Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
BR 01.0509-8 + BR 52.8195 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Neuenmarkt-Wirsberg - Trebgast (Schiefe Ebene) - Datum: 23.5.2010 - Autor: redbird - Pozn.: BR 01 0509-8 zdolává legendární "nakloněnou rovinu" neboli Schiefe Ebene, vedoucí z Neuenmarktu do Markschorgastu. - Zobrazeno: 3496x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.10.2012 (18:48)
Kurňa to je žůžo! Jsem rád, že ji mám, holku, ve své sbírce 120x zmenšenou. Ty ladné křivky... hmm, prostě kočka. :-) Fotografie více než příjemná pro oko. :-)
Schiefe Ebene - zpřesnění:
Dle normy pro stroj a trať dostávaly stroje BR 01 postrk, vezly-li více než 4 čtyřosé vozy. Do roku 1969 pára (i BR 50), poté turnusově V 100, v záskoku i V 200. Na videu z posledních let provozu jsem napočítal u vnitrostátních vlaků D (R) a E (Sp) zpravidle 4 - 11 vozů, přičemž hytlák byl starší stavby.
S 5ti čtyřosáky dosáhla sólo O1 na Schiefe Ebene nejvýš 40 km/h.
Hof - Výspa řady 01. Sem přišlo prvých 10 ks v roce 1927 (i s 10 ks BR 02 - čtyřválcová, později předělaná na 01), a tady u DB končily.
Dle normy pro stroj a trať dostávaly stroje BR 01 postrk, vezly-li více než 4 čtyřosé vozy. Do roku 1969 pára (i BR 50), poté turnusově V 100, v záskoku i V 200. Na videu z posledních let provozu jsem napočítal u vnitrostátních vlaků D (R) a E (Sp) zpravidle 4 - 11 vozů, přičemž hytlák byl starší stavby.
S 5ti čtyřosáky dosáhla sólo O1 na Schiefe Ebene nejvýš 40 km/h.
Hof - Výspa řady 01. Sem přišlo prvých 10 ks v roce 1927 (i s 10 ks BR 02 - čtyřválcová, později předělaná na 01), a tady u DB končily.
:-) Drahoši, jdu to znova zkouknout na "DVD Hof". Tak 4 klasičky proti kopci, aby nejel na hranici skluzu, to snad jo. Sílu v kotli i ve válcích 01 měla, ale dva metry, jsou dva metry. :-)
13.10.2012 (10:08)
Luxusní fotka,závidím,že jsi tam byl u toho,Tome.Pěkně jsi to napsal,Libore...ta trať,to byl kdysi opravdu pojem mezi "parními blázny".Ale co mám fotky z posledních let pravidelného provozu (01 Bw Hof),tak teda bez postrku...ale to už jezdily "lehčí" vlaky.
Moc hezky odchycený vláček v esíčku! Čert vem, že tam 01.5 turnusově nejezdila.
Schiefe Ebene, v rámci Ludwig-Süd-Nord-Bahn (Bayern), trať m.j. mezi Bambergem a Hofem, do provozu 1848. Na délce 6,8 km překonává výškový rozdíl 157,7 metru, stoupání prameny uvádí 23 promile. Opravdu prubířský kámen pro parní mašiny, bez postrku ani ránu. Doména postrkových původně bavorských Gt 2×4/4 (BR 96), později i pruských T 20 (BR 95). Jedno z posledních míst nasazení řady 01 (DB), která při dvoumetrových hnacích nápravách ten postrk zajisté potřebovala (to už ale V 100).
2001 - 2004 tu jezdil ICE-TD (BR 605), dnes převážně BR 612. M.j. jako Inter-Regio Nürnberg - Dresden. Trochu mně zaráží publikovaný údaj Vmax 160 km/h pro trať. Pro páry dozajista nedosažitelné, (i kdyby "klopily") :-)
Poutní místo fotografů, kultovní a historicky významná trasa železnic v Německu.
Schiefe Ebene, v rámci Ludwig-Süd-Nord-Bahn (Bayern), trať m.j. mezi Bambergem a Hofem, do provozu 1848. Na délce 6,8 km překonává výškový rozdíl 157,7 metru, stoupání prameny uvádí 23 promile. Opravdu prubířský kámen pro parní mašiny, bez postrku ani ránu. Doména postrkových původně bavorských Gt 2×4/4 (BR 96), později i pruských T 20 (BR 95). Jedno z posledních míst nasazení řady 01 (DB), která při dvoumetrových hnacích nápravách ten postrk zajisté potřebovala (to už ale V 100).
2001 - 2004 tu jezdil ICE-TD (BR 605), dnes převážně BR 612. M.j. jako Inter-Regio Nürnberg - Dresden. Trochu mně zaráží publikovaný údaj Vmax 160 km/h pro trať. Pro páry dozajista nedosažitelné, (i kdyby "klopily") :-)
Poutní místo fotografů, kultovní a historicky významná trasa železnic v Německu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko