Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
840.001-2 + 843.013-4 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Krásná Studánka - Mníšek u Liberce - Datum: 13.11.2011 - Autor: Pavel Šturm ![]() - Zobrazeno: 16754x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Podobné to je třeba s vagónama bee273. Sice se rekonstruovaly v polovině 90. let, ale takhle moderní interiér není ani v Pendolínu nebo Regionově. ANO! říkám, že bee273 je LEPŠÍ než Pendolíno.
Moc zajimave. Mi se paradoxne vic libi 843, vic mi prijde jako vlak, RS je takova prosklena tramvaj.
K vlečňákům: Když RS1 začínaly byly projektované i pro tahání menší zátěže nákladních vozů, takže nevím co zas kdo vymýšlí.
Jinak pěkné zachycení první a druhé nemodernější řady motorových vozů ČD.
Jinak pěkné zachycení první a druhé nemodernější řady motorových vozů ČD.
Lukáš Adolt: první 843 byla vyrobena v roce 1995, první RegioShuttle o rok později :-)
Je pravda, že 843 vychází z 842, a ta se začala vyvíjet v první polovině 80. let. Tak aspoň vidíte, jak rychle se pokroková řešení dostávají na České dráhy :-(
Je pravda, že 843 vychází z 842, a ta se začala vyvíjet v první polovině 80. let. Tak aspoň vidíte, jak rychle se pokroková řešení dostávají na České dráhy :-(
05.12.2011 (16:06)
Rabín: to mi neříkejte ani ve srandě... vypadají jako by mezi nimi bylo aspoň 10 let rozdílu ve vývoji...
Zippich: a přitom obě vozidla vznikala (projektově) v podstatě současně...
05.12.2011 (15:06)
Petr Stříteský: Takže spřahovat s vlečňákem se to nesmí, tudíž to spřáhneme s motorákem a necháme ho naprázdno nastartovaný, to přece není proti předpisu od Stadleru.
A rakušák padá do mdlob...
A rakušák padá do mdlob...
Dokonce to spřahovali už i s regionovou.
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2317250
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2317250
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko