..: Photo Gallery - Photo details 844.005-9 :..
 

844.005-9


844.005-9Informace o fotografii:
 - Section: Ostrov nad Ohří - Hájek (Nejda)
 - Datum: 31.12.2012
 - By: Robert Velechovský 
 - Comm.: Tak další žralok doma
 - Zobrazeno: 7907x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
06.01.2013 (12:14)  
stoupa: :-), přesně!

U nás se designem nikdo nezabývá, prostě hlavně aby bylo vidět, že kraj je naše spása, kraj je ten, bez koho bychom živi nebyli... Krajští úředníci nám dokazují, že jsou nepostradatelní. Důsledky naprosto chybné politiky zrušení okresů a vznik krajů v současné podobě je to, že nám v každém kraji vzniklo pohraničí (sudety) a dostat se z kraje do kraje veřejnou dopravou či pohybovat se v těchto sudetech veřejnou dopravou vůbec bývá čím dál horší (pokud vůbec něco jede). Zastavený provoz např. na tratích východní části tzv. Pardubického kraje je vztyčený varovný prst! Nebo zločin?
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
06.01.2013 (1:15)  
Pro Laminát - "krajské" samolepky:

:-) To je od Vás ale velmi, velmi nepěkné pochopení veskrze pozitivní (z)vůle krajských úředníků informovat cestující i necestující veřejnost, komuže to má být vděčna, kdože se to oně stará a někdy za veřejnost i myslí, implicitně, kohopak to mají volit a pokud možno sponzorský dar vydojit.. :-)

I vozidla DB vybraných regionálních spojů nesou informaci o zemi/kraji/regionu v případech, kdy se jedná o společný projekt DB a samosprávy. To logo/text je však povětšinou vhodně zakomponováno, nemá zpravila formu "agresivní" bílé samolepky.
05.01.2013 (23:20)  
Vysvětlí mi někdo, jak si můžou kraje dovolit zase lepit na vozidla nějaké ty stupidní bílé samolepky? Pokazit dojem z celého vozidla touhle hloupostí... Kdy už jim to někdo rozumný zatrhne? Tohle jsme v Německu či Švýcarsku skutečně neviděli. Zase jen Ti Češi jsou takový trubky..., smutné...
05.01.2013 (15:51)  
údajně se platí SŽDC menší poplatek za užívání cesty (neošoupe se trolej

Nevím, jaká je aktuální situace v osobní dopravě, ale u nákladních vlaků se naopak prostřednictvím poplatku za DC jízda dieslu pod dráty penalizovala a asi stále penalizuje.
05.01.2013 (14:50)  
Ad R646 a Zdeans - v plzeňském kraji budou od dalšího GVD na trati 180. V tento okamžik tu měly být 4 a je tu jeden funkční. Naštěstí ostrý grafikon je až 2013/14, tak snad dorazí všechny.
Mnohem horší je to se Sysly. Na ty se udělal ostře oběh dvou souprav a je tu jeden funkční. Takže vlaky s ostrým obratem mají stabilně +10.

K povzdechům - zkuste se zeptat jakéhokoliv výrobce dopravního prostředku kolik stojí vozidlo při sérii 20ks nebo 500 (380 versus Taurus). To samé je zřejmě mezi Panterem a Flirtem. Je také jasné, že cizí výrobci klidně oželí soutěž na dvacet vozidel a nechají to místním, aby si trochu namastili.

Samozřejmě průser byl u 380, protože je lepší než dnes již o generaci starší Taurus. Němci se hodně museli snažit zdržovat schvalování, aby Siemens stihl zkonstruovat Vectron a urychleně ho schválit.
05.01.2013 (14:47)  
v podstatě 835.2 v modernější verzi

Míněno srovnání s marfušou? Vždyť je to koncepčně něco úplně jiného.. Společné mají právě jen ten počet dveří "na díl", ovšem u marfuši je nástup okořeněn čtyřmi schody. Jedny dveře mají všechny srovnatelné jednotky v D, A, S atd, více dveří mají jen vysokopodlažní vlaky pro s-bahny, tak zas nehledejme nějaká česká specifika, proč pro nás není dost dobré to, co funguje všude kolem.

A k těm už od jisté skupiny uživatelů "povinným" vzdechům na diesel pod dráty: zkuste si zjistit, kolik stály žraloci a na kolik cca vyjde jedna sekce pantera. Mě ten (cenový a tím množstevní) koeficient 1,5 ve prospěch žraloka přijde dost zajímavý na to, abych ten pantograf na střeše oželel a žádné ujímání by mi to při cestování nezpůsobilo. Jiná věc by asi byla, kdyby ČD mohly nakupovat třeba Flirty, tam by ta cena možná byla jinde, než je za dnešního stavu věcí u Škodovky.
05.01.2013 (14:37)  
O tom, že motoráky jezdí pod drátama v celé trase, jsem si taky myslel svoje. Nevím jestli je to úplně pravda, ale údajně se platí SŽDC menší poplatek za užívání cesty (neošoupe se trolej. U nás na Vysočině taky jezdí "štádlery" pod drátama např. H. Brod - Počátky, H.Brod - Žďár.
05.01.2013 (12:43)  
Jako design se mně líbí, ale ze stavby vozu mám pocit, že je to v podstatě 835.2 v modernější verzi. Tím chci naznačit, že vlak má zase pro jeden článek jen jedny dveře a bojím se, jestli to není málo pro rychlou výměnu cestujících.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
05.01.2013 (11:32)  
:-) Raději Žralok pod dráty, než další Reko Regio(z)novy na elektrické vozidlo. :-)
05.01.2013 (11:27)  
R 646: Na trase Most - Cheb - Mariánské Lázně, na některých tratích v okolí Plzně a ve Zlínském kraji.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2022 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko