Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
820.056-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Malé Březno nad Labem zastávka - Zubrnice (Nad zastávkou Leština.) - Datum: 5.5.2012 - Autor: Boguš - Zobrazeno: 5299x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Martin 99
Tak to vpravo je určitě červené, jinak mám vadný monitor. Ty světla u M240 jsou tragédie, za denního světla není vidět nic, tam jsou 2 žárovky, jedna před červeným sklíčkem a druhá za ním, pokud svítí ta za ním, tak je v noci vidět červená, ale ve dne přes ty 2 filtry skoro nic. A pokud svítí ta před červeným sklíčkem, tak se trochu červené barvy od něj odrazí a svítí to taky do červena.
Tak to vpravo je určitě červené, jinak mám vadný monitor. Ty světla u M240 jsou tragédie, za denního světla není vidět nic, tam jsou 2 žárovky, jedna před červeným sklíčkem a druhá za ním, pokud svítí ta za ním, tak je v noci vidět červená, ale ve dne přes ty 2 filtry skoro nic. A pokud svítí ta před červeným sklíčkem, tak se trochu červené barvy od něj odrazí a svítí to taky do červena.
Jízdenky, vstupenky (celá rodina) + malá chtěla nějaké pohledy a turistickou známku.... :-)
Martin99: A kolik jsi jim přidal do kasičky, když to nemaj jednoduchý?
Jelikož svítí singrovka bílými světly a nikoliv červenými, tak jsem si říkal, že vlak jede proti fotografovi a to asi bude žena-strojvedoucí... Ale když Boguš říká, že ne tak ne :-)
Letos jsem na Zubrnici byl a asi to nemají zdejší nadšenci jednoduché. Zejména s ohledem na finanční prostředky. Asi se hned tak dál než do Zubrnice vlakem nepodíváme. Náklady na zprovoznění dalšího úseku nejsou malé. A co teprve rekonstrukce těch šrotů, co jim stojí v Malém Březně. Podle mě jsou ti Hurvínci v takovém stavu, že už se ani nedají rekonstruovat, to už bude novostavba.....
Letos jsem na Zubrnici byl a asi to nemají zdejší nadšenci jednoduché. Zejména s ohledem na finanční prostředky. Asi se hned tak dál než do Zubrnice vlakem nepodíváme. Náklady na zprovoznění dalšího úseku nejsou malé. A co teprve rekonstrukce těch šrotů, co jim stojí v Malém Březně. Podle mě jsou ti Hurvínci v takovém stavu, že už se ani nedají rekonstruovat, to už bude novostavba.....
11.01.2014 (5:07)
Při fotozastávkách,při násvitu od zadu se to dělá dost často že se dozadu rozsvítí bílé a někdo kdo nefotí si sedne na zadní stanoviště aby to vypadalo že vlak jede na druhou stranu.To jde ale samozřejmě jen u sólo vozu a nebo u vlaku který má hnací vozidla na obou koncích.
Moc to není poznat, ale ta strojvůdkyně vypadá jako Markéta B. :-)
10.01.2014 (18:43)
tahle koncepce motorového vozu byla cesta do slepé ulice, umístit řvoucí vzduchem chlazený motor pod podlahu motorového vozu a použít neschopnou převodovku
To není špatná koncepce, ale špatné agregáty.. Koncepce byla vpořádku.
To není špatná koncepce, ale špatné agregáty.. Koncepce byla vpořádku.
Ženská za řízením motorového vozu a ještě neumí návěstní předpisy.
Farkač Karel- tahle koncepce motorového vozu byla cesta do slepé ulice, umístit řvoucí vzduchem chlazený motor pod podlahu motorového vozu a použít neschopnou převodovku. V té době ovšem jiný tuzemský motor této výkonové kategorie nebyl, a v RVHP se taky žádný podobný nevyráběl.
Další úvaha je kategorie co by bylo kdyby... Tak se mohl motor K12V170 DR přepracovat na plochý motor s protiběžnými písty a použít elektrický přenos výkonu, odvozený od M262, 2 hnací podvozky od M262 s polovičními trakčními elektromotory a vůz trochu prodloužit asi na 20m. Mohlo být zajímavé vozidlo.
Farkač Karel- tahle koncepce motorového vozu byla cesta do slepé ulice, umístit řvoucí vzduchem chlazený motor pod podlahu motorového vozu a použít neschopnou převodovku. V té době ovšem jiný tuzemský motor této výkonové kategorie nebyl, a v RVHP se taky žádný podobný nevyráběl.
Další úvaha je kategorie co by bylo kdyby... Tak se mohl motor K12V170 DR přepracovat na plochý motor s protiběžnými písty a použít elektrický přenos výkonu, odvozený od M262, 2 hnací podvozky od M262 s polovičními trakčními elektromotory a vůz trochu prodloužit asi na 20m. Mohlo být zajímavé vozidlo.
Pro ty kteří by si Singrovku 820 056-0 rádi nafotili (ale už bez žlutého proužku), tu bude šance 12.4.2014 kdy pořádám fotojízdu z Turnova do Kopidlna a zpět přes Dětenice (bližší info cca začátkem února). A zajímavý bude i cíl cesty, minipivovar Slepý krtek Ujkovice, který se nachází v bývalé staniční budově na zrušené trati do Dobrovic města.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko