Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
854.021-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Olešná na Moravě - Datum: 3.7.2010 - Szerző: Filip Novotný - Pozn.: Historická souprava "Vindobona" vjíždí za slunečného dne do zastávky Olešná na Moravě. - Zobrazeno: 5685x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
(OT) Kazan: Malé připomenutí na časy minulé Vindobony.
http://www.zelpage.cz/clanky/vindobona
http://www.zelpage.cz/clanky/vindobona
str, vbica : Standardně jako Vindobona (co si pamatuju jako malej kluk) jezdila ve složení dvou motorů a čtyř vložených ..am (M 296.1-Aam-Bam-BRam-Aam-M 296.1), kde se soupravy střídaly ve dvouletých cyklech se soupravami rakouských a tehdejších východoněmeckých drah (DR). Toto řazení bylo v posledním dvouletém turnusu, jehož vozbu zajišťovaly ČSD. Definitivní konec motorových souprav na Vindoboně byl tuším v roce 1980, kdy byly nahrazeny z kapacitních důvodů lokomotivami s vagony. Éra "motorů" na mezinárodních expresech končila o pár let později na Expresech Karola a Karlex, kde v rámci dohod s DR vozbu zajišťovaly dosud atraktivní "Delfíni", jinak řada VT 18.16
Škoda, že chybí ten jídelák, je to takové moc chudé tahle souprava Vindobony... Ale pěkná fotka.
MG: No to asi záleží na tom jak daleko kdo jede že? Já doposud (při několika málo příležitostech, asi tak že by na prstech jedné ruky spočítal) jezdil něco jako Brno-Tišnov nebo třeba Vranovice, to má pasažér za IDS 30Kč plus mínus, kolo skoro dvakrát tolik :-) Chápu že při delší cestě to může být úplně naopak.
JK: jo taky už asi pojedu domů... a přitom si zanadávám na takový ty šašky co jezdí vláčkama úplně zbůhdarma, a nám ostatním jen zabírají místo...
Prostě většina lidí dělá něco pro vlastní potěšení, a pokud dodrží daná pravidla tak jim laskavě nenadávej.
JK: jo taky už asi pojedu domů... a přitom si zanadávám na takový ty šašky co jezdí vláčkama úplně zbůhdarma, a nám ostatním jen zabírají místo...
Prostě většina lidí dělá něco pro vlastní potěšení, a pokud dodrží daná pravidla tak jim laskavě nenadávej.
Velmi dobrou alternativou k přepravě vlastního bicyklu vlakem je využívání půjčoven na nádražích, když je to možné. Samozřejmě že vlastní je vlastní, ale když někomu o to tak nejde (nebo ani nemá tak dobrý vlastní), je půjčovna lepší řešení a není třeba řešit přepravu kola vlakem.
22.07.2010 (17:55)
SYN: 50 nebo 60 korun za celý den ti přijde hodně? Nemyslím si, naopak mi to přijde jako cena velmi sympatická a příznivá...
Josef Kamiš: nechutně militantní protikolistické názory, neotravujte tu už s tím. Někdo jinej zase nesnáší auta, někdo by z fleku zrušil vyhazování peněz za zbytečný vláčky... prostě každej je jinej, ale nic se nesmí přehánět!
A mimochodem, ta přeprava kola je služba dosti draze zaplacená (srovnatelně, na krátkou trať i dražší než cyklisty) takže když si za něco zaplatím, tak to taky chcu mít možnost rozumně provést.
A mimochodem, ta přeprava kola je služba dosti draze zaplacená (srovnatelně, na krátkou trať i dražší než cyklisty) takže když si za něco zaplatím, tak to taky chcu mít možnost rozumně provést.
Pavel Martoch: Podle řazení, které je tady k dispozici, jsou v soupravě řazeny dva Bdtee286, takže to s přepravou bicyklů není (aspoň teoreticky) tak špatné.
22.07.2010 (17:41)
Ale zapluje neměj nejmenší obavy příteli...nezapaluje to šaškům na kolech kteří přeceují své síly a pak jim nezbejvá než opruzovat lidi ve vlacích...tak ať na kolo nelezou když nejsou schopni nikam doject
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko