Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
759.002-9 | |
Informace o fotografii: - Ort: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 18.12.2017 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 2016x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
02.12.2021 (23:50)
pěkná vzpomínka na působení řady 759 v nákladní dopravě. :)
02.12.2021 (18:21)
Na fotce je zachyceno doštěrkování právě podbité koleje Velkého okruhu v probíhající kolejové i napěťové výluce.
Aktuálním světovým trendem je sice práce podbíječky dokonce napájené z trolejového vedení
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/fs/fs086.html
Nicméně k tomu je vhodné použít i doštěrkování pomocí vhodných vozů bez ruční obsluhy.
Např. zde na fotce od zirečka:
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl110.html
Aktuálním světovým trendem je sice práce podbíječky dokonce napájené z trolejového vedení
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/zahranicni/fs/fs086.html
Nicméně k tomu je vhodné použít i doštěrkování pomocí vhodných vozů bez ruční obsluhy.
Např. zde na fotce od zirečka:
https://www.zelpage.cz/fotogalerie/pracovni-mechanizmy/sukl/sukl110.html
(edit)FK: Lokomotiva 759 snad ani není muzejní, je majetkem VÚŽ a asi se otřesete odporem, když Vám sdělím, že běžně tahá zkušební vlaky, jak na to mezitím poukázal kolega pode mnou.
Elektrická lokomotiva není na pracovní vlak vůbec vhodná. Špatně se reguluje a taky je potřeba zajíždět na nezadrátované koleje.
Elektrická lokomotiva není na pracovní vlak vůbec vhodná. Špatně se reguluje a taky je potřeba zajíždět na nezadrátované koleje.
Nevím, jak mašiny, ale auto musí jezdit. Nechat ho rok v garáži a pak hnát na plný výkon, to žádnému stroji neudělá dobře.
Pokud vím, tak tahle na okruhu běžně slouží, protože je to nejrychlejší a nejvýkonnější bezdrátový stroj, který je u nás k dispozici. Snad mj. když se testuje interakce drátů a sběrače, tak není dobré mít poblíž další elektrickou mašinu v akci.
Vím jen, co jsem sem tam zaslechl, jistě je tu povícero znalejších.
Pokud vím, tak tahle na okruhu běžně slouží, protože je to nejrychlejší a nejvýkonnější bezdrátový stroj, který je u nás k dispozici. Snad mj. když se testuje interakce drátů a sběrače, tak není dobré mít poblíž další elektrickou mašinu v akci.
Vím jen, co jsem sem tam zaslechl, jistě je tu povícero znalejších.
02.12.2021 (13:08)
Obrázek je to pěkný, ale nechápu, proč je pod elektrifikovaným úsekem provozován stroj vypouštějící exhalace a k tomu ještě zbytečně opotřebovávána muzejní lokomotiva, jenž by měal být předváděna jen při zvlštních jízdách, připomínající buď konstrukční výsledky nebo dejiny kolejové dopravy. Například jednou ročně vypravit retrovlak Ostravan a jednou ročně uspořádat Den otevřenách dveří na okruhu VÚŽ.
Snímek za 5*.
Snímek za 5*.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko