..: Fotogalerie - detaily fotografie Dukla-Čop a 2 hodiny bez wc :..
 

Dukla-Čop a 2 hodiny bez wc


Dukla-Čop a 2 hodiny bez wcInformace o fotografii:
 - Místo focení: Čop
 - Datum: 1.6.1998
 - Autor: Zel.am  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Sken, jeden z vozů R Dukla je
převazován na široký
rozchod.
 - Zobrazeno: 12309x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
Počet komentářů uživatele224 »fotek 0
09.12.2011 (17:07)  
Sandik - napadla mne stejna otazka:)
A protoze mne to inspirovalo (vzdycky mne to zajimalo, jak to probiha), tak jsem se podival na youtubu a tak. Podobna zmena podvozku je i na rumunsko-moldavskych hranicich (to teda asi senzacni odhaleni neni:), zajimavy je, ze cesta do Kisineva pak trva uz jenom 2 hodiny (asi 100 km).
09.12.2011 (13:23)  
zirecek: To by mě taky zajímalo. Vrátit originální podvozky asi není technicky možné, nebo ano? Spíš by mě zajímalo, jak řeší různé typy podvozků? To by jich přece museli mít v záloze několik různých typů. A jak řeší při návratu třeba to, že některé podvozky jsou nové či rekonstruované a jiné třeba nějaký starý střep? Lze takhle měnit podvozky u každého evropského vozu, nebo musí jít o nějaký extra podvozek?
09.12.2011 (13:10)  
Zdeněk Štěpánek: na to samý jsem se před časem ptal svýho táty, pamětníka... odpověděl mi: "A viděls je někdy vystupovat?" :) tím myslel ty neskutečný hromady zavazadel, který sem nebo odtud těmi vlaky vždy vozili, možná to tak vypadá ještě dnes
08.12.2011 (23:28)  
http://www.youtube.com/watch?v=2plrM6dOcTQ&feature=related Dědovy to málem ujelo :)
Zdeněk Štěpánek: Vy chcete těm nebohým Ukrajinců, Rusům, Kazachům, Číňanům vzít práci? atd. vzít práci? To je kapitalisticke rozvracení dělnické třídy :D :D :D Nákladní vlaky krom kontejnerových by se stejně musely vyměňovat. http://www.youtube.com/watch?v=hI0_PJvW7x4&feature=fvwp&NR=1
Ve Španělsku to dávno vyřešily: http://www.youtube.com/watch?v=ZiH4kt14yGw http://www.youtube.com/watch?v=UiqUwq5piRU&feature=related
08.12.2011 (23:00)  
Ze se jim to tam vyplati... (mit ty siroky divny koleje)

To musi byt sileny prace s tim tam neustale a porad menit podvozky...

To opravdu neni lepsi aby si lidi prelezli do jinyho vlaku a ten puvodni odjel zpet?

Rusko (i Ukrajina :-) je zeme neomezenych moznosti...
08.12.2011 (21:38)  
Tak tohle jsem tam zažil před dvěma roky v noci. Fakt síla. Člověk leží na lůžku a najednou děsnej rachot, to rozpojujou rozvody brzdy, hadice. Pak ticho, sunutí. Zase rachot, to vás zvedaj. Spouštění se neobejde opět bez vrnění zvedáků a bušení do kovových částí vozu - to když se nedaří.
08.12.2011 (20:30)  
Vyměňují se tam takto podvozky dodnes? Ono na východě je možné vše...
08.12.2011 (18:04)  
ZdŠ: Děkuji za vysvětlení, už mi to docvaklo. Rozdíl rozchodů je malý, tudíž tyto manipulace mohou být prováděny čistě na širokorozchodné koleji, :-).
08.12.2011 (17:51)  
Ty kolejnice uvnitř jsou jen přídržné a jejich účelem je udržet v ose koleje rozchodu 1520 mm dvojkolí s rozchodem 1435 mm, aby se "nepropadlo" dovnitř. Zdá se mi, že soudruzi na snímku tlačí právě normálněrozchodné podvozky, čemuž nasvědčují značné mezery mezi okolky a hlavami pojížděných kolejnic. Zdravím, ZdŠ
08.12.2011 (17:02)  
No jo Ivane, mas pravdu! Z te fotky na mne dychl tak silny oder normalisace a bezmala let 60., ze jsem datum podvedome precetl jako 88!
Nicmene verim, ze v techto koncinach byli ostraziti a bdeli i v 98. ;)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko