..: Fotogalerie - detaily fotografie 223.010-0 (ER20 - 010) :..
 

223.010-0 (ER20 - 010)


223.010-0 (ER20 - 010)Informace o fotografii:
 - Úsek: Jílové u Prahy - Luka pod Medníkem
 - Datum: 17.5.2011
 - Autor: MirKo 
 - Pozn.: Pn 1. nsl 85982, dopravce AWT
 - Zobrazeno: 5663x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.05.2011 (15:55)  
Dříve cca před 2 měsíci jsem ji viděl pravidelně na trati 070 Praha - Turnov kolem 6 příjezd do Turnova. Buď v této žluté verzi nebo v černé s těmito prázdnymi vozy na dřevo. Je to pěkné když kolem v tichosti prohučí v 80 km/h cca. Asi jezdí dál ale nemůžu ji trefit, určitě šlo o pravidelný vlak.
27.05.2011 (8:38)  
To je úloveček! Až se mi nechce věřit, že je to skutečné. Nebo, že by si autor zaplatil zvláštní jízdu? :-)
26.05.2011 (21:11)  
stoupa, Nechic atd.: dolní pacifik se šrotištěm nazvat bohužel dá, ale opravdu až těch posledních cca 10 let. My, co trať 21 resp. 210 pamatujeme déle, tak to tvrdit nemůžeme. Zamračené tam voněly novotou (koncem 60. let) a různé jiné "dospělé" stroje tam po léta držely provoz. Až teprve úpadek posledních let z toho udělal šrotiště...
A ještě k Herkulesům: být "pacifik" v Rakousku, tak by tam Herkulesy řady 2016 asi opravdu jezdily - vzpomeňme vlaky se dřevem ze Zwettlu apod.
26.05.2011 (16:19)  
Nechic: Ono možná dobře, že se tam Regionovy a všechny ty "nové moderní vymoženosti" dostaly až tak pozdě. Já osobně bych tuto trať klidně zachoval s Bardotkama a dvoupatrákama.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
26.05.2011 (12:52)  
Tak tedy pardon. Pamatuju už jen rezivějící baruny s Bmto a dlouhé konvoje 810 a bafíků. I ta regionova tam přišla relativně pozdě natož katr nebo 842/3...
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
26.05.2011 (11:28)  
NECHIC: ...který vždy byl šrotištěm vozového parku Velmi vtipné! Nebyl by nějaký příklad?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
26.05.2011 (10:34)  
Pro Nechic:

Pacifik a šrotiště mašin?!? To sand ne. Komárek se tu zkoučel (do Modřan) už před WWI, T 435.0 se barvou vonící zkoušely s Bp, Léta tu bublaly a hřměly T 478.1 první serie, 524.1 i 434.2 byly v plné síle, když tu po léta držely provoz a i M 262 jsem zahlédl v době, kdy měly určitě naslouženo méně, než dnes 810. Zátěž, přechodnost, směrové a sklonové poměry chtěly "dospělou" mašinku i strojní četu.
26.05.2011 (10:04)  
Vlad se zbytečně omezil na elektrické stroje. To je celé.

Přitom DB180 je v Československu vyrobená mašina provozovaná Němci focená u Lysé a je to sekce DB.
Zcela analogicky ČME3 kdekoliv v Rusku, na Ukrajině a pod.
ČD371 focená v Německu bude v kmenové 371 a taky tam tři jsou.
Polonizovaný ČD163 focený v Polsku bude stále ještě 163.
Polská EU07 focená v Praze je v PKP.
Rakouská 1216 u Chocně je OBB.
DB612 v Tanvaldě je DB.
ČD843 v Glucholazích je v 843.
Herkules Dispolok je DB.
Herkules Metrans (až bude fotka, tak) bude 761.

Až si AWT tuhle mašinu koupí a zaregistruje jako 761, tak bude 761 ;-)

Sekce se řídí tím, kde je mašina registrovaná.
26.05.2011 (9:27)  
Vlad) České stroje u italských dopravců ve složce Zahraničí – Itálie najdeme, minimálně brejlovce. :)

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/fs/fs003.html
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
26.05.2011 (9:09)  
Herkules na pacifiku, který vždy byl šrotištěm vozového parku. Úžasný úlovek !
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko