Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 152.0656 + M 152.0381 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Mochov - Mochov zastávka - Datum: 29.10.2021 - Autor: Chary - Zobrazeno: 1843x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ten podomo váží cca 2kg, maximální délka je cca 4 metry - základem je opravdu tyč Fiskars https://www.fiskars-shop.cz/nasada-teleskopicka-graphite-quikfit-fiskars-136032 Asi bych to nazval monopodem, tedy samo o sobě to stabilitu nemá, svislost mi to neohlídá. Na druhou stranu při focení https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/7421003.html byl poměrně ostrý vítr, byl jsem na návětrné straně louky, takže to sice trochu rezonovalo, ale ve výsledku jsem jen musel na fotce srovnat horizont a jinak v pohodě.
Přenositelnost je skvělá, tyč stačí vysunout z původního rozměru 2,3m na požadovanou délku, připevnit foťák na home-made hlavu, nacvaknout hlavu na tyč a hotovo.
Je ale nutno dodat, že můj foťák je trochu jiná váhová kategorie než Tvoje zrcadlovka, tj. 300 gramů vážící kompakt to snadno unese :)
Přenositelnost je skvělá, tyč stačí vysunout z původního rozměru 2,3m na požadovanou délku, připevnit foťák na home-made hlavu, nacvaknout hlavu na tyč a hotovo.
Je ale nutno dodat, že můj foťák je trochu jiná váhová kategorie než Tvoje zrcadlovka, tj. 300 gramů vážící kompakt to snadno unese :)
Spíš než kolik vážní komerční výrobek by mě zajímal ten podomo. Jak to je dlouhé a jak to je stabilní, resp. jak je to stabilizované, myslím, stojí to samo o sobě? A jak to je tuhé?
Protože u té mé špejle dost přidává na tom, že to je z dosti solidních trubek (šest segmentů v sobě) a dole to má ještě tři teleskopické nohy, pomocí nichž to v dobrém málovětrnu dovede stát samo bez opory a kotvení. Nahoře je 3/8 závit a stativová hlava, takže celek má kolem 13 kg. Na celodenní túry po horách to tedy zrovna není, ale já to stejně vozím autem k přejezdu nebo jako v tomto případě chodím třeba 200-300 m po poli.
Protože u té mé špejle dost přidává na tom, že to je z dosti solidních trubek (šest segmentů v sobě) a dole to má ještě tři teleskopické nohy, pomocí nichž to v dobrém málovětrnu dovede stát samo bez opory a kotvení. Nahoře je 3/8 závit a stativová hlava, takže celek má kolem 13 kg. Na celodenní túry po horách to tedy zrovna není, ale já to stejně vozím autem k přejezdu nebo jako v tomto případě chodím třeba 200-300 m po poli.
Chary, mohu se zeptat, kolik taková špejle váží? Já jsem si vyrobil něco podobného na základě teleskopické sériově vyráběné tyče zn. Fiskars :D
Na existenci této hračky jsem úplně zapomněl, přitom vím, že ty jsi tím poměrně profláknutý :D Promiň za téměř zbytečnou otázku.
Miloši, stejně jako dalších 129 fotek v této galerii, které jsem sem dal za poslední 4,5 roku, je i tato focena ze špejle, což je takový přenosný teleskopický až 7,5 m vysoký hliníkový prostředek na focení z nadhledu tam, kde žádného docílit nelze, aniž by bylo potřeba dronu. Akorát, že nahoře je zrcadlovka se vším, co k tomu patří - objektivy, ohniska, šum - v porovnání s drony.
Z čeho je to prosím foceno? Stožár si tam žádný nevybavuji...a pokud z dronu, podivuji se že zůstal polozakrytý kostelík. Díky za odpověď.
Obnovení provozu na lokálce do Mochova pozdvihlo zajisté nejedno obočí, obzvláště s přihlédnutím s průměrné obsazenosti těchto vlaků. Jak se říká, nic netrvá věčně, a bylo rozhodnuto o ukončení těchto výkonů. Rozloučení proběhlo v podobě relativně kapacitní soupravy, která na odpoledních spojích byla poměrně vytížená zájemci o poslední svezení. Mezi pravidelnými spoji potom provedla souprava jízdy pro fotografy a na jedné z nich je zachycena při cestě z Mochova.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko