Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
377110 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Balham - Datum: 6.6.2009 - Autor: Payus - Zobrazeno: 6776x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
16.06.2009 (21:39)
V Anglii se člověk v podstatě mimo stanici na trať nedostane, všude jsou ploty... doufám, že to nezavedou i u nás
sAd: lidi se to mozna nauci, ale co zvirata? Vzdyt musi mit kazdou chvili nekde pripecene zajice a jinaci havet.
16.06.2009 (20:58)
Deadeye: Je to proto aby se sběrač proudu ochlazoval, protože klouže kov po kovu a tím se to zahřívá (každý vůz má 2 na každém podvozku) jako metro tady v Praze. Nevím jestli to je pravda,tak bych to viděl já.
Mne spise prekapuje jak moc ty koleje jsou krive (musi to byt jak jizda na horske draze a rychlost musi byt dost omezena). No a druhe vec je, ze ta napajeci kolej je i na rovnem useku chvili na prave, chvili na leve strane. Jak to tedy funguje a cim se ridi pri vystavbe?
Ovšem v něčem je přeci jen ta napajecí kolejnice výhodná. Nehrozí ztržení troleje pádem stromu a nutí to lidi používat vyznačené přechody a přejezdy :).
16.06.2009 (20:30)
Hodně pěkná fotka.
by me zajimalo jak je to s ochranou proti dotyku osobou? Je to cele oplocene? Nebo me napada nejaky system, kdy si vlak sam zapina napajeni useku, ale to mi prijde jako dost tezkopadne reseni ...
comar: Předělat to ze třetí kolejnice na trolej by znamenalo hodně velké náklady na což ani britové díky Railtracku nemaj (musel bys předělat celou Jižní a JV Anglii od Londýna po Dover). Navíc jim to bohatě pro jejich maximálně šestivozové soupravy stačí, jelikož Eurostar už přesunuly vyskorychlostní trať HS1.
str: treti kolejnice je pro moderni zeleznici opravdu dost neprakticka. Navic je v ni jen 750V DC. Z historickych duvodu se pouziva na vsech tratich na jih od Londyna. Misty se na tom jezdi dokonce az 160km/h! Predelat to by bylo hodne drahe, i kdyz na to casem stejne mozna dojde.
Dalsim problemem anglickych zeleznic je silene uzky prujezdny profil. Diky tomu tam muzou tunelem jen specialni nakladni a osobni vlaky.
Anglie je proste jina ...
Dalsim problemem anglickych zeleznic je silene uzky prujezdny profil. Diky tomu tam muzou tunelem jen specialni nakladni a osobni vlaky.
Anglie je proste jina ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko