Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Smutný konec | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Prrenjas, Albánie - Datum: 16.4.2017 - Autor: Matouš Vinš - Zobrazeno: 2985x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Týnec: připadá mi, že ta druhá lokomotiva v dolní řadě (41.0670603N, 20.5467686E) je určitě něco jiného než čmelák nebo hektor. Podle všeho to bude ta lokomotiva č. 2003 (ex 221.125) z mého odkazu. Podle jiných fotografií z Albánie tam v červnu 2017 stále ještě byla.
to Rabín: Mám pocit, že jedna V200 se nalézá i na mém odkazu níže. Je to druhý stroj zleva v dolní řadě.
Tak nějaká V 200 ve stanici Prrenjas určitě skončila; zde jedna ve společnosti čmeláků a hektorů:
https://www.bahnbilder.de/bild/albanien~dieselloks~br-2000-ex-db-v-200/875908/bei-der-hsh-2003-die-am.html
https://www.bahnbilder.de/bild/albanien~dieselloks~br-2000-ex-db-v-200/875908/bei-der-hsh-2003-die-am.html
Šlo o lávku, která se mezi dvěma výrobními sériemi přidala na střeše k umožnění přechodu přes ventilátor D=1000. On je/byl exotický ten tunel, existuje/existoval na něj zvláštní dokument UIC. V podkladech, které ČKD vydala, bylo ale správně uvedeno, že na tuto trať nesmí.
Podle letecké mapy jsou tam nejspíš opravdu jen čmeláci a hektoři. Z Německa darované V 200 skončily po nedlouhém provozu asi někde jinde.
Ad JB: strhnout trolej motorovou lokomotivou je opravdu exotika :)
Ad JB: strhnout trolej motorovou lokomotivou je opravdu exotika :)
A musely jet oklikou, nesměly na trať Pivka - Rijeka, která byla jmenovaná v podkladech UIC kvůli těsnému tunelu s odlišnými požadavky na obrys vozidel. Jednou se to nepodařilo dodržet a čmelák strhl trolej. Tenkrát to byla strašná exotika...
Ještě bych dodal, že
* uvedené mašiny jsou vyrobené v ČKD (nikoliv tedy Dubnica)
* že označení T669.1 může někoho zavést, jsou to obdoby naší T669.0, nikoliv .1
* dodávky čmeláků probíhaly vždy po pár kusech ve více letech; Hodžův režim neuznával kapitalistické nástroje typu úvěru, aby se nedostal do závislosti na někom - platil hotově, vždy když nastřádal na nějaké mašiny
* Albánie byla železničním ostrovem, spojka do Podgorice tehdy ještě neexistovala, lokomotivy jezdily z Rijeky lodí.
* uvedené mašiny jsou vyrobené v ČKD (nikoliv tedy Dubnica)
* že označení T669.1 může někoho zavést, jsou to obdoby naší T669.0, nikoliv .1
* dodávky čmeláků probíhaly vždy po pár kusech ve více letech; Hodžův režim neuznával kapitalistické nástroje typu úvěru, aby se nedostal do závislosti na někom - platil hotově, vždy když nastřádal na nějaké mašiny
* Albánie byla železničním ostrovem, spojka do Podgorice tehdy ještě neexistovala, lokomotivy jezdily z Rijeky lodí.
24.03.2021 (0:26)
Po dlouhé době fotka zde v galerii kterou jsem si s chutí otevřel víckrát, a stále mě baví na ní koukat. Opravdu povedené. :)
Foceno zde? https://mapy.cz/letecka?vlastni-body&x=20.5484370&y=41.0672826&z=18&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=9vXkUwhgLa&ud=20%C2%B032%2753.987%22E%2041%C2%B04%273.062%22N
Takže možno počítat kusy :-D
Takže možno počítat kusy :-D
23.03.2021 (21:08)
To vypadá dost apokalypticky, ještě místo autogenu to přijde rozsoudit zanedlouho možná blesk...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko