Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
232.690-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Furth im Wald (Furth im Wald) - Datum: 21.4.2007 - Autor: Tomáš Valenta - Zobrazeno: 5963x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
To Stoupa:
Ta návěstidla jsou vybavena spřahadlovým systémem. Jde o zařízení, které po vjezdu prvního dvojkolí na izolovanou kolej uvolní rameno, které spadne vlastní vahou do polohy ,,stůj". Používalo se to místy i u nás, specielně na trati Brno-Moravské Bránice-Znojmo. Ta elektrická nadstavba je dobře známá a v mnoha směrech stále nedostižná, zejména pokud jde o spolehlivost, klasická elektromechanika, vynalezená už v r. 1870 (Ing. Frischen).
Ta návěstidla jsou vybavena spřahadlovým systémem. Jde o zařízení, které po vjezdu prvního dvojkolí na izolovanou kolej uvolní rameno, které spadne vlastní vahou do polohy ,,stůj". Používalo se to místy i u nás, specielně na trati Brno-Moravské Bránice-Znojmo. Ta elektrická nadstavba je dobře známá a v mnoha směrech stále nedostižná, zejména pokud jde o spolehlivost, klasická elektromechanika, vynalezená už v r. 1870 (Ing. Frischen).
ad Trainman:
Pro NDR v CCCP upravili a velkosériově dodávali Raguliny jako rychlíkovou mašinu s topením souprav. Domáci "BR 118 DR" (V180) nezvládlaly těžké rychlíky v normě pro 01 a v rámci dobrovlolných dohod RVHP domácí průmysl stroje nad 2k PS vyvíjet nemohl (obdoba nepokračování našich T 678/9). Ragulin je drtič kolejí ale ani DB se bez něj zatím neobejde, dostávají i jiné motory (CAT), jezdí běžně i ve starých spolkových zemích, k doptání pod jménem "Ludmila". Vzpomínám, že z Bitterfeldu do Lipska těch 120 s REKO čtyřosáky držel, i kdyby jim měl urvat podvozky. Průjezd nádražími nebyl vhodný pro stojící cestující.
ad nevadi:
A mně se tam ta mechanika právě líbí a moc. Fotka stroje bez dalších drážních artefaktů - no to pak raději typový výkres, tovární, dobře prokreslené foto atp.
ad mechaniky DRG/DR/DB:
esli se nepletu, hi, hi, hi - tendle typ pochází cca z 30tých let, u rychlíků si to už "povídalo" s Indusi a (netvrdím že na této instalaci ve Furth i.W.) po průjezdu stroje "klacek sám spadnul". Též se spolu s tím zavedly na tratích v max nad 100 km/h předvěsti hnedle s klackem pro jedno jednoznačnou informaci o poloze odjezdovéhé návěstidla.
Dost možná proto přežívají tydle mechaniky i na některých elektrifikovaných hlavních tratích, protože nabízejí vyšší míru zabezpečení, než osvědčená (elektro)mechanika z K.u.K dědictví v našich krajích.
Pro NDR v CCCP upravili a velkosériově dodávali Raguliny jako rychlíkovou mašinu s topením souprav. Domáci "BR 118 DR" (V180) nezvládlaly těžké rychlíky v normě pro 01 a v rámci dobrovlolných dohod RVHP domácí průmysl stroje nad 2k PS vyvíjet nemohl (obdoba nepokračování našich T 678/9). Ragulin je drtič kolejí ale ani DB se bez něj zatím neobejde, dostávají i jiné motory (CAT), jezdí běžně i ve starých spolkových zemích, k doptání pod jménem "Ludmila". Vzpomínám, že z Bitterfeldu do Lipska těch 120 s REKO čtyřosáky držel, i kdyby jim měl urvat podvozky. Průjezd nádražími nebyl vhodný pro stojící cestující.
ad nevadi:
A mně se tam ta mechanika právě líbí a moc. Fotka stroje bez dalších drážních artefaktů - no to pak raději typový výkres, tovární, dobře prokreslené foto atp.
ad mechaniky DRG/DR/DB:
esli se nepletu, hi, hi, hi - tendle typ pochází cca z 30tých let, u rychlíků si to už "povídalo" s Indusi a (netvrdím že na této instalaci ve Furth i.W.) po průjezdu stroje "klacek sám spadnul". Též se spolu s tím zavedly na tratích v max nad 100 km/h předvěsti hnedle s klackem pro jedno jednoznačnou informaci o poloze odjezdovéhé návěstidla.
Dost možná proto přežívají tydle mechaniky i na některých elektrifikovaných hlavních tratích, protože nabízejí vyšší míru zabezpečení, než osvědčená (elektro)mechanika z K.u.K dědictví v našich krajích.
Přema:určitě ty střechy natírají, je to v ceně tak co :-D
Mají na tom nádru i nějaké jiné návěstidla než mechanické???
Mají na tom nádru i nějaké jiné návěstidla než mechanické???
nevadi:Myslíš mechanická návěstidla,žo jo??..Aspoň jsem se ještě dneska před odjezdem na intr pořádně zasmál:-D
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko