..: Fotogalerie - detaily fotografie 433.002 :..
 

433.002


433.002Informace o fotografii:
 - Úsek: Ramzová - Ostružná
 - Datum: 1.5.2009
 - Autor: Samir Lepara 
 - Zobrazeno: 5338x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.09.2009 (12:09)  
Konečně trochu pestřejší fotka. Dobrý.
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
08.05.2009 (13:19)  
Vstoupím do rozhovoru podle výpovědi fírů je berta pouštěna se sedmi vozovým nákladem nahoru i dolů. Takže asi může, přeci jen 45 x 7 je nějakých 315 tun čili v případě že mates jen trochu jel stačil by výkon na 35 tun, by to stačilo. A 35 tun je jeden lehký vůz čili na Matesoj by to asi nebylo ani moct poznat že táhne
07.05.2009 (21:02)  
Proč mám pocit, že strojvedoucí rýpou a moralizujou nejvíc? Podobných tu již pár bylo. :-))
07.05.2009 (19:09)  
Samir Lepara: Humorný je především srovnávat opomenutí čárky v souvětí člověkem, který již dávno opustil školní lavici s "bylýmu hřišťi" studenta, který právě navštěvuje gymnázium a český jazyk je jeho (téměř) denním chlebem.

A STÁLE ČEKÁM NA TVÉ VYJÁDŘENÍ K NORMATIVU HMOTNOSTI A HMOTNOSTI SOUPRAVY! Nebo se bojíš, že ze sebe uděláš blba?


Martin Grill: Nepíše se náhodou "čechy" s velkým Č? To jen tak k tomu, že k tvé češtině jsem se nevyjadřoval. Ty jsi se do toho připletl sám od sebe jako správný egoista. Takže mne Tvůj názor nezajímá. Vyrovnej se s tím jak chceš.
07.05.2009 (10:19)  
Milý Mirku, nemáš si co vyprošovat. Tady jsme si všichni rovni a pokud jeden druhému nadává do češtiny, měl by si zamést před vlastním prahem. Každý tady něco dělá a ty jezdíš s mašinou - a co má být? Čeština je pro všechny čechy, jedno jestli v modrákách, či kravatě a saku. Tady jsi diskutér jako každý jiný. Vyrovnej se s tím jak chceš.
06.05.2009 (23:43)  
Honzinus: Barvy nesedí k realitě. Zdají se mi světlé a přebarvené. Měl jsem možnost vidět snímek mého kolegy, který fotil prakticky na stejném místě a vypadal mnohem lépe. Možná, že se někde na internetu objeví. Ohnisková vzdálenost je malá a nesedí k celkové kompozici.

Martin Grill: Tak za prvé jsme spolu husy nepásli aby bylo jasno. Takže od někoho jako ty si tento tón vyprošuji. A za druhé, kdyby jsi se podíval na můj profil, dozvěděl by jsi se velice zajímavé a tebou netušené informace, že již 20let brázdím koleje Československé/České republiky za řídícím pultem motorových a elektrických lokomotiv. Tudíž do školy zřejmě nechodím a za řídícím pultem opravdu čárky v souvětí nepotřebuji.

A porovnávat "chybějící" čárky v souvětí u 44letého strojvedoucího s "bylýmu hřišťi" studenta gymnázia je dle mého názoru scestné, ale ... nu dobrá.

Samir Lepara: "Pokud tě to tolik zajímá, tak na gympl." O to hůře.

"A bohužel nejsem majster světa amoleta" a asi ani Čech.

"Pokud jedu na jízdu historickým vlakem, předpokládám, že to potáhne parní lokomotiva, a ne Bardota." A nedošlo Ti třeba, že na jízdu zpátky zůstala 749 na čumáku proto, aby bylo eliminováno zpoždění, které si 1800 dovezla z Polska?
Jinak běžným cestujícím je jedno jestli je mašinka táhne nebo strká. To jen šotoušek remcá.

A stále čekám na tvé vyjádření k normativům a hmotnosti soupravy. Nějak to zamlouváš. Pročpak?
07.05.2009 (14:53)  


Z téhle diskuze mám pocit, že nějaký Mirek Hruška má utkvělou potřebu do autorů na Želpage "rejpat", co to jen jde. Je velmi humorné, jakým způsobem používá dvojí metr - na sebe nektritický a na ostatní striktní. Ano, přepsal jsem se, ale komu se to nestalo. Navíc, většína mých spolužáků przní češtinu na internetu mnohem usilovněji...
06.05.2009 (9:57)  
Mirek Hruška: mohl bych poprosit o upřesnění, v čem barvy nesedí? Tedy má fotka podle Tebe nějaký nádech či tak nějak podobně? Jas je tedy dobrý a kompozice ne? Jaké ohnisko by to tedy chtělo použít? Prosím o upřesnění ať si z toho mohu odnést nějaké ponaučení.
05.05.2009 (22:12)  
Mirek Hruška: A do které třídy chodíš ty, že neumíš oddělovat souvětí čárkami? To za prvé. Za druhé - sloupy sice dotváří atmosféru, což však neznamená, že tam musí být...jejich absence fotce neškodí. Obligátních fotek, kde je sloup vedle mašiny, jsou tuny...někdo chce, někdo ne.

Pokud chceš doplnit faktické informace, lze tak učinit i bez povýšeného tónu a útoku na autora. Větší hodnotu tak bude mít jak doplňující/opravující komentář, tak i jeho autor...
05.05.2009 (20:30)  
karel.f: Ty sloupy tam dotvářejí atmosféru. Pokud je někdo neumí zakomponovat do snímku jeho problém.

Samir Lepara:
1) Omyl. Oplyšované lavice styl "Blešák"

2) Což je celkem logické, že více táhne stroj který je na začátku vlaku, čímž v tomto případě zároveň značně ušetříme provozní hmoty. O mém porovnání hmotnosti vlaku a normativu pro 749 taktně pomlčíš? Máš celkem smůlu, že jsem tam rovněž byl a to přímo na jedné z lokomotiv.

3) "bylýmu hřišťi" ... do které třídy chodíš?
06.05.2009 (14:52)  


Pokud tě to tolik zajímá, tak na gympl. A bohužel nejsem majster světa amoleta, jako někdo, kdo rozhodně nikdy nedělá chyby.

PS: Pokud jedu na jízdu historickým vlakem, předpokládám, že to potáhne parní lokomotiva, a ne Bardota.
registrovaný uživatel karel.f  mail  
Počet komentářů uživatele62 »fotek 0
05.05.2009 (9:16)  
Pěkné foto. Vidím že ty sloupy nikdo nechce. Jsou tam na dvě věci.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko