Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
377110 | |
Informace o fotografii: - Ort: Balham - Datum: 6.6.2009 - Autor: Payus - Zobrazeno: 6777x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jo jo, v Anglii jsou kolem všech tratí ploty a na mostech jsou tak vysoká zábradlí (navíc z betonu či cihel), že na trať není vůbec vidět. Takže pro šotouše to není země zaslíbená...
Bydlím na sever od Londýna a tady nám jezdí jiné soupravy.. Foto je moc pěkné, dávám 5*!!
Bydlím na sever od Londýna a tady nám jezdí jiné soupravy.. Foto je moc pěkné, dávám 5*!!
Je to foceno primo z nastupiste stanice Balham na Balham Station Rd. v jiznim Londyne. Trochu to tam znam. Nedaleko je penzion ceskeho majitele. Na http://maps.google.com/ je i pohled shora.
Ty krive koleje me taky tehdy dost zaujaly, ale vlaky tam jedou kupodivu docela klidne a vubec neskacou jako zabi tlamy.
Ty krive koleje me taky tehdy dost zaujaly, ale vlaky tam jedou kupodivu docela klidne a vubec neskacou jako zabi tlamy.
ICN: Zajímalo by mne, co by jsi vykouzlil ty za fotku s "krabičkou" v ruce, s typickým londýnským počasím a s nemožností dostat se blíže do trati na lepší flek, :o).
CzechDave: Zažil jsem taky podobnou jízdu s podobně komfortním pocitem cestujícícho na hrozivém železničním svršku. Ať žije vzduchové vypružení ála naše quattro, :-).
CzechDave: Zažil jsem taky podobnou jízdu s podobně komfortním pocitem cestujícícho na hrozivém železničním svršku. Ať žije vzduchové vypružení ála naše quattro, :-).
comar - nechci byt uplne mimo, ale skoro bych rekl, ze pokud se kolem Londyna v tech tunelech (nebo "otevrenych tunelech") objevi zajic, tak to uz musi byt skoro do televiznich zprav...
16.06.2009 (23:21)
-Lukáš Hetfleisch : přesně tak. http://en.wikipedia.org/wiki/Class_377 jejich vlaky jsou vlasně metra. vecinou prvni vuz hnaci a druhy hnany a pak zase hnaci. Dodal bych že je to vůbec sranda. Mají tam střidavy i stejnosmerný proud maji jak treti kolejnici tak normalni trolej. I tyto bombardiery mají polopantograf na nekterých jendotkach. Vznikají tak zakazky přímo pro tratě.
- mRKEF: co ja jezdil do Farnborough z Lonýnu tak to cele bylo oploceno... před rokem ožralý polák močil na koleje na nadraží a záchranka pouze seškrabavala uhlí co z něj zbylo na peronu
- Deadeye: mezi Farnborough a Londonem sem jezdil 450tkama od Simenesema http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_444 nedokážu říct kolik přesně jezdí po 4 kolejných usecích ale tipl bych 160=200 a koleje jsou rovne(pro strojvůdce až příliš dlouhe a nudné rovné useky) Vzduchové odpružení luxus.
= jedna připomínka k napajecí soustavě. Je to asi levnejší ale pokud se stane nejake neštěstí tak v kolejích je pořád proud protože se nepretrhají draty v tomto případě je to asi hodne nebezpečné.´
=Britové ale při stavbě trolejí spotřebují tolik kovu na jejich masivní brany a sloupy že je ekologictejší a ekonomičtější jedna kolej navic (pouze můj pohled na věc)´
=Opravdový problémem jsou neustalé výluky... makaji sice v noci ale i o víkendech a to se pak skoro nedostanete domů
- mRKEF: co ja jezdil do Farnborough z Lonýnu tak to cele bylo oploceno... před rokem ožralý polák močil na koleje na nadraží a záchranka pouze seškrabavala uhlí co z něj zbylo na peronu
- Deadeye: mezi Farnborough a Londonem sem jezdil 450tkama od Simenesema http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_444 nedokážu říct kolik přesně jezdí po 4 kolejných usecích ale tipl bych 160=200 a koleje jsou rovne(pro strojvůdce až příliš dlouhe a nudné rovné useky) Vzduchové odpružení luxus.
= jedna připomínka k napajecí soustavě. Je to asi levnejší ale pokud se stane nejake neštěstí tak v kolejích je pořád proud protože se nepretrhají draty v tomto případě je to asi hodne nebezpečné.´
=Britové ale při stavbě trolejí spotřebují tolik kovu na jejich masivní brany a sloupy že je ekologictejší a ekonomičtější jedna kolej navic (pouze můj pohled na věc)´
=Opravdový problémem jsou neustalé výluky... makaji sice v noci ale i o víkendech a to se pak skoro nedostanete domů
deadeye: ani moc ne, sám jsem zažil jízdu s HST125 rychlostí odhadem 130 km/h po kolejích na dřevěných pražcích, které vypadaly, jako kdyby je dovezli z nějaké zapadlé lokálky na Vysočině, divže nebyly kolejnice ještě uchycené hřeby. Jen rytmus klepání kol byl podstatně rychlejší, ale že by se ten vlak nějak mlátil ze strany na stranu, to jsem si nevšiml.
16.06.2009 (22:38)
Jako dokument odjinud ano, ale jinak? Technicky nepříliš zdařilé a kompozičně taktéž. Měl-li bych hodnotit, nebylo by to hodnocení vysoké. Umíš lepší fotky; na druhou stranu - tam asi nebylo moc možností co vymýšlet, ne?
Matouš Vinš: a to doufáš jako provozovatel železniční dopravy, rodič, uvědomělý občan, častý cestující, myslivec, pracovník záchranných složek, nebo jako šotouš?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko