..: Fotogalerie - detaily fotografie 377110 :..
 

377110


377110Informace o fotografii:
 - Místo focení: Balham
 - Datum: 6.6.2009
 - Autor: Payus  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6776x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.06.2009 (21:39)  
V Anglii se člověk v podstatě mimo stanici na trať nedostane, všude jsou ploty... doufám, že to nezavedou i u nás
16.06.2009 (21:21)  
sAd: lidi se to mozna nauci, ale co zvirata? Vzdyt musi mit kazdou chvili nekde pripecene zajice a jinaci havet.
16.06.2009 (20:58)  
Deadeye: Je to proto aby se sběrač proudu ochlazoval, protože klouže kov po kovu a tím se to zahřívá (každý vůz má 2 na každém podvozku) jako metro tady v Praze. Nevím jestli to je pravda,tak bych to viděl já.
16.06.2009 (20:43)  
Mne spise prekapuje jak moc ty koleje jsou krive (musi to byt jak jizda na horske draze a rychlost musi byt dost omezena). No a druhe vec je, ze ta napajeci kolej je i na rovnem useku chvili na prave, chvili na leve strane. Jak to tedy funguje a cim se ridi pri vystavbe?
registrovaný uživatel sAd 
Počet komentářů uživatele226 »fotek 0
16.06.2009 (20:41)  
Ovšem v něčem je přeci jen ta napajecí kolejnice výhodná. Nehrozí ztržení troleje pádem stromu a nutí to lidi používat vyznačené přechody a přejezdy :).
16.06.2009 (20:30)  
Hodně pěkná fotka.
16.06.2009 (19:46)  
by me zajimalo jak je to s ochranou proti dotyku osobou? Je to cele oplocene? Nebo me napada nejaky system, kdy si vlak sam zapina napajeni useku, ale to mi prijde jako dost tezkopadne reseni ...
16.06.2009 (19:01)  
comar: Předělat to ze třetí kolejnice na trolej by znamenalo hodně velké náklady na což ani britové díky Railtracku nemaj (musel bys předělat celou Jižní a JV Anglii od Londýna po Dover). Navíc jim to bohatě pro jejich maximálně šestivozové soupravy stačí, jelikož Eurostar už přesunuly vyskorychlostní trať HS1.
16.06.2009 (18:33)  
Škoda těch zřetelných chromatických vad.
16.06.2009 (18:12)  
str: treti kolejnice je pro moderni zeleznici opravdu dost neprakticka. Navic je v ni jen 750V DC. Z historickych duvodu se pouziva na vsech tratich na jih od Londyna. Misty se na tom jezdi dokonce az 160km/h! Predelat to by bylo hodne drahe, i kdyz na to casem stejne mozna dojde.

Dalsim problemem anglickych zeleznic je silene uzky prujezdny profil. Diky tomu tam muzou tunelem jen specialni nakladni a osobni vlaky.

Anglie je proste jina ...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko