Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
781 + 781 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kotvina - Klášterec nad Ohří - GPS: 50°23'0.166"N, 13°10'57.539"E » - Datum: 18.4.1992 - Autor: BBvK - Zobrazeno: 10598x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Zdravim,
Sergeje vozily asi okolo 30 vagonů typu Wap.
Zamračené vozily 28 až 30 vozů.
Sergeje vozily asi okolo 30 vagonů typu Wap.
Zamračené vozily 28 až 30 vozů.
07.09.2010 (11:17)
Můj favorit - asi navěky věků. Snad kvůli síle, spotřebě nebo přezdívce? :) 5*
Já bych jen doplnil, že pokud tehdejší omladina sice byla in, ale nevěděla o tom, rovněž ty wapy nebyly mega dlouhé jen v představách, ony samy spíš nebyly velmi či hodně dlouhé. To jen tak na okraj :-)
Zdravím,
pokusím se odpovědět na některé dotazy, i když už se někdo pokoušel, bohužel bez znalosti věci.
Se spotřebou má pravdu samozřejmě topič, sice si Sergej dokázal vzít hodně nafty, ale zase tak šílené spotřeby (ad tominek) mají možná sovětské stíhačky v bojovém nasazení, ale ne traťová lokomotiva ;-)
Co se týče lidí na mostě, v té době sloužil Klášterecké omladině na schůzky, většinou prolézali do konstrukce a určitě se cítili být strašně in, i když tou dobou to slovo možná ještě neznali a spíš tam chodili kouřit :-)
Ad přípřež a brždění. Smysl pro brždění by měly dvě lokomotivy, kdyby měli elektrodynamickou brzdu, pak se z důvodu brždění lokomotivy na nákladní vlaky přidávají, namátkou mě třeba napadá na Transibu okolo Bajkalu nebo v Alpách, myslím, že by se něco našlo i na amerických železnicích.
Ale sergej EDB nemá, proto je tu přípřež jen z důvodu trakce. Rozhodné stoupání na Hájek je 13 promile a jeden Sergej tam měl normu cca 1100 tun, nemám tu starý sešiťák, abych to mohl najít přesně. A ucelené Wapy měli trošku víc ;-) Ale mega dlouhé nebývaly, každý kdo chce vědět kolik vozů vozily, si to za domácí úkol spočítá sám :-)
Jinak děkuji za zájem o fota.
PS: ucelené Wapy jezdí na Hájek i dnes ve dvou 363
pokusím se odpovědět na některé dotazy, i když už se někdo pokoušel, bohužel bez znalosti věci.
Se spotřebou má pravdu samozřejmě topič, sice si Sergej dokázal vzít hodně nafty, ale zase tak šílené spotřeby (ad tominek) mají možná sovětské stíhačky v bojovém nasazení, ale ne traťová lokomotiva ;-)
Co se týče lidí na mostě, v té době sloužil Klášterecké omladině na schůzky, většinou prolézali do konstrukce a určitě se cítili být strašně in, i když tou dobou to slovo možná ještě neznali a spíš tam chodili kouřit :-)
Ad přípřež a brždění. Smysl pro brždění by měly dvě lokomotivy, kdyby měli elektrodynamickou brzdu, pak se z důvodu brždění lokomotivy na nákladní vlaky přidávají, namátkou mě třeba napadá na Transibu okolo Bajkalu nebo v Alpách, myslím, že by se něco našlo i na amerických železnicích.
Ale sergej EDB nemá, proto je tu přípřež jen z důvodu trakce. Rozhodné stoupání na Hájek je 13 promile a jeden Sergej tam měl normu cca 1100 tun, nemám tu starý sešiťák, abych to mohl najít přesně. A ucelené Wapy měli trošku víc ;-) Ale mega dlouhé nebývaly, každý kdo chce vědět kolik vozů vozily, si to za domácí úkol spočítá sám :-)
Jinak děkuji za zájem o fota.
PS: ucelené Wapy jezdí na Hájek i dnes ve dvou 363
07.09.2010 (8:12)
Toušisko:.Jestli ty dvě mašiny nejsou spřažené čistě kvůli brždění páni vědátoři
Prosimvás,jak jste na to přišel?Dvě lok.tam jsou z důvodu stoupání(protože do kopce táhnou jen ony).Z kopce brzdí každý vagon a může to vézt jakákoli mašina s výkonným kompresorem.
Síla Sergeje byla jen ve velmi nízkých rychlostech do 20 km/h,pro rychlejší jízdu mu scházel výkon.Stejnou zátěž dnes tahá lok.363.
Prosimvás,jak jste na to přišel?Dvě lok.tam jsou z důvodu stoupání(protože do kopce táhnou jen ony).Z kopce brzdí každý vagon a může to vézt jakákoli mašina s výkonným kompresorem.
Síla Sergeje byla jen ve velmi nízkých rychlostech do 20 km/h,pro rychlejší jízdu mu scházel výkon.Stejnou zátěž dnes tahá lok.363.
Hezký návrat do nedávné minulosti - ještě bez drátů a na mostě před rekonstrukcí.
P.S.Jestli ty dvě mašiny nejsou spřažené čistě kvůli brždění páni vědátoři - ony sklonové poměry na úseku Karlovy Vary - Vojkovice, potažmo Klášterec, tomu docela odpovídají. I dnes je běžné spojení dvou es na takovýchto ucelenkách s uhlím.
P.S.Jestli ty dvě mašiny nejsou spřažené čistě kvůli brždění páni vědátoři - ony sklonové poměry na úseku Karlovy Vary - Vojkovice, potažmo Klášterec, tomu docela odpovídají. I dnes je běžné spojení dvou es na takovýchto ucelenkách s uhlím.
no tato informace není z mé hlavy ale slyšel jsem ji právě už od několika bývalých "depařů" tak asi si trochu vymýšleli
tominek: Člověče, vzpamatuj se a nemel hovadiny. Kde by asi mašina zbrojila po cestě z Bratislavy do Břeclavi? Na těch 80km při plném výkonu a s 1-2 hodninami pobytu v nácestných stanicích mohl spotřebovat tak 600-700 litrů nafty.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko