..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 843.007-6 :..
 

843.007-6


843.007-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Dubí
 - GPS: 50°41'48.346"N, 13°45'46.48"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.2.2021
 - Autor: Štěpán Havlín  Wyślij email autorowi
 - Zobrazeno: 4099x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
07.03.2021 (17:56)  
A.N. : vzdávám se další diskuse s Vámi. Je to marné, je to marné, je to marné.
07.03.2021 (17:50)  
Při křižování na D2 nebo na D3, kde jsou jasně určené koleje ANO.
Ale v jiných případech? To si zadělá na průser, třeba v té Řasnici. Jednak vystupující si polámou nohy mimo peron a nastupující tam nevlezou, proto tam aplikovat místo zastavení nelze.
A jak se zajistí bezpečnost cestujících, když tato souprava bude stát 2min po příjezdu se zablokovanými dveřmi u cedule a nastupující se budou domáhat vstupu, načež po sjednání posunu se souprava o cca 10m pohne- To aby fíra ty cestující z okénka odháněl koštětem, aby je při posunu nestrhl.
07.03.2021 (17:30)  
A.N. : pracujete, nebo jste někdy pracoval na dráze, že se pasujete na takového znalce drážních předpisů? Ale věřte mi, že pokud by například nějaký kontrolor vozby viděl při příjezdu toho vlaku, že strojvedoucí nezastaví před touto návěstí, tak si zadělá na problém.
07.03.2021 (17:08)  
Vždyť píšu, že kříž se od doby zrušení výpravčího nepoužívá a v zimě je nesjízdný. Vlak po zastavení se změní v posun, vlakvedoucí dá souhlas k posunu a souprava vyjede do šturcu na konci dopravny, zde fíra přejde a vlak posunem pokračuje do stanice, kde se udělá ohlašovačka a jede se "zpět". Dva vlaky se zde nikdy nepotkají a ve své podstatě místo zastavení pro křižování nemá reálný smysl. Viz příspěvky níže, proč vůbec tahle návěst vznikla.

Vzhledem k počtu fotičů, nejsem jediný kdo zde fotil. Proto říkám, že z toho stožáru je to skoro zbytečné a místo vlaku jsou vidět jen střechy a odporníky. Přitom třeba za slunečna zde byla souprava s budovou krásně nasvícená a to vč hromad sněhu, což z pohledu ze stožáru zaniká.
07.03.2021 (16:52)  
Tak jezdí se přes dvojitou kolejovou spojku nebo se sune do šturcu na opačné zhlaví a zpět na jinou kolej, tedy přes DKS vždy v přímém směru bez přestavení jejich výměn?

Sníh nesníh - fíra má poznání a jezdí tam za všelijakých povětrnostních podmínek v různých fázích dne a noci. Z mého pohledu je třeba hustá mlha nebo silné sněžení výrazně náročnější na smysly než nástupiště očištěné od sněhu...

Dráhu nečtu, na lokomotivy.net tvé fotky vídám. Já jen že jsi byl hodně konkrétní v kritice a v námětech "jak by to šlo lépe a jinak", tak jsem čekal stejně konkrétní odkazy namísto univerzální odpovědi "najdi si".
07.03.2021 (16:19)  
Z: ale kříž se nepoužívá od doby zrušení výpravčího, to snad si někdo nemohl myslet, že by se vlak přestavoval přes kříž, který není ani v zimě sjízdný. Dva vlaky se zde nikdy v GVD nepotkají.

Do jakého šturcu vpravo? a sunutí zpět? Zde se nic nesune.

Jedna část fotek vyšla např. v Dráze 2/2021. Něco je na loko.net, něco čeká zveřejnění. Stačí hledat...
07.03.2021 (16:13)  
Já bohužel foto Řasnice po "modernizaci" též nemám, na netu jsou fota ještě původního provedení. Nicméně zde vznikla jedna hrana cca proti budově, ovšem místo zastavení je mezi dopravní a původní manipulační kolejí hned na kraji hrany začínajícího peronu.
Ve své podstatě pokud by se aplikovalo to, co píšete, pak by 814 od NM musela vždy bez výjimky zastavit před peronem.

Výjimka není. Od toho byla ta věta v D3, o tom, že při současných vjezdech platí pro oba vlaky návěst místo zastavení, kde se musejí potkat čela obou vlaků.

To, že je 1/3 předpisu paskvil, o tom netřeba diskutovat, což vzniklo už mistrem Sedlářem a nyní úspěšně pokračuje rádoby odborníky.

Nicméně i v momentě, kdy byste se chtěli držet této návěsti, tak pak máte ještě další věty v předpise třeba o zajištění bezpečnosti cestujících. A to při odjištění dveří této soupravy, kdy je část mimo peron asi nebude to pravé ořechové. Ono v tom sněhu poznat hranu končícího a začínajícího peronu též nejde, protože zde nemáme onu návěst, která nemá červené, ale černé orámování.
07.03.2021 (16:10)  
A.N. Řešíme příjezd do stanice. V ten okamžik má fíra zastavit formálně před. Ano, můžeme říci, že už byl v režimu posunu. Takže v pohodě, řeší se to tak často. Vlk se nažral a koza zůstala celá. Selským rozumem je to v pohodě a logicky správně. Návěstidla jsou určena principem pouze pro výjimečný stav setkání dvou osobních vlaků.

Nikdo tu neřeší posun na vedlejší kolej. Když jezdí do šturcu vpravo a pak sune zpět, tak ho toto návěstidlo nezajímá.
Zapomněl jsem, že nepoužívají dvojitou kolejovou spojku a raději jezdí do kusé přestavit na vedlejší kolej/trať.

Takže jsi nás rád nechal v nevědomosti, aby jsi pak mohl dát rozřešení.
Ještě prosím ty odkazy na fotky, které tu opakovaně zmiňuješ.
07.03.2021 (15:52)  
A.N. : tak jsem se pokusil najít dopravnu Řasnice, ale na těch dvou fotkách co jsem našel není vidět umístění té návěsti. Ale jak píšete, že prakticky není možné zastavit před touto návěstí, tak je možné, že zde platí nějaká místní výjimka. Nejsem znalec místních poměrů.
07.03.2021 (15:27)  
Ale to taky technicky nejde! Vlak zastaví, neodblokuje dveře, strojvedoucí udělá ohlašovačku, po 2 min. popotáhne, ale v ten moment lidi rvou dveře, jedny ven a další na peroně chytají dveře, protože chtějí nastoupit. Jenže pak nám schází ten čas na výměnu frekvence??!! Která měla proběhnout při ohlašovačce.

V momentě kdy vlak přejede na vedlejší kolej, tak máte místo zastavení úplně mimo než je vymetený peron. Když návěst přejedete, tak by to bylo podle vás projetí odjezdu? Ovšem může vlakvedoucí dát odjezd, když souprava stojí mimo peron?

Zkuste si najít dopravnu Řasnice po modernizaci. Vlak od NM by musel zastavit čelem před!!! peronem, což je na umlácení holí od důchodců.

A ve své podstatě na Moldavě ty dvě soupravy překrejete vždy. Odjezdová vyčkává na vzdálené koleji a příjezdová přijede přímo k budově.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko