Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Připraven k odjezdu! | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kyoto, Japonsko - Datum: 28.10.2016 - Autor: Matouš Vinš - Pozn.: Odjezd jednotky N700 na trati Tōkaidō Shinkansen ve směru Tokio - Zobrazeno: 1939x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ano, ukazují na vše, jedná se o dvojí kontrolu - metra, vlaky. Mají tam v podstě vše nalinkovaé, včetně čar jak má postupovat fronta do vlaku u jednotlivých dveří, což by na tuto fotku nešlo nacpat. Jinak díky za fotku, rád jsem si vzpomněl na Japonsko
Jestli zafungovala moje chabá angličtina, tak tyhle prostocviky fungují jenom někde? Nic proti, na dlouhé nudné trase je to určitě jeden ze způsobů, jak dozorčího kompjůtru - počítám, že v Japonsku na velkých tratích strojvedoucí o mnoho víc povinností nemá - udržet při vědomí.
Protože: občas se mi stane, že při extra rutinní práci si někde v koutku obrazovky pustím výlet po železnici, ale nikdy jsem takhle rozdováděného strojvedoucího neviděl a hlavně neslyšel. Fakt je, že to všecko byly technicky "lepší tramvaje" - rozhodně bylo slyšet hlášení palubního rozhlasu a párkrát se poštěstil výhled na cestující skrze odraz ve skle.
Fakt je, že tady to holka dělá: https://www.youtube.com/watch?v=VhUdMYI5PAM. A tady to chlap nedělá: https://www.youtube.com/watch?v=Hs8fD4fzsFc
A při hledání jsem zakopl o maglev. Fakt je, že jede většinou v tunelu, takže je to vlastně dost nuda: https://www.youtube.com/watch?v=5CKwchJKTYU
Protože: občas se mi stane, že při extra rutinní práci si někde v koutku obrazovky pustím výlet po železnici, ale nikdy jsem takhle rozdováděného strojvedoucího neviděl a hlavně neslyšel. Fakt je, že to všecko byly technicky "lepší tramvaje" - rozhodně bylo slyšet hlášení palubního rozhlasu a párkrát se poštěstil výhled na cestující skrze odraz ve skle.
Fakt je, že tady to holka dělá: https://www.youtube.com/watch?v=VhUdMYI5PAM. A tady to chlap nedělá: https://www.youtube.com/watch?v=Hs8fD4fzsFc
A při hledání jsem zakopl o maglev. Fakt je, že jede většinou v tunelu, takže je to vlastně dost nuda: https://www.youtube.com/watch?v=5CKwchJKTYU
20.01.2021 (8:36)
To je prostě dobré! Já teda nejsem člověk línej, ale dělat na dvanáctihodinový šichtě u každého návěstidla tuhle rozcvičku..., no nevím:):)
Docela by mě zajímalo, kdo, a zda vůbec někdo, tyto posunky vnímá a přijímá... To případný vlakvedoucí nebo jiný pikolík někde na druhém konci vlaku ví, co strojvedoucí ukazuje? Velmi zajímavé...
19.01.2021 (21:38)
V ruce má pravděpodobně jízdní řád (s odjezdy na vteřiny přesně), rukou tam vždycky dělali celou sadu pohybů, jejichž účel mi naprosto unikal.
Což se ale v Japonsku děje každých pár minut. Ta země podle mě ve skutečnosti leží v úplně jiném vesmíru a na Zemi se jí část dostala jakousi velmi nepravděpodobnou chybou v proudění časoprostoru.
Což se ale v Japonsku děje každých pár minut. Ta země podle mě ve skutečnosti leží v úplně jiném vesmíru a na Zemi se jí část dostala jakousi velmi nepravděpodobnou chybou v proudění časoprostoru.
19.01.2021 (20:43)
Japonci pořád něco ukazujou rukama, tuším že strojvedoucí ukazuje na každou návěst na trati apod. Neprozradíš nám Matouši více?
19.01.2021 (19:24)
Co to ukazuje tou rukou? Jakože odjezd? Vypadá to, jako kdyby něco četl z toho papíru. :D
19.01.2021 (18:07)
jenom bych mu vyretušoval ty beďary:)..
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko