Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
M 152.0517 | |
![]() | Informace o fotografii: - Místo focení: Kácov - Datum: 1.4.2018 - Szerző: Jan Zelenda - Pozn.: Na apríla v Kácově se i hodiny času zastavily. - Zobrazeno: 5095x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
754.044 = rok výroby 1979
810.517 = rok výroby 1982
Aneb když je "poctivě nostalgické" vozidlo mladší než "pravidelné"...
810.517 = rok výroby 1982
Aneb když je "poctivě nostalgické" vozidlo mladší než "pravidelné"...
Špína na čele střechy by určitě neměla tak jednolitý odstín, jaký udělá nátěr. Takže je celkem snadné poznat, že jde o nátěr.
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810045a.jpg
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810275a.jpg
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810299a.jpg
http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=fotografie&id=16473
http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=fotografie&id=4360
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810045a.jpg
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810275a.jpg
http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=810299a.jpg
http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=fotografie&id=16473
http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=fotografie&id=4360
Martin Grill: No, na té fotce z Kácova není moc poznat, jestli je ta čelní část střechy (nebo jak to nazvat) natřená stejným odstínem jako zbytek střechy nebo jestli je jenom špinavá, tak jak většinou bývala za provozu u ČSD... A nebyl bych si úplně jistý, jestli fotku prototypu z července 2016 lze považovat za typický vzorek stavu nátěru za provozu u ČSD v 80. letech.
02.04.2018 (22:41)
Jo další jsou např Pražský motoráček a dvě pravidelný linky v pracovní dny. Masarička - Čakovice a nově Ččelákovice - Mochov. Dále viz www.kzc.cz ohledně linek a vozidel.
*****.
Jsem zvědav, jak KŽC zvládne hlavní část letošní sezóny. Když již v jejím úvodu musely vyrazit náhrady.
Pro letní období předpoklad tří zamračených (Rakovnický, Kokořínský a Podtrosecký rychlík), tzn. všech, které mají.
Taktéž potřeba pěti (resp. ve dnech provozu Sázavského motoráčku do Kácova šesti) motorových vozů řady 830/831, kdy v majetku jich mají sedm, ale jeden z nich je dlouhodoběji neprovozní.
Jsem zvědav, jak KŽC zvládne hlavní část letošní sezóny. Když již v jejím úvodu musely vyrazit náhrady.
Pro letní období předpoklad tří zamračených (Rakovnický, Kokořínský a Podtrosecký rychlík), tzn. všech, které mají.
Taktéž potřeba pěti (resp. ve dnech provozu Sázavského motoráčku do Kácova šesti) motorových vozů řady 830/831, kdy v majetku jich mají sedm, ale jeden z nich je dlouhodoběji neprovozní.
Škoda, že 830.180-6 není ve své kondici...měla tam být nasazena místo oné 810...to by byla panečku červenožlutá potkávačka!
02.04.2018 (21:31)
hank: Stačí trochu hledat.
https://www.flickr.com/photos/lukas_hron-photography/27750180903/
https://www.flickr.com/photos/lukas_hron-photography/27750180903/
02.04.2018 (20:04)
Mě se to líbí, dokonce i takové věci jako výkolejka jsou historické :)
A.N.: "...810 v tomto provedení u nás nikdy nejezdila..."
Tomu nerozumím, čím se ten nátěr (kromě loga dopravce) liší od polomáčené klasiky ČSD?
Tomu nerozumím, čím se ten nátěr (kromě loga dopravce) liší od polomáčené klasiky ČSD?
to má do retra hoodně daleko, třeba 810 v tomto provedení u nás nikdy nejezdila (myslím nátěr, nikoliv logo dopravce)
| 1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko












