Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.450 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Spišské Podhradie - Katúň - GPS: 48°59'8.755"N, 20°44'57.676"E » - Datum: 2.4.2017 - Autor: Tomáš Mihalik - Zobrazeno: 4932x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
15.09.2017 (12:50)
(gp) a také na 100 členů Evropské Unie. Po odečtení pevně daných pozic to vychází na 10 miliónů lokomotiv jednoho druhu pro každý stát. A 10 druhů lokotiv.
Takže si po vzoru arabského studenta můžeme pořídit nejen vlastní autobus na dojíždění do školy/práce, ale dokonce můžeme dojíždět do školy/práce každý vlastním vlakem.
Inu, šotosen. :)
Takže si po vzoru arabského studenta můžeme pořídit nejen vlastní autobus na dojíždění do školy/práce, ale dokonce můžeme dojíždět do školy/práce každý vlastním vlakem.
Inu, šotosen. :)
No, daný a neměnný význam. Narodil jsem se kousek od hraničního přechodu. Od tý doby už se tam vystřídaly celníci čtyř různých států, pět infrastruktur a asi sedm různých držitelů strojů. A to nejsem tak starej. Krom toho, nadimenzovat číslování lokomotiv tak, že na jednoho Evropana přijde dvanáct čísel, to je fakt šotosen.
M474/stoupa/(gp): Zjednodušeně řečeno, daný a neměnný význam mají ve 12místném čísle pro hnací vozidla kromě té kontrolní číslice jen první 4 pozice: na první je vždy 9 (hnací vozidlo), druhá říká, o jaký druh hnacího vozidla se jedná a třetí+čtvrtá říkají, v jaké zemi je vozidlo registrováno. Na pozici 5 až 11 si může držitel vozidla obrazně řečeno nablít co chce (a už to pak neměnit, i když se držitel změní). Že např. my (Němci, Rakušané a další) jsme do toho zakomponovali minulý (předminulý...) systém označování, je čistě naše (jejich) věc, resp. věc našeho/jejich drážního úřadu, to žádné TSI nepředepisuje. Např. Belgičané tam nasypali jejich původní systém číslování a na potřebný počet to doplnili nulami před a někdy i za...
pro (gp):
Práve jsem se skoro lekl, ze toto krásné státní tajemství vyzradíte! Vzdyt tomu nerozumela i kdejaká ucitelka!
Práve jsem se skoro lekl, ze toto krásné státní tajemství vyzradíte! Vzdyt tomu nerozumela i kdejaká ucitelka!
M474: ono se kromě počátečního 95 na 90 (což by kontrolní číslici změnilo) změní i pátá číslice tak, aby kontrolní číslice zůstala stejná. Změna páté číslice nevadí, protože ta stejně nic důležitého neznamená. Ve skutečnosti jediná číslice, která má neměnný a léty prověřený význam, je ta kontrolní. Jenže agenti písmomalířské a tabulkolijecké lobby, zejména ing. Kryšpín, zaseli a nechali pevně zakořenit víru, že ta čísla mají něco znamenat, což už skoro sto let přináší chytřejším dětem krásný pocit, že znají něco skoro jako státní tajemství.
Když se změní číslice na 5. pozici, tak se nemění kontrolní číslice? K čemu potom ta číslice je?
On ten pán už bude po smrti, ale kdykoliv vidím Spiš, vzpomenu si, jak na trhu na náměstí vyvolával:"Tri varečky zdarma, iba gumička tridsať korún".
Je to sice OT, ale nedokázal jsem vás o to připravit :-).
Je to sice OT, ale nedokázal jsem vás o to připravit :-).
13.09.2017 (9:10)
Já ti říkal, že je to pěkná fotka. Paráda!
NIcKON/TomoSK: domnívám se, že vůz mohl být přeřazen z provozních vozů do skupiny vozidel historických resp. "pro zvláštní účely". Při tom se změnilo první dvojčíslí z "95" na "90" a příslušně se změnila kontrolní číslice. V ČR se ale podobné případy řeší změnou číslice na 5. pozici a kontrolní číslice zůstane beze změny.
Na tuto trať se měl vrátit 810 033, který město koupilo, ale to asi nebude ani ten vzadu.....
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko