..: Fotogalerie - detaily fotografie K3RN 1751 :..
 

K3RN 1751


K3RN 1751Informace o fotografii:
 - Místo focení: Brno, vlečka BVV
 - Datum: 12.9.2003
 - Autor: doktor 
 - Pozn.: prototyp tramvaje K3RN; sken z
negativu
 - Zobrazeno: 2795x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Málo hodnocení pro Rating uživatelů

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

26.11.2020 (8:03)  
doktor: Děkuji za doplnění, na Sarajevo jsem zapomněl :( Sarajevské Satry jsou stejného původu jako ty brněnské, tedy z vozů K2(YU).
25.11.2020 (23:17)  
A nezapomínejme na Bosnu a Hercegovinu a sarajevskou tramvaj stejného konceptu s označením Satra III. Rovněž s čely od P. Kotase. Satra III byla k vidění na MSV o rok později, tedy v roce 2004.
25.11.2020 (17:41)  
Stejný počet obdobných vozů K3R-NT s klasickými čely T3 jezdí v Plzni pod ev. č. 311-314; ty však vznikly vždy ze dvou vozů T3 (311 ex Plzeň 101+102 ex Praha 6326+6393; 312 ex Plzeň 109+110 ex Most 267+270; 313 ex Plzeň 266+267 a 314 ex Plzeň 272+273). Mají jinak řešené uchycení středního dílu a možná jsou o něco méně problematické. Další dva (ev. č. 067 a 068, říkají jim tam KT3UA) jezdí v ukrajinském Krivém Rihu - patrně budou hodně podobné s těmi plzeňskými už proto, že vznikly taktéž ze dvou T3, i když mají čela "Kotas". Vůz 067 vznikl z pražských (snad) 6661 a 6782; vůz 068 pak z místních T3SU 051 a 052. Dalších 14 KT3UA je v Kyjevě (ev. č. 401-414), tam je poskládali ze svých místních T3SU za pomoci PARS Šumperk s čely "Kotas". No a jeden je také v Moskvě, tam mu pro změnu říkají KT3R a vystřídal postupně čísla 0255, 2255, 2300 a nyní 30699. Tam jej složili z pražských T3 (snad) 6532 a 6686.
24.11.2020 (20:18)  
Historie tohoto typu tramvají K3R-N (celkem 4 ks) je docela zajímavá, netradiční řešení uchycení vloženého středního dílu se příliš neosvědčilo. Letos po dlouhé době jsou opět všechny 4 provozní viz.
https://www.cs-dopravak.cz/v-brne-vyjely-vsechny-ctyri-tramvaje-k3r-n-po-11-letech/
23.11.2020 (21:32)  
Tramvaj K3RN vznikla přestavbou brněnské tramvaje K2 ev.č. 1065 a vložením středového nízkopodlažního článku. Přestavbu provedla v letech 2002-2003 společnost Pars nova. Na snímku je prototyp tramvaje K3RN tažen dvoucestným vozdilem na brněnské Výstaviště, kde bude vystaven v rámci MSV 2003. Následně byla tramvaj nasazena do zkušebního provozu v ulicích Brna, stále v majetku společnosti Pars nova. Po zařazení do stavu DPMB tramvaj obdržela ev.č. 1751.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko