..: Fotogalerie - detaily fotografie 218.421-6 + 218.419-0 :..
 

218.421-6 + 218.419-0


218.421-6 + 218.419-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Hergatz - Kißlegg (směr Wangen (Allgäu))
 - Datum: 18.2.2009
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Pozn.: EC 191 Zürich - München
 - Zobrazeno: 29989x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Horác  mail  
Počet komentářů uživatele84 »fotek 0
01.03.2009 (11:04)  
mmch, na fotce je krásně vidět přechodnice převýšení v oblouku...
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
28.02.2009 (8:55)  
Tak člověče nádhera,to sem si zase uslint.A zrovna 13.3. se "tam někam" na 218 chystam.Nepustil bys do pléna ještě pár typů a rad z okolí.
Ad Jugy:sice sem tu diskusi nečet,ale jak se ten vůz dostal ven,tak si řikam Bulhar nebo Jugoš :-)
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
27.02.2009 (11:18)  
Mimochodem při pohledu na tuhle fotku musí každému soudnému člověku dojít, jak uboze, amatérsky a staromódně působí chystaný nový vizuální styl ČD... Jak kdosi v jiné diskusi napsal: jak Balkán v 80. letech. Ach jo...
27.02.2009 (10:58)  
Sběrače byly skutečně jen pro udržení spotřebičů a mj. také klimatizace v chodu při odstavení vozu. Byly konstruovány tak, aby se po rozjetí samočinně odpojily a stáhly. Týká se to zřejmě jen starších konstrukcí, nově se toto zařízení asi nepoužívá.
27.02.2009 (10:04)  
C.M.Burns: To tedy opravdu může. Dovedeš si vůbec představit, jaký příkon mají všechny ty elektrické trouby, mikrovlnky, vařiče, myčky a mrazáky?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
27.02.2009 (9:33)  
2 C.M.Burns - sberace na jídelnacích:

Byly zavedeny pro napájení, je-li vlak v klidu pod trolejí a to jiz v 60. a zejmena 70. letech. Bylo to prechodne k videní i u DB. Otacení masin, pobyt v prihranicnich stanicich trvaly dele, a u elektrickych sporáku, lednic a mrazaku by to baterky nemusely utáhnout, nebo by se brzo vycucly. Za jízdy se udajne nevyuzivá.
27.02.2009 (9:13)  
Možná to bude blbý dotaz, ale proč má ten švýcarský WRm sběrač? Přece ten vůz nemůže sát tolik šťávy, že by to lokomotiva neutáhla...
27.02.2009 (7:31)  
Moc hezké. Řazení vlaku je k nalezení tady:
http://www.reisezuege.ch/reisezuege/index.php?action=5&znummer=191
26.02.2009 (23:24)  
Nádhera. Fotkou jsem naprosto uchvácen...

Fotografie mi ihned připomněla časy Alberta Einsteina - ještě coby spoj kategorie EC. Proč? Tehdy jezdíval z Prahy do Zürichu v právě podobném řazení, jaké je zde. Dva vozy SBB 1. třídy, pak vůz jídelní (ten byl český) a pak opět vozy SBB 2. třídy...

http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_WRm-8894.php (viz. k předešlým odkazům) ;)

RE-EDIT: Tak se dívám, že jsem si na A. Einsteina nevzpomněl jediný. :)
26.02.2009 (23:21)  
Všechny vozy jsou švýcarské, ten restaurační je detailně ještě tady:

http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_1.jpg

Když ale jezdil v 90. letech vlak EC 166/167 Albert Einstein z Prahy do Zürichu (Bernu, Interlakenu), mimochodem také tímto úsekem, ale po té dvojkolejné trati, byl mezi švýcarskými vozy 1. a 2. třídy řazen český jídelní vůz.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko