Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Nová služba ČD Boat? | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Čertova Stěna - Datum: 26.8.2017 - Autor: Junior - Pozn.: 210.058-4 + 210.039-4 a posilnená súprava pri akcií "Vodácké Lipno 2017" - Zobrazeno: 5730x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
19.12.2017 (7:54)
To jsou blechy psí, ty na člověka nejdou.
"Nepijící" vodáci pobavili, díky za to :-))
"Nepijící" vodáci pobavili, díky za to :-))
FRK: toto jsou sportovni vodaci, ti behem plavby nepiji. Poznate to podle typu lode - vypada spise jako lavor nez jako kanoe. Pijou ti na klasickych vicemistnych kanoich.
18.12.2017 (11:31)
O vodáckých cestujících, jezdících v neděli v letních měsících z Lipenska do Českých Budějovic vím své od kamaráda vlakvedoucího. Nechci se rozepisovat o detailech, ale selanka to není.
Je možné, že tato akce byla dobře zabezpečena a pokud tomu tak bylo, patří pořadatelům pochvala.
Je možné, že tato akce byla dobře zabezpečena a pokud tomu tak bylo, patří pořadatelům pochvala.
18.12.2017 (15:01)
Je to takmer isté že akcia bola zabezpečená, nakoľko boli na ten víkend obiednané mimoriadne vlaky ktoré mali obmedzenie jazdy len 26 a 27.VIII a dokonca mali poznámku "Ve vlaku je řazen vuz vhodný pro přepravu lodí" čo bolo samozrejme to vyčlenené Ds ktoré naten víkend stiahli z šumavy a tam vypravili BDs.
Ešte večer pred tou akciu som sa pýtal v Budějoviciach fíru od Os do Horního Dvořiště (v čele s 210.055 a na pk bola jedna z tých čo obsluhovali další deň Lipno) či pôjdu 2 žehličky a vravel mi že áno, inak by sa nestíhali obraty, akurát škoda že červená 055 v ten víkend zobrala staničnú zálohu v ČB a nešla na trať...
Ešte večer pred tou akciu som sa pýtal v Budějoviciach fíru od Os do Horního Dvořiště (v čele s 210.055 a na pk bola jedna z tých čo obsluhovali další deň Lipno) či pôjdu 2 žehličky a vravel mi že áno, inak by sa nestíhali obraty, akurát škoda že červená 055 v ten víkend zobrala staničnú zálohu v ČB a nešla na trať...
Fotka přímo fascinující.
Farkač Karel: neřekl bych, že byli extra pod vlivem. Ono tu loď musíte přenášet a pádlovat a řídit loď taky dokážete, jen když jste jakž takž při smyslech.
Samozřejmě nehody se stávají a tahle situaci si o nějakou přímo koleduje. Vím, že na dopravu účastníků Libušínské bitvy místní (kladenská) MHD nasazovala a nepochybně dodnes nasazuje zvlášť vybrané vozy, protože když se sjíždí mnoho set šermířů včetně těch obrněných, dopravní prostředek (slovo autobus raději nepoužívám, abych neurazil :-)) k nějakému tomu šrámu prostě přijde.
Mimochodem vřele doporučuju: https://libusin.org/CS/. Je to s přehledem největší akce toho druhu v Čechách, a tudíž velmi pravděpodobně na světě.
Souvislost s železnicí: nějakých 5km od místa bitvy je železniční stanice, která se kdysi jmenovala Libušín (dnes Kamenné Žehrovice). Pěkná cesta lesem.
Při té příležitosti úplně OT: k návštěvě doporučuji kladenský hornický skanzen Důl Mayrau.
Farkač Karel: neřekl bych, že byli extra pod vlivem. Ono tu loď musíte přenášet a pádlovat a řídit loď taky dokážete, jen když jste jakž takž při smyslech.
Samozřejmě nehody se stávají a tahle situaci si o nějakou přímo koleduje. Vím, že na dopravu účastníků Libušínské bitvy místní (kladenská) MHD nasazovala a nepochybně dodnes nasazuje zvlášť vybrané vozy, protože když se sjíždí mnoho set šermířů včetně těch obrněných, dopravní prostředek (slovo autobus raději nepoužívám, abych neurazil :-)) k nějakému tomu šrámu prostě přijde.
Mimochodem vřele doporučuju: https://libusin.org/CS/. Je to s přehledem největší akce toho druhu v Čechách, a tudíž velmi pravděpodobně na světě.
Souvislost s železnicí: nějakých 5km od místa bitvy je železniční stanice, která se kdysi jmenovala Libušín (dnes Kamenné Žehrovice). Pěkná cesta lesem.
Při té příležitosti úplně OT: k návštěvě doporučuji kladenský hornický skanzen Důl Mayrau.
17.12.2017 (14:06)
Snímek je to zajímavý. za 5*. Ale zajímalo by mne, kolik těch "zákazníků" je na tolik pod vlivem, že se jim daří vagóny docela solidně poničit. A nejen vozy ČD, ale i také rakouské "šatly", jedoucí do ČB.
To měly ČD radost, že se podařilo zpozdit vlak a nemohl to na ně nikdo svést.
Pavel Dvořák: tak 7-8 minút (plánovaný pobyt 3 minúty)
Juris989CZ: To som sa aj ja čudoval :D Ds totálne plné a tie loďky boli všade kde sa dalo aj v tom patre
honzan: kôli rýchlemu obratu vo Vyššom Brode a Lipne (takt 15 minút, súpravy boli 2 a križovali v Loučoviciach. Samozrejme všetko meškalo kôli tejto nakládke
Juris989CZ: To som sa aj ja čudoval :D Ds totálne plné a tie loďky boli všade kde sa dalo aj v tom patre
honzan: kôli rýchlemu obratu vo Vyššom Brode a Lipne (takt 15 minút, súpravy boli 2 a križovali v Loučoviciach. Samozrejme všetko meškalo kôli tejto nakládke
No a já si položim další otázku, proč jely dvě mašiny, když ty lodě váží nula nula prd???
17.12.2017 (12:02)
Já jsem si položil jinou otázku jak se to tam všechno vešlo ??
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko