..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 861.001-6 :..
 

861.001-6


861.001-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Štrba zastávka - Štrba
 - Datum: 30.10.2011
 - Autor: Matej Jurík 
 - Zobrazeno: 8461x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
13.11.2011 (0:34)  
Praveze mne sa nova jednotka moc paci. Je to urcite jeden z najkrajsich motorakov ake som kedy videl a moc som neveril ze taketo nieco dizajnovo pekne dokazeme vyrobit. Trochu sa mi to podoba na desiro. Dolezitejsia bude vsak spolahlivost. Ale po dizajnovom vybuchu rady 380, a sklamania z rekonstrukcie persingu na novu radu 361 (povodne sa malo prestavat aj celo masiny, nakoniec sa dosadili len gulate halogeny akurat) bude toto velmi prijemne osviezenie spolu uz s pritomnymi pohladnymi jednotkami 671 a pushpullmi. Len skoda ze tie nakupy v podani zssk nie su aspon dvojnasobne.
12.11.2011 (14:41)  
khunas: Tak to jsme dva. Ale už se tu o to jednou rozhořela nekonečná debata, tak ji tu prosím neprobouzejte. Stejně to niv nevyřeší.

Fotka sama o sobě moc pěkná.
12.11.2011 (12:41)  
Nejsem příznivcem pdvozků Jakobsovy konstrukce....I v ČR se pracuje na nové motorové jednotce tuzemské výroby,plány jsou zatím tajné.
registrovaný uživatel khunas  mail  
Počet komentářů uživatele115 »fotek 0
11.11.2011 (19:32)  
nemuzu si pomoct ale me se ta jednotka neliby
11.11.2011 (18:09)  
Jednotka jede do kopce, ale vypadá, jak když jede z kopce, je opravdu nějak nezvykle zalomená... Jinak zubačka je v projektu přeložky hlavní tratě samozřejmě řešena a bude vedena dolu po stávajícím tělese dvoukolejky k přeloženému koridoru.
11.11.2011 (17:41)  
Myslím, že je to pěkná jednotka, ačkoli jako každá jiná svého druhu od ostatních výrobců, jako Siemens, Bombardier nebo nově PESA a NEWAG. Na výrobce novostaveb by to jistě časem mohla dotáhnout Pars Nova Šumperk, jež také začínala jako opravce a nyní se zabývá modernizacemi...
11.11.2011 (16:44)  
A to sú z čiel odobraté deformačné členy kvôli problémom s hmotnosťou, vďaka čomu 861 ani náznakom nespĺňa TIS. Až to raz do niečoho buchne, bude prekvapko.
11.11.2011 (14:00)  
Mustafa: Bez Vašeho upozornění jsem si toho vůbec nevšimnul. Ale vysvětluju si to tím, že k tomu jevu trochu přispívá, že je souprava v oblouku, ale je možné, že též umístění pohonných jednotek (jsou fakt umístěné nad těmi krajními podvozky? (to je dotaz k zasvěceným)) a třeba i to, že střední vůz je lehčí a ještě prázdný. Třeba když do něj naleze "150" lidí, tak odpružení poklesne...(???).
11.11.2011 (13:46)  
Nemůžu si pomoc, ale linka spodku soupravy od předního podvozku stoupá, prostřední vůz jí má rovnou a u zadního vozu podlaha zase k poslednímu podvozku klesá. To je jako schválně takhle dokopce a z kopce?
11.11.2011 (13:26)  
Až tam nasadí dálkové ovládání, tak se doprava na ŽSR zastaví podobně, jako na SŽDC. Napřed nešel proud na 220tce, potom pro změnu na 011tce nešla zabezpečovačka.

Nejlepší a nejspolehlivější to bylo za našich dědů. Pára, žezlo, návěstní koše a zvonkové návěsti atd. Také tmavočeši nebyli tak aktivní.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko