Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
218.421-6 + 218.419-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hergatz - Kißlegg (směr Wangen (Allgäu)) - Datum: 18.2.2009 - Autor: Tomáš Kubovec - Pozn.: EC 191 Zürich - München - Zobrazeno: 29989x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tak člověče nádhera,to sem si zase uslint.A zrovna 13.3. se "tam někam" na 218 chystam.Nepustil bys do pléna ještě pár typů a rad z okolí.
Ad Jugy:sice sem tu diskusi nečet,ale jak se ten vůz dostal ven,tak si řikam Bulhar nebo Jugoš :-)
Ad Jugy:sice sem tu diskusi nečet,ale jak se ten vůz dostal ven,tak si řikam Bulhar nebo Jugoš :-)
Mimochodem při pohledu na tuhle fotku musí každému soudnému člověku dojít, jak uboze, amatérsky a staromódně působí chystaný nový vizuální styl ČD... Jak kdosi v jiné diskusi napsal: jak Balkán v 80. letech. Ach jo...
Sběrače byly skutečně jen pro udržení spotřebičů a mj. také klimatizace v chodu při odstavení vozu. Byly konstruovány tak, aby se po rozjetí samočinně odpojily a stáhly. Týká se to zřejmě jen starších konstrukcí, nově se toto zařízení asi nepoužívá.
C.M.Burns: To tedy opravdu může. Dovedeš si vůbec představit, jaký příkon mají všechny ty elektrické trouby, mikrovlnky, vařiče, myčky a mrazáky?
2 C.M.Burns - sberace na jídelnacích:
Byly zavedeny pro napájení, je-li vlak v klidu pod trolejí a to jiz v 60. a zejmena 70. letech. Bylo to prechodne k videní i u DB. Otacení masin, pobyt v prihranicnich stanicich trvaly dele, a u elektrickych sporáku, lednic a mrazaku by to baterky nemusely utáhnout, nebo by se brzo vycucly. Za jízdy se udajne nevyuzivá.
Byly zavedeny pro napájení, je-li vlak v klidu pod trolejí a to jiz v 60. a zejmena 70. letech. Bylo to prechodne k videní i u DB. Otacení masin, pobyt v prihranicnich stanicich trvaly dele, a u elektrickych sporáku, lednic a mrazaku by to baterky nemusely utáhnout, nebo by se brzo vycucly. Za jízdy se udajne nevyuzivá.
Možná to bude blbý dotaz, ale proč má ten švýcarský WRm sběrač? Přece ten vůz nemůže sát tolik šťávy, že by to lokomotiva neutáhla...
Moc hezké. Řazení vlaku je k nalezení tady:
http://www.reisezuege.ch/reisezuege/index.php?action=5&znummer=191
http://www.reisezuege.ch/reisezuege/index.php?action=5&znummer=191
26.02.2009 (23:24)
Nádhera. Fotkou jsem naprosto uchvácen...
Fotografie mi ihned připomněla časy Alberta Einsteina - ještě coby spoj kategorie EC. Proč? Tehdy jezdíval z Prahy do Zürichu v právě podobném řazení, jaké je zde. Dva vozy SBB 1. třídy, pak vůz jídelní (ten byl český) a pak opět vozy SBB 2. třídy...
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_WRm-8894.php (viz. k předešlým odkazům) ;)
RE-EDIT: Tak se dívám, že jsem si na A. Einsteina nevzpomněl jediný. :)
Fotografie mi ihned připomněla časy Alberta Einsteina - ještě coby spoj kategorie EC. Proč? Tehdy jezdíval z Prahy do Zürichu v právě podobném řazení, jaké je zde. Dva vozy SBB 1. třídy, pak vůz jídelní (ten byl český) a pak opět vozy SBB 2. třídy...
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CH/SBB_WRm-8894.php (viz. k předešlým odkazům) ;)
RE-EDIT: Tak se dívám, že jsem si na A. Einsteina nevzpomněl jediný. :)
26.02.2009 (23:21)
Všechny vozy jsou švýcarské, ten restaurační je detailně ještě tady:
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_1.jpg
Když ale jezdil v 90. letech vlak EC 166/167 Albert Einstein z Prahy do Zürichu (Bernu, Interlakenu), mimochodem také tímto úsekem, ale po té dvojkolejné trati, byl mezi švýcarskými vozy 1. a 2. třídy řazen český jídelní vůz.
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_2.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/car/restaurant/CFF_WRm_Koblenz_1.jpg
Když ale jezdil v 90. letech vlak EC 166/167 Albert Einstein z Prahy do Zürichu (Bernu, Interlakenu), mimochodem také tímto úsekem, ale po té dvojkolejné trati, byl mezi švýcarskými vozy 1. a 2. třídy řazen český jídelní vůz.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko