejné "ypsilony" CFR, tak proto ta úvaha o topení ;)
V soupravě tehdy byly obyčejné "ypsilony" CFR, tak proto ta úvaha o topení ;)
A proč ne vytápění v létě? Ono v noci bývá tak teplo, že se ve vozech nemusí topit?
11.03.2011 (12:35)
Tak nějak jsem si tehdy vysvětlil přítomnost vytápěcího vozu:) Vlak odjížděl ze Szombathely dost brzy a i v "jižních" krajích slyšeli o svaté Anně.
Astartoth: to samozřejmě, ale obávám se, že dnes tam neduní už ani toto...
11.03.2011 (12:40)
Uherskými rovinami stále duní "Szergeje" v čele nákladních vlaků. Původní i remotorizované.
Fotka za 5, ale radeji tedy v uherske rovine NOHAB nez tento krumpl.
V duchu to slyším. Sergej dunící 100 km/h uherskou rovinou, za ním poklidně blafe vůz vytápěcí...
Zajímavé je jeho řazení v létě - v soupravě jsou pravděpodobně vozy bez generátorů s "Zugsammelschiene".
Zajímavé je jeho řazení v létě - v soupravě jsou pravděpodobně vozy bez generátorů s "Zugsammelschiene".
Jj, topný vůz. Používají je ještě MÁV, nebo na osobní vozbu stačí už jen M41?
11.03.2011 (12:02)
První vůz za lokomotivu asi nebude služební – vidím na bočnici varovné blesky. K čemu byl? Pro el. vytápění soupravy?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko