Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
223.062-1 | |
![]() | Informace o fotografii: - Section: Röthenbach (Allgäu) - Hergatz - Datum: 18.2.2009 - By: Tomáš Kubovec ![]() - Zobrazeno: 5877x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
zdá se mi to, nebo to má 1. třídu uprostřed soupravy? :-D jinak pěkná fotka mého neoblíbeného dopravce :-)
fotka ako z rozpravky :-) arriva jazdi len s 2 voznami? nejak malo... nevie niekto aka je tratova rychlost na tomto useku?
Moc pěkné. Z toho sněhu mám pocit, že tohle už napsal Pavel Neumann jako pohádku o mašince, která nechtěla jezdit po kolejích...
24.01.2010 (12:05)
Malinká chybička - pár metrů, aby bylo vidět to sdružené návěstidlo.
Jinak k ekonomice provozu: Ono když jede ESO z Berouna do Plzně s Os (4vozy), tak to je asi 2x neekonomičtější než toto. Především nemůžete srovnávat hrušky s jabkama. Němci s RB zastavují 2-3x řidčeji než Os u nás. I s rychlíky jedou mnohem plynuleji, protože nemají tzv. propady rychlosti jako my na koridorech, či na přejezdech u lokálek.
Jinak k ekonomice provozu: Ono když jede ESO z Berouna do Plzně s Os (4vozy), tak to je asi 2x neekonomičtější než toto. Především nemůžete srovnávat hrušky s jabkama. Němci s RB zastavují 2-3x řidčeji než Os u nás. I s rychlíky jedou mnohem plynuleji, protože nemají tzv. propady rychlosti jako my na koridorech, či na přejezdech u lokálek.
24.01.2010 (2:56)
Však jo, já si to rozluštil. Já jen, že tady pod fotkama toho moc nevyřešíme...
24.01.2010 (0:26)
Pepo,to je v pořádku,Ty určitě víš o čem píšeš,já se jen snažím o srovnání a o upozornění na paskvily,které se dějí u nás.
24.01.2010 (0:19)
Drahoši, v klidu. Ona tam ta frekvence na 2-3 vozy je. DB tam jezdí s jednotkama, 2 spojenými, právě do toho Immenstadtu, kde se druhá oddělí na Obersdorf. Arriva má jen vozy klasické stavby, tak co s nima? Pošle je do Lindau samospádem, aby ušetřila? To už je lepší tam vzít tuhle mašinu, která má relativně decentní spotřebu a odveze to.
24.01.2010 (0:17)
Martin Š.:A co z toho tedy vyplývá?Poskládáme soupravu tak,že jede lok.+5 vozů tam kde je frekvence,v místě kde frekvence končí,odpojíme 2-3 vozy a zbývajících pár kilometrů dojedeme v pohodě se 2-3 vozy(chytřejší DB)nebo narveme lidi do 854 + 954 za cenu toho,že se nevejdou a stojí jako dobytek v zavazadlovém prostoru,hlavně že se ušetří ČTVRT kýble nafty plus odměny pro manažery???
Nádherná fotka! A barevné foto z toho dělají snad jen ty žluté pásky. Jinak mi připadne, že je to vlastně jen modro-bílé... :-). A přesto ta souprava tak nádherně vyniká na tom bělavém pozadí lesa...
Jo, taky mi připadá, jako by ten vláček "běžel" v běžecké stopě... :-)
Jo, taky mi připadá, jako by ten vláček "běžel" v běžecké stopě... :-)
23.01.2010 (23:15)
Zaza) místy po kolena. :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info

informacni okenko