..: Fotogalerie - detaily fotografie 232.690-8 :..
 

232.690-8


232.690-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Furth im Wald (Furth im Wald)
 - Datum: 21.4.2007
 - Autor: Tomáš Valenta  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5963x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel jenik  mail  
Počet komentářů uživatele257 »fotek 0
03.01.2008 (17:44)  
hezké , a ty mecaniky vypadají jako domalované
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
03.01.2008 (12:53)  
ad Ažetďák:

Díky za zpřesnění a doplnění
03.01.2008 (11:37)  
To Stoupa:
Ta návěstidla jsou vybavena spřahadlovým systémem. Jde o zařízení, které po vjezdu prvního dvojkolí na izolovanou kolej uvolní rameno, které spadne vlastní vahou do polohy ,,stůj". Používalo se to místy i u nás, specielně na trati Brno-Moravské Bránice-Znojmo. Ta elektrická nadstavba je dobře známá a v mnoha směrech stále nedostižná, zejména pokud jde o spolehlivost, klasická elektromechanika, vynalezená už v r. 1870 (Ing. Frischen).
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
03.01.2008 (8:29)  
ad Trainman:
Pro NDR v CCCP upravili a velkosériově dodávali Raguliny jako rychlíkovou mašinu s topením souprav. Domáci "BR 118 DR" (V180) nezvládlaly těžké rychlíky v normě pro 01 a v rámci dobrovlolných dohod RVHP domácí průmysl stroje nad 2k PS vyvíjet nemohl (obdoba nepokračování našich T 678/9). Ragulin je drtič kolejí ale ani DB se bez něj zatím neobejde, dostávají i jiné motory (CAT), jezdí běžně i ve starých spolkových zemích, k doptání pod jménem "Ludmila". Vzpomínám, že z Bitterfeldu do Lipska těch 120 s REKO čtyřosáky držel, i kdyby jim měl urvat podvozky. Průjezd nádražími nebyl vhodný pro stojící cestující.

ad nevadi:
A mně se tam ta mechanika právě líbí a moc. Fotka stroje bez dalších drážních artefaktů - no to pak raději typový výkres, tovární, dobře prokreslené foto atp.

ad mechaniky DRG/DR/DB:

esli se nepletu, hi, hi, hi - tendle typ pochází cca z 30tých let, u rychlíků si to už "povídalo" s Indusi a (netvrdím že na této instalaci ve Furth i.W.) po průjezdu stroje "klacek sám spadnul". Též se spolu s tím zavedly na tratích v max nad 100 km/h předvěsti hnedle s klackem pro jedno jednoznačnou informaci o poloze odjezdovéhé návěstidla.
Dost možná proto přežívají tydle mechaniky i na některých elektrifikovaných hlavních tratích, protože nabízejí vyšší míru zabezpečení, než osvědčená (elektro)mechanika z K.u.K dědictví v našich krajích.
02.01.2008 (21:12)  
Tj jedno :D:D:D:D hlavně že víte o co de :D:D:D:D
02.01.2008 (19:08)  
Pan x: Ve Furthu tuším jsou jen mechaniky.
02.01.2008 (16:52)  
hmm...moderní nádraží, používají nejmodernější techniku :D 4*
registrovaný uživatel V. 
Počet komentářů uživatele961 »fotek 0
02.01.2008 (16:33)  
Přema:určitě ty střechy natírají, je to v ceně tak co :-D

Mají na tom nádru i nějaké jiné návěstidla než mechanické???
02.01.2008 (15:43)  
nevadi:Myslíš mechanická návěstidla,žo jo??..Aspoň jsem se ještě dneska před odjezdem na intr pořádně zasmál:-D
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Baresm  mail  
Počet komentářů uživatele826 »fotek 0
02.01.2008 (15:23)  
Závory?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko