..: Fotogaléria - detaily fotografie 783.001-1 :..
 

783.001-1


783.001-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Krahulov - Okříšky
 - Datum: 30.12.2014
 - Szerző: Lenka  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 8194x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
05.01.2015 (13:57)  
Tak teď už jsem klidný a jednu si koupím;-))
04.01.2015 (19:40)  
Jack Jag: Voith sice ukončil výrobu lokomotiv, ale jejich "lokomotivka" v Kielu se má do budoucna zaměřovat právě na servisní činnosti v oblasti lokomotiv. Voith samozřejmě nadále zůstává aktivní (mimo jiné) v hydraulických přenosech a vzhledem k jeho jménu se dá předpokládat, že úplně bez podpory ty mašiny nezůstanou. ABC jako výrobce motorů je taky stále aktivní.
04.01.2015 (16:53)  
No tak tedy být dopravcem, tak couvnu;-). Kvůli nejistému servisu a náhradním dílům. Bohužel:-(
04.01.2015 (14:37)  
Vít Burian: předem říkám, že mě se Maxima taky líbí a technicky je zajímavá. Ale pasovat jí na "jednu z nejlepších modelových řad diesel lokomotiv v Evropě"?
a) Při počtu modelových řad traťových dieselů v Evropě je jedna z nejlepších každá :-)
b) a to zejména - co znamená nejlepší lokomotiva? Nejvýkonnější? Nejtěžší? Nejrychlejší? Neprodávanější? Nejefektivnější? Nejspolehlivější? Nej-co??

Zkrátka, označení nejlepší lokomotiva je nesmysl. Dle mého názoru, Maxima se nenarodila pod šťastnou hvězdou. Vše začalo známou historkou o odřeknuté poptávce na DH přenos do té doby nevídaných parametrů a následným rozhodnutím Voithů ho využít ve své vlastní loko. Ta ale přišla na svět
a) v době (prototyp 2006, "sériová výroba" od 2008), kdy liberalizující se trh nákladní dopravy v Evropě začal být traťovými diesely nasycen, tedy pozdě
b) s výkonem (a tedy náklady) v evropských zadrátovaných podmínkách až moc velkým
c) s technickým řešením - míněn DH přenos - které ve zbytku světa (vše mimo Evropu), kde by se byl takto výkonný diesel uplatnil - není zavedeno, protože už 60 let tomuto trhu dominují američtí výrobci s DE

Výroba Maxim skončila na v roce 2010 na 19 kusech a už nikdy pokračovat nebude, protože poptávka nebyla a už nebude. Kromě toho TSI, ukončení výroby lokomotiv Voith, potenciální výroba v Legiosu je taky pasé - opět poptávka (o podivných existenčních problémech této firmy nehovoře).
04.01.2015 (14:25)  
Já být dopravcem, tak koupím zrovna tohle. Hranatá kastle je levnější na výrobu. Nákladní lokomotiva nemusí být krásná, ale musí něco umět. Tady vidím, že výrobce použil rozum.
registrovaný uživatel Kubajz 
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
04.01.2015 (13:30)  
No vidite panove ... a pro me je toto asi nejhezci stroj co u nas jezdi :-)

PS: To myslim vazne ... me se fakt libi
04.01.2015 (13:30)  
Vážení, je pěkné, co tady píšete... Ono by taky stálo za to kouknout se na stránky výrobce - fy Voith Turbo (respektive Legios), a podívat se, co je uvnitř. Řekl bych, že se jedná o jednu z nejlepších modelových řad diesel lokomotiv v Evropě. A mimo jiné, pro šotouše je dle mého názoru docela zajímavá - motor ABC o vrtání 256 mm, hydraulický přenos ... a když se na ni díváte ze strany dopředu, vypadá to, že má negativní sklon čel jako nějakej sovětskej diesel :DDD
04.01.2015 (10:48)  
Martin Chyle-asi mas trochu pravdu hasisbedna byl asi stejny omyl jako toto ,mozna jeste vetsi ale 814 zas takova hruza neni a v najbrtu se mi docela zacina libit
04.01.2015 (10:35)  
Pánové, díky za upřesnění. Rozhodně tahle mašinka nebude žíznivější, než dva kocouři, kteří musí ještě k tomu jet víckrát. To by asi dopravce zůstal u kocourů;-).
04.01.2015 (10:00)  
Stroj není až tak obludný, ale každopádně vypadá velmi žíznivě. :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko