Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
861.001-6 | |
Informace o fotografii: - Section: Štrba zastávka - Štrba - Datum: 30.10.2011 - By: Matej Jurík - Zobrazeno: 8462x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Praveze mne sa nova jednotka moc paci. Je to urcite jeden z najkrajsich motorakov ake som kedy videl a moc som neveril ze taketo nieco dizajnovo pekne dokazeme vyrobit. Trochu sa mi to podoba na desiro. Dolezitejsia bude vsak spolahlivost. Ale po dizajnovom vybuchu rady 380, a sklamania z rekonstrukcie persingu na novu radu 361 (povodne sa malo prestavat aj celo masiny, nakoniec sa dosadili len gulate halogeny akurat) bude toto velmi prijemne osviezenie spolu uz s pritomnymi pohladnymi jednotkami 671 a pushpullmi. Len skoda ze tie nakupy v podani zssk nie su aspon dvojnasobne.
khunas: Tak to jsme dva. Ale už se tu o to jednou rozhořela nekonečná debata, tak ji tu prosím neprobouzejte. Stejně to niv nevyřeší.
Fotka sama o sobě moc pěkná.
Fotka sama o sobě moc pěkná.
12.11.2011 (12:41)
Nejsem příznivcem pdvozků Jakobsovy konstrukce....I v ČR se pracuje na nové motorové jednotce tuzemské výroby,plány jsou zatím tajné.
Jednotka jede do kopce, ale vypadá, jak když jede z kopce, je opravdu nějak nezvykle zalomená... Jinak zubačka je v projektu přeložky hlavní tratě samozřejmě řešena a bude vedena dolu po stávajícím tělese dvoukolejky k přeloženému koridoru.
11.11.2011 (17:41)
Myslím, že je to pěkná jednotka, ačkoli jako každá jiná svého druhu od ostatních výrobců, jako Siemens, Bombardier nebo nově PESA a NEWAG. Na výrobce novostaveb by to jistě časem mohla dotáhnout Pars Nova Šumperk, jež také začínala jako opravce a nyní se zabývá modernizacemi...
A to sú z čiel odobraté deformačné členy kvôli problémom s hmotnosťou, vďaka čomu 861 ani náznakom nespĺňa TIS. Až to raz do niečoho buchne, bude prekvapko.
Mustafa: Bez Vašeho upozornění jsem si toho vůbec nevšimnul. Ale vysvětluju si to tím, že k tomu jevu trochu přispívá, že je souprava v oblouku, ale je možné, že též umístění pohonných jednotek (jsou fakt umístěné nad těmi krajními podvozky? (to je dotaz k zasvěceným)) a třeba i to, že střední vůz je lehčí a ještě prázdný. Třeba když do něj naleze "150" lidí, tak odpružení poklesne...(???).
Nemůžu si pomoc, ale linka spodku soupravy od předního podvozku stoupá, prostřední vůz jí má rovnou a u zadního vozu podlaha zase k poslednímu podvozku klesá. To je jako schválně takhle dokopce a z kopce?
11.11.2011 (13:26)
Až tam nasadí dálkové ovládání, tak se doprava na ŽSR zastaví podobně, jako na SŽDC. Napřed nešel proud na 220tce, potom pro změnu na 011tce nešla zabezpečovačka.
Nejlepší a nejspolehlivější to bylo za našich dědů. Pára, žezlo, návěstní koše a zvonkové návěsti atd. Také tmavočeši nebyli tak aktivní.
Nejlepší a nejspolehlivější to bylo za našich dědů. Pára, žezlo, návěstní koše a zvonkové návěsti atd. Také tmavočeši nebyli tak aktivní.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko