Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
09-3X | |
Informace o fotografii: - Úsek: Drahotuše - Hranice na Moravě - GPS: 49°33'36.713"N, 17°43'19.968"E » - Datum: 2.9.2009 - Szerző: zirecek - Pozn.: Jeden z nejnovějších přírůstků v oblasti podbíječek na českém území při práci jednou z nejpřesnějších metod užitím APK (absolutní poloha koleje). - Zobrazeno: 7041x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
11.09.2009 (1:06)
zirecek: to měla byt pravě ironická poznámka a na ražka na poučování nějakého národa. Asi stejna jako bz bylo že by slováci se měli učit od naklapěcí jednotky :D
tak to už vím odkud mezi těmi keři jsem spal když sem tam byl na dovči.Pak jsme spali v autě vedle koridoru na té cestě hned za prvním stromem od viaduktu po prvé straně.Ty jsi z Hranic?
Traťové mechanismy jsou celkem vděčné téma a v poslední době jich tu moc nebylo. Já si říkal proč to v náhledu kope do očí, a on je to nový stroj :) Jako amatér nemám co vytknout...
04.09.2009 (21:26)
Koukám, že odborníci z TSS už stihli typové označení stroje přepsat velkolepým nápisem "Traťová strojní společnost, a.s.", kdyby si náhodou někdo nebyl jistý co to TSS znamená :-) Mě by teda spíše zajímala třeba cena strojohodiny této novinky, kterou na jejich webu hledám marně... www.tssas.cz
Jel jsem do Polska podel probíhající rekonstrukce trati z Harrachova do Szklarsky Poreby, budiž má tam bejt jen 40km/h ale přeci jen by si mohli dát záležet, rovnější je i kolejiště pro děti na koberci...
04.09.2009 (19:22)
Mirek.S myslíš tyhle poláky: http://www.youtube.com/watch?v=x2sADwCl4yI&feature=related
Tak to bych mohl dodat, že my bychom se mohly učit od rusáku : http://www.youtube.com/watch?v=q1SyjiJpfFw&feature=related
Tak to bych mohl dodat, že my bychom se mohly učit od rusáku : http://www.youtube.com/watch?v=q1SyjiJpfFw&feature=related
04.09.2009 (20:20)
Co je na tom učit se od rusáků jak říkáš, když u nich pracuje nadnárodní firma Swietelski se strojem, který vyrobila firma Plasser&Theurer, která vyrábí velkou škálu strojů pro železniční svršek (podbíječka na fotce je také Plasser&Theurer). Podobný stroj na videu pracoval na území ČR, pracovali zde i jiné strojní linky. Tyto kompletní linky mají své výhody i nevýhody.
Parádní stroj. Zatím nejlepší foto podbíječky, kterou jsem kdy viděl.
Mám fotku i bez kolize se sloupem, avšak už byla přílišná těsnost vepředu. Už nyní je pravý ořez na hraně betonové patky dalšího stožáru. Tedy volil jsem raději netěsnost vepředu s kolizí vzadu. Ano, možná to šlo odfotit jinak, ale z množství fotek při doprovázení tohoto stroje na 2 km lepší fotka nevznikla. Dokonce si osobně myslím, že to ani lépe nešlo v tomto pracovním úseku stroje a jsem rád, že se mi podařilo slušně schovat třetí traťovou kolej a najít místo bez kolize sólo TV sloupů této třetí koleje s dvoukolejkou. Šlo mi o zachycení tohoto nového stroje. Chápu, že se dá na to dívat i pohledem: Jednoduchá fotka do katalogu zprzněná kolizí se sloupem a množstvím drátů TV, :-D.
04.09.2009 (18:20)
Škoda, že vlak není o kousek dále, takhle roste z konce stroje sloup...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko