..: Fotogalerie - detaily fotografie 140.059-7 :..
 

140.059-7


140.059-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Žilina
 - Datum: 6.8.1994
 - Autor: Miroslav Just 
 - Pozn.: + 110.043
 - Zobrazeno: 2582x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele596 »fotek 0
27.11.2020 (7:55)  
Ano, nahradily předchozí saniťáky s pensylvánskými podvozky, ty, co v nich bylo trvale přetopeno.

Nechápal jsem tehdy, proč se na saniťáky v případě války nemohou přestavovat spíše vozy první třídy. Asi jediným důvodem jsou ty široké dveře vhodné pro provoz druhé třídy.
26.11.2020 (20:07)  
Podle mě bylo pořízení těchto vozů i poměrně vojenským zájmem viz. Wikipedie: "Speciální výbava:
Tyto vozy byly vyvinuty mj. pro rychlou přestavbu na sanitní vozy v případě války: všechna sedadla lze snadno demontovat a vyjmout z vozu po vysklení nedělených oken, čímž vzniknou lůžkové oddíly až s 48 lůžky, operační sály nebo lékařská místnost s ovládacím pultem pro kompletní elektroinstalaci, klimatizaci a vodní hospodářství vozu. V každém oddíle jsou zásuvky 220 V / 16 A, ve svítidlech jsou patice pro modrá skla, nad každým oknem je čtyřhranem odemykatelná schránka se zatemňovací roletou a na podlaze jsou odtokové kanálky. V jednom nástupním prostoru je příprava na montáž dřezu, včetně průtokového ohřívače. Ve voze je navíc instalováno telefonní vedení o 23 párech vodičů."
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele596 »fotek 0
26.11.2020 (14:49)  
Taky zvýšily podíl vozů s teplovzdušným vytápěním. Nahradily hlavně Bp s odporovými topnicemi v oddílech, kde bylo prakticky trvale přetopeno.
26.11.2020 (13:20)  
Ešus: moderní asi ne, ale rozhodně byly nové, neokoukané a velmi jiné :-)
25.11.2020 (22:03)  
Miroslav Just: = žehličky u nás v prevádzke ešte sú a to konkrétne 110.034 v nátere aký má žehlička na fotke a za nejaký čas by sa mala objaviť v prevádzke po oprave opäť aj 110.010 v ešte nevedno akom nátere
24.11.2020 (9:37)  
JB: na závěr prodlouženého víkendu kolem 28. září jsem v roce 2012 zažil posílení EC od Budapešti v úseku Břeclav - Praha vzhledem k nějaké mimořádnosti na ÖBB, když EC Railjet od Grazu měl přes hodinu zpoždění. A čím že byl EC posílen? No přece dvěma vozy Bymee (tedy v té době už Bdtee). Tady se s výhodou využila jejich schopnost jet 160 km/h :)
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele596 »fotek 0
24.11.2020 (7:58)  
Jako pamětník řeknu za sebe, že spíše ne. Podvozek GP200 spolu s nemožností stahovat okénko umožňoval sice rychlost 160 km/h, ale to byla v té době iluze, na to nebyla ani jedna trať a vozy se nasazovaly na předměstské vlaky. Na ostatních prvcích jsme nic moderního neviděli.

Snad ještě, že měly centrální zavírání dveří a žluté potrubí. Kvůli žlutému potrubí bylo nutné upravit v Praze část lok. 141. Např. dochovaná 141.018 Junior Marketu k nim patří. A nejspíš tedy i bobina na snímku.
23.11.2020 (21:07)  
Považoval v té době vůbec někdo Bymee za moderní vozidla, jako dnes nahlížíme na RegioPantery (nebo lépe Talenty a Flirty)?
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
23.11.2020 (12:25)  
Paráda, a jestli jsem hledal správně, tak jsou obě mašinky provozní :-)! 5,9!
23.11.2020 (12:43)  


Podla mna,zehlicky r.110 na Slovenku uz asi nie su moc v provozu, a tento kus 043 uz bude dlhsiu dobu asi zruseny.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko