..: Fotogalerie - detaily fotografie 09-3X :..
 

09-3X


09-3XInformace o fotografii:
 - Úsek: Drahotuše - Hranice na Moravě
 - GPS: 49°33'36.713"N, 17°43'19.968"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 2.9.2009
 - Autor: zirecek 
 - Pozn.: Jeden z nejnovějších
přírůstků v oblasti
podbíječek na českém
území při práci jednou z
nejpřesnějších metod
užitím APK (absolutní
poloha koleje).
 - Zobrazeno: 7028x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.09.2009 (1:06)  
zirecek: to měla byt pravě ironická poznámka a na ražka na poučování nějakého národa. Asi stejna jako bz bylo že by slováci se měli učit od naklapěcí jednotky :D
09.09.2009 (23:29)  
tak to už vím odkud mezi těmi keři jsem spal když sem tam byl na dovči.Pak jsme spali v autě vedle koridoru na té cestě hned za prvním stromem od viaduktu po prvé straně.Ty jsi z Hranic?
07.09.2009 (12:26)  
Škoda kolize konce podbíječky s branou tv.ajainak na tomto místě fotím i já určitě foceno z cesty která vede kolem.
09.09.2009 (8:50)  


Není to foceno z uvedené cesty, je to foceno blíže k hranickému viaduktu, tedy odfoceno z keřů a roští, :-).
05.09.2009 (12:15)  
Traťové mechanismy jsou celkem vděčné téma a v poslední době jich tu moc nebylo. Já si říkal proč to v náhledu kope do očí, a on je to nový stroj :) Jako amatér nemám co vytknout...
04.09.2009 (21:26)  
Koukám, že odborníci z TSS už stihli typové označení stroje přepsat velkolepým nápisem "Traťová strojní společnost, a.s.", kdyby si náhodou někdo nebyl jistý co to TSS znamená :-) Mě by teda spíše zajímala třeba cena strojohodiny této novinky, kterou na jejich webu hledám marně... www.tssas.cz
04.09.2009 (22:04)  


Rollout tohoto stroje odborné veřejnosti bude koncem září.
Cenu asi neví nikdo zatím, protože tuto práci dělala jiná firma, pro kterou byla TSS, a.s. jen subdodavatel, který zkoušel nový stroj; aneb všichni se uživí, :-).
04.09.2009 (20:03)  
Jel jsem do Polska podel probíhající rekonstrukce trati z Harrachova do Szklarsky Poreby, budiž má tam bejt jen 40km/h ale přeci jen by si mohli dát záležet, rovnější je i kolejiště pro děti na koberci...
04.09.2009 (19:22)  
Mirek.S myslíš tyhle poláky: http://www.youtube.com/watch?v=x2sADwCl4yI&feature=related
Tak to bych mohl dodat, že my bychom se mohly učit od rusáku : http://www.youtube.com/watch?v=q1SyjiJpfFw&feature=related
04.09.2009 (20:20)  


Co je na tom učit se od rusáků jak říkáš, když u nich pracuje nadnárodní firma Swietelski se strojem, který vyrobila firma Plasser&Theurer, která vyrábí velkou škálu strojů pro železniční svršek (podbíječka na fotce je také Plasser&Theurer). Podobný stroj na videu pracoval na území ČR, pracovali zde i jiné strojní linky. Tyto kompletní linky mají své výhody i nevýhody.
04.09.2009 (19:22)  
Parádní stroj. Zatím nejlepší foto podbíječky, kterou jsem kdy viděl.
04.09.2009 (18:27)  
Mám fotku i bez kolize se sloupem, avšak už byla přílišná těsnost vepředu. Už nyní je pravý ořez na hraně betonové patky dalšího stožáru. Tedy volil jsem raději netěsnost vepředu s kolizí vzadu. Ano, možná to šlo odfotit jinak, ale z množství fotek při doprovázení tohoto stroje na 2 km lepší fotka nevznikla. Dokonce si osobně myslím, že to ani lépe nešlo v tomto pracovním úseku stroje a jsem rád, že se mi podařilo slušně schovat třetí traťovou kolej a najít místo bez kolize sólo TV sloupů této třetí koleje s dvoukolejkou. Šlo mi o zachycení tohoto nového stroje. Chápu, že se dá na to dívat i pohledem: Jednoduchá fotka do katalogu zprzněná kolizí se sloupem a množstvím drátů TV, :-D.
04.09.2009 (18:20)  
Škoda, že vlak není o kousek dále, takhle roste z konce stroje sloup...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko