Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
80-30.012-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Opatovice nad Labem-Pohřebačka - Čeperka - Datum: 21.3.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8071x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
30.03.2015 (16:15)
DannyfromCZ: zatím je to (dle mých informací) na bodě mrazu, letos má sice probíhat reko trati 238, ale má se to týkat jen reko stanic Hlinsko v Č., Žďárec u Sk., Chrast u Cr., Slatiňany a Chrudim a výměny svršku (+někde prý i nrovnání oblouků) v Úseku Chrast u Cr. - Medlešice
30.03.2015 (13:21)
TO JUGI. Dovolil bych si oponovat, že by lepší využít co nejvyšší Vmax a postupně na to budovat infrastrukturu. Poté by byla návaznost ostatních spojů daleko lepší se domnívá. Toť vše k OT
K těm rychlostem: kolik kilometrů ujede vlak, než dosáhne rychlosti 200 km/h? Jaká je zábrzdná vzdálenost z rychlosti 200 km/h? Jaká bude časová úspora, jestliže (řekněme) 15 km pojede vlak 200 km/h namísto 160 km/h? Maximálně 1 (jednu) minutu. Stojí to za to? Nestojí.
Tento vlak na obrázku jezdí do HK jen jednou denně, jde o to, že Pardubice nemají myčku, kde by sysly umyly. Jinak jezdí na Sp a Os Panteři (vmax = 160 km/h), na některých vlacích večer a ráno i LINKy a Regionovy. Na R do Liberce 843.
29.03.2015 (19:44)
Ono se vlastně v tomto případě jedná o reko trati Hradec - Chrudim. Ví někdo, jak to bude s etapou Rosice - Chrudim? Bude se z Rosic tahat elektrika nebo to zůstane nezávislý?
Do budoucna bych se 200 km/h nebál, to by podle mě smysl mělo. Ale 300 určitě ne. A prozatim 160 postačí. Chce to ale v první řadě zdvoukolejnit z Hradce až do Pardubic.
29.03.2015 (14:27)
Kamení nedošlo je ho plný svršek a jak září novotou.
Je to pravda, 160 stačí. Ono to ani není moc z kopce, takže i takový utržený vagón by se spíš zastavil, než aby se pokoušel trhat rekordy.
(Doufám, že kamení už došlo.)
(Doufám, že kamení už došlo.)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko