Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
127.509-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Chranišov, odvoz hlušiny z velkolomu Jiří - Datum: 26.2.2019 - Autor: Adam Švajcr - Zobrazeno: 2974x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
11.03.2019 (21:01)
Nemají, ale i na důlní síti je provoz dozorován Drážním úřadem, který toto požaduje, takže lokomotivy musejí mít i na sobě fyzicky vylepené označení.
Jinak 27E za jistých zvláštních podmínek na síť SŽDC smí, ale musejí mít sundané pantografy a část vnitřního vybavení, aby nepřekročily hmotnostní limit na nápravu. Samozřejmě mohou být pouze přepravovány, ne se pohybovat vlastní silou (to vzhledem k napěťové soustavě ani nejde).
Jinak 27E za jistých zvláštních podmínek na síť SŽDC smí, ale musejí mít sundané pantografy a část vnitřního vybavení, aby nepřekročily hmotnostní limit na nápravu. Samozřejmě mohou být pouze přepravovány, ne se pohybovat vlastní silou (to vzhledem k napěťové soustavě ani nejde).
Trochu nechápu, proč tyto (odklizové) lokomotivy dostaly přidělená ta computerová čísla (netroufám si psát čísla podle TSI, protože celé 12místné číslo určitě nemají). Mají šanci se dostat (kromě předávacích kolejišť) někam do sítě SŽDC...?
Odklizovky už u nás začínají být hodně vzácné zboží, takže gratuluju. Mmch, tenhle flek je veřejně přístupný? Takových je totiž pomálu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko