..: Fotogalerie - detaily fotografie Smutný konec :..
 

Smutný konec


Smutný konecInformace o fotografii:
 - Místo focení: Prrenjas, Albánie
 - Datum: 16.4.2017
 - Autor: Matouš Vinš  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2985x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
26.03.2021 (9:20)  
Týnec: připadá mi, že ta druhá lokomotiva v dolní řadě (41.0670603N, 20.5467686E) je určitě něco jiného než čmelák nebo hektor. Podle všeho to bude ta lokomotiva č. 2003 (ex 221.125) z mého odkazu. Podle jiných fotografií z Albánie tam v červnu 2017 stále ještě byla.
27.03.2021 (11:58)  


Ano, byla tam :)
26.03.2021 (6:52)  
to Rabín: Mám pocit, že jedna V200 se nalézá i na mém odkazu níže. Je to druhý stroj zleva v dolní řadě.
25.03.2021 (23:19)  
Tak nějaká V 200 ve stanici Prrenjas určitě skončila; zde jedna ve společnosti čmeláků a hektorů:
https://www.bahnbilder.de/bild/albanien~dieselloks~br-2000-ex-db-v-200/875908/bei-der-hsh-2003-die-am.html
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
25.03.2021 (7:12)  
Šlo o lávku, která se mezi dvěma výrobními sériemi přidala na střeše k umožnění přechodu přes ventilátor D=1000. On je/byl exotický ten tunel, existuje/existoval na něj zvláštní dokument UIC. V podkladech, které ČKD vydala, bylo ale správně uvedeno, že na tuto trať nesmí.
24.03.2021 (22:25)  
Podle letecké mapy jsou tam nejspíš opravdu jen čmeláci a hektoři. Z Německa darované V 200 skončily po nedlouhém provozu asi někde jinde.
Ad JB: strhnout trolej motorovou lokomotivou je opravdu exotika :)
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
24.03.2021 (8:33)  
A musely jet oklikou, nesměly na trať Pivka - Rijeka, která byla jmenovaná v podkladech UIC kvůli těsnému tunelu s odlišnými požadavky na obrys vozidel. Jednou se to nepodařilo dodržet a čmelák strhl trolej. Tenkrát to byla strašná exotika...
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
24.03.2021 (8:16)  
Ještě bych dodal, že
* uvedené mašiny jsou vyrobené v ČKD (nikoliv tedy Dubnica)
* že označení T669.1 může někoho zavést, jsou to obdoby naší T669.0, nikoliv .1
* dodávky čmeláků probíhaly vždy po pár kusech ve více letech; Hodžův režim neuznával kapitalistické nástroje typu úvěru, aby se nedostal do závislosti na někom - platil hotově, vždy když nastřádal na nějaké mašiny
* Albánie byla železničním ostrovem, spojka do Podgorice tehdy ještě neexistovala, lokomotivy jezdily z Rijeky lodí.
24.03.2021 (0:26)  
Po dlouhé době fotka zde v galerii kterou jsem si s chutí otevřel víckrát, a stále mě baví na ní koukat. Opravdu povedené. :)
24.03.2021 (11:23)  


Díky, to mě těší!
23.03.2021 (22:11)  
24.03.2021 (11:22)  


Ano :-)
Už nějakou dobu to ale mají všichni za sebou.
23.03.2021 (21:08)  
To vypadá dost apokalypticky, ještě místo autogenu to přijde rozsoudit zanedlouho možná blesk...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko