Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
U 37.002 | |
![]() | Informace o fotografii: - Abschnitt: Jindřiš zastávka - Blažejov - Datum: 30.9.2007 - Autor: Datel - Zobrazeno: 2621x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
ČD4ever: Kdyby na těchto tratích provozovaly dopravu ČD tak bychom si mohli fotit leda tak trávou zarůstající koleje. A kdyby tomu tak náhodou nebylo tak si opravdu nemyslím že by ČD na úzkokolejkách provozovat nějaká lepší vozidla, než tam teď jezdí. Můžu ujistit že rekonstrukce vozového parku probíhají v plném proudu, jak už zmíněné reko T47 a balmů, tak i nákup motoráků Faur z Polska, které projdou naprostou modernizací. Dále, rezavějících vozidel se na JHMD moc nenajde, ano pravda Balmy nevypadají zrovna k světu ale opravdu nerezavějí, je to jen opadávající kyt jímž jsou celé obalené. Dále myslím že za ČD by opravdu nebyla vyšší dopravní rychlost než je nyní, rekonstrukce tratí probíhá kilometr po kilometru a Osoblažka je v úseku plně konkurence schopná autobusům ICOM (nebo alespoň v úseku JH-Kamenice n L.). Dráhynavždy by se měl možná nejdřív pořádně podívat na svoje tolik opěvované miláčky a pak teprve mluvit.
23.01.2008 (12:56)
Ad 84: To neni totalita, to je realita...nebo presneji z. c. 266/1994 Sb. ;o)
23.01.2008 (10:08)
Datel: To je trochu totalita, ne?
Firefighter: JHMD vlastní infrastrukturu, ale ze zákona by měly kapacitu volné DC nabídnout jakémukoliv dopravci, pokud by o ni jevil zájem, tedy i ČD :-)
23.01.2008 (8:49)
Firefighter: A Osoblažka se tím pádem stává jen další ukázkou toho, jak se to nemá dělat :oD
23.01.2008 (7:38)
O JHMD nemějte obavy, oni se o sebe postarají a nic jim nikam padat nebude. Abych vám alespoň odpověděl na dotaz: Infrastrukturu tratí 228 a 229 vlastní kompletně JHMD a.s., stejně jako vozidla a traťovou mechanizaci.
A s tím rezavým vozidlovým parkem nemáte pravdu: TÚčka se kompletně rekonstruují, dostávají nový úsporný spalovací motor, řízení, řídící pulty apod. Vozy Balm-u se podrobují rekonstrukci osvětlení, oplyšování sedaček, ... Je toho dost.
A s tím rezavým vozidlovým parkem nemáte pravdu: TÚčka se kompletně rekonstruují, dostávají nový úsporný spalovací motor, řízení, řídící pulty apod. Vozy Balm-u se podrobují rekonstrukci osvětlení, oplyšování sedaček, ... Je toho dost.
Foto kompozičně slušné, provedením překontrastěné, z mašiny jeden velký černý flek, dtto z prvního vozu a tak hezký zůstal jen ten kouř a záměr - *2*
RE ČD4ever: Je vůbec reálné, že by tratě 228, 229 provozovala zase akciová společnost České Dráhy???? Ježíš, jen to ne!!!! To jsme již my, co pamatujeme trochu víc zažili a výsledek - zastavení provozu pro neefektivnost!!! No a s tou zastaralostí vozového parku bych zrovna moc neargumentoval! Dvaašedesátky u ČD doposud turnusované, rychlíkové vozy ze šedesátých let... Být Vámi tak raději mlčím!
RE ČD4ever: Je vůbec reálné, že by tratě 228, 229 provozovala zase akciová společnost České Dráhy???? Ježíš, jen to ne!!!! To jsme již my, co pamatujeme trochu víc zažili a výsledek - zastavení provozu pro neefektivnost!!! No a s tou zastaralostí vozového parku bych zrovna moc neargumentoval! Dvaašedesátky u ČD doposud turnusované, rychlíkové vozy ze šedesátých let... Být Vámi tak raději mlčím!
freefighter: Aby se náhodou pan Šatava nesmál v depu ,,své,, společnosti........-pokud je tak zrezlé, jak jako ,,jeho,, vozidlový park, tak by se mu sesypalo na hlavu..........
84: Mě nezajímá nějaké přiblblé ubytování, ale dopravní obslužnost.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko