..: Fotogalerie - detaily fotografie M 262.056 :..
 

M 262.056


M 262.056Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Vyšehrad výhybna - Praha hlavní nádraží
 - Datum: 11.9.2011
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4452x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

29.12.2011 (12:15)  
stoupa-krásný článek ke krásné fotce.u nás z jeseníku do šumperku jezdily 262 ještě letos v normálním provozu.já ale rád vzpomínám když jsem jezdil jako malý klučík(14-15 let) k tetě do strakonic.nejlepší spoj byl z jeseníku do prahy přímím rychlíkem odpoledne(taky zrušený).no a z prahy to byl v 0.10 hod poštovní spoj do strakonic.pravidelně jezdila 262 a když to zozjela na plný výkon směren na beroun-to byla paráda.moc mi to připomněla tato fotka.5*****
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
29.12.2011 (9:30)  
To bude asi Pražský motoráček ze Zličína, že?
28.12.2011 (21:01)  
Stará nádražní budova, petřínská rozhledna v pozadí, motoráček... Líbivý motiv a k tomu skvěle zpracovaný.
28.12.2011 (16:53)  
tahle fotka vyzařuje úžasnou atmosféru...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
28.12.2011 (16:42)  
... když jsem byl mlád, tak bývala ne Ascalona, ale budova ona Nádraží Vyšehrad snad ještě více šedivá a oprýskaná. Jen to dřevo snad bylo méně shnilé ....

Leč, mohli bychom dlouho polemizovat, kdyže tam bylo ukončeno odbavování cestujících? Mám za to, že dříve, než jsem se narodil. Teoretizovat o místní přepravě z Výtoně na Smíchov (zejména po vzniku trasy B "Krtka pražského") snad nebudem. Místní domorodci snad seznají, že gro potenciálu cestujících bylo ne dole v Jamrtálu, ale nahóře na Vinohradech. Ale komu by se dobrovolně chtělo lézt na ten kopec. A do vzniku Krtka "C" jezdily tramvaje vůkol Hl.n. v počtu linek dnes těžko představitelném, neb trvale čekaly, až předchozí "tramvajový vlak" (tehdy terminus techicus) uvolní nástupiště. (Což bylo fuk, za mé školkové docházky ještě nebyly v Praze T3, T1 bylo málo - a tama nejezdily - a pohyb cestujících dovnitř i ven byl u "Křižíků" regulovatelný pouze silou hlasu a osobní odvahou přivodčího/průvodčí).

Barák je památkově chráněn. Bohužel, osoby odpovědné za rozhodnutí o chránění provedení, nebo ponechání, neodpovídají za to, kdo a kde na to má vzít peňýze.

Pane topiči, křásná fotka z mé domoviny. Nejsem si tak ouplně vědom turnusového nasazení této řady z Hl.n na Smíchov po roce cca 1970, ale todle prvosériové provedení skvělého rychlíkového motoráku v lásce chovám. (Tuším, že vozil i "manšaft" mezi Brno Hlavní a maloměřicemi tak cca 1960-61. (Heč, a byly tam T2!) Vrylo se mi do paměti, že diesel by zvenčí, blízko kolejí, docela dobře utlumen, zato elektromotory v hnacím prodvozku nádherně bzučely a ševelily.....Jó´, a jsou body z devizové ciziny za víc bodů?!? Přál by Vám to.
28.12.2011 (16:09)  
Zřejmě firma, které ČD budovu prodaly čeká, až nádraží spadne...
28.12.2011 (16:02)  
Škoda té budovy v pozadí... její stav mě opravdu mrzí...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko