Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ASP 09-32/4S | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jindřichov na Moravě - GPS: 50°5'56.617"N, 16°59'20.608"E » - Datum: 20.05.2020 - Autor: zirecek - Pozn.: ASP Unimat 09-32/4S Dynamic a BDS 2000-4 - Zobrazeno: 1766x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
26.12.2020 (7:52)
Musím říci, že tato profesionalita je přesně to co naší práci chybí... a to bych řekl obecně mezi firmami a vlastně i obory. Každý ví co má dělat, kde sehnat náhradní díl, jak to časově optimálně vyřešit. A výsledkem je min. zpozdění práce i při relativně velké závadě, což přinese i nemalý finanční užitek všem. A to nemluvím o dobrém jménu firmy.
Praskl větší spojovací díl s okem v horní části nad kladivy. Je to vidět na fotce, jak je to místo vysunuté bočně ven a rozebrané. Nahoře mají dřevěný trámek, na který pověsili hupcuk, aby to postupně rozebrali.
Náhradní díl měli na základně ve Fischamendu. Takže vedoucí podbíječky sedl do auta, kolega mu jel naproti z Rakouska a nový díl si předali v Brně. Do večera to zprovoznili a ráno se pokračovalo v práci v delších směnách, aby se stihlo vše plánované.
Zatím mne stále překvapuje profesionalita a přístup k práci členů posádky.
Náhradní díl měli na základně ve Fischamendu. Takže vedoucí podbíječky sedl do auta, kolega mu jel naproti z Rakouska a nový díl si předali v Brně. Do večera to zprovoznili a ráno se pokračovalo v práci v delších směnách, aby se stihlo vše plánované.
Zatím mne stále překvapuje profesionalita a přístup k práci členů posádky.
25.12.2020 (20:24)
Díky za super reportážní foto, mě by zajímalo o jaký druh závady se jednalo?
Ono je dost často u starších strojů jeden zásadní problém - že na stroji neexistují žádné rozumné pomocné jeřábky a podobná udělátka, pro manipulaci s jakýmkoliv těžším dílem, protože s možností opravy na trati se nepočítalo a také nebyly technické možnosti. Vezmi jen rozvoj zdvihací techniky jako autojeřáby prakticky jakékoliv nosnosti nebo hydraulické ruky implementované na jakékoliv vozidlo, kdy poměr vlastní váha a kolik uzdvihne je až neuvěřitelný.
No a pak jsou tu další faktory - rakouské/německé stroje sebou vozí dostatek náhradních dílů, strojníci stroji rozumí a opravu zvládnou vlastními nebo téměř vlastními silami. Taky mívají pořádek v dokumetnaci ke stroji a ta odpovídá tomu jak skutečně stroj vypadá, ne jako v ČR, kde si každý cokoliv udělá na koleně, ale pak už nikdo neví jak to je vlastně zapojené :)
Ono je dost často u starších strojů jeden zásadní problém - že na stroji neexistují žádné rozumné pomocné jeřábky a podobná udělátka, pro manipulaci s jakýmkoliv těžším dílem, protože s možností opravy na trati se nepočítalo a také nebyly technické možnosti. Vezmi jen rozvoj zdvihací techniky jako autojeřáby prakticky jakékoliv nosnosti nebo hydraulické ruky implementované na jakékoliv vozidlo, kdy poměr vlastní váha a kolik uzdvihne je až neuvěřitelný.
No a pak jsou tu další faktory - rakouské/německé stroje sebou vozí dostatek náhradních dílů, strojníci stroji rozumí a opravu zvládnou vlastními nebo téměř vlastními silami. Taky mívají pořádek v dokumetnaci ke stroji a ta odpovídá tomu jak skutečně stroj vypadá, ne jako v ČR, kde si každý cokoliv udělá na koleně, ale pak už nikdo neví jak to je vlastně zapojené :)
Oprava závady automatické strojní výhybkové podbíječky Unimat 09-32/4S Dynamic v ŽST Jindřichov na Moravě. U většiny firem by tento druh závady znamenal odvoz porouchaného stroje na montážní halu k provedení opravy. Na vedlejší koleji je mezitím prováděna údržba stroje na úpravu štěrkového lože BDS 2000-4, který upravuje štěrkové lože ve výhybkách a téměř eliminuje následnou ruční práci. Stroj v ŽST Horní Lipová na snímku zde: https://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_prac&loko=2000400
V rámci výluky byly podbity všechny výhybky stanic a část mezistaničních úseků mezi Jindřichovem na Moravě a Lipovou lázni.
V rámci výluky byly podbity všechny výhybky stanic a část mezistaničních úseků mezi Jindřichovem na Moravě a Lipovou lázni.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko