Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
62-1365-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Sibiu (Hermannstadt) - Datum: 8.7.2006 - Autor: Dark - Pozn.: Rapid 1629 - Zobrazeno: 5716x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
09.11.2006 (12:49)
84: Některé novější dieselelektrické lokomotivy mají možnost bateriového pojezdu, tedy popojetí na vzdálenost cca 500m bez nutnosti startování spalovacího motoru.
09.11.2006 (8:06)
To budou rozdíly v zemích, které jsou (budou) v Evropské unii :))! Ale fotka se mi líbí! 5*
09.11.2006 (7:47)
Firefighter: Akumulátory u dieselelektrik slouží jen ke startování agragátu, nebo je lze použít coby imezený zdroj energie k pohonu? Myslím např. při rychlosti do 10 km/h...coby akumulátorový (a tudíž by se jednalo o onen hybridní) stroj? Nevyznám se v tom, snad to není blbá otázka...
08.11.2006 (23:21)
krasna modromodra fotka! ma to stavu
08.11.2006 (21:09)
Firefighter: Díky, příště to napíšu detailněji a odborněji, aby s tím někteří chytráci neměli problém ;o)
IC: Cituji z jisté stránky, za kterou mě můj monitor proklíná doteď..."Intercity, poněkd mladý, ale na svůj věk velice znalý problematiky železnice...."
IC: Cituji z jisté stránky, za kterou mě můj monitor proklíná doteď..."Intercity, poněkd mladý, ale na svůj věk velice znalý problematiky železnice...."
08.11.2006 (20:33)
Brzdění je rekuperační, když už...
IC: Energii, vzniklou při brzdění EDB je možné u některých strojů využít k napájení pomocných pohonů, u hybridních strojů k dobíjení baterií. Symbol :-D bych si proto raději strčil za klobouk...
IC: Energii, vzniklou při brzdění EDB je možné u některých strojů využít k napájení pomocných pohonů, u hybridních strojů k dobíjení baterií. Symbol :-D bych si proto raději strčil za klobouk...
84: regenerativní brzdění. Do čeho bys chtěl regenerovat, do baterek :-D ?
Tohle se mi líbí :-) I železnice v Rumunsku se stanou za pár let dominantním přepravcem...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko