Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
759.002-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Šenov - Havířov - GPS: 49°46'39.382"N, 18°22'40.526"E » - Datum: 6.6.2015 - Autor: Stanislav Lopata - Pozn.: zvl. Os 10944 "S Kyklopem do Beskyd" - Zobrazeno: 4879x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pro Kolmix:
V 70 letech zurila studena valka. V SRN byly osvecene hydrauliky 216 - 218 a zkousel se turbopohon z helikoptery UH-1D. Vychodni Nemci poslusne objednavali a dostavali pres 600 ks Ludmill z Kolomny/Vorosilovgradu. Co zbylo -bylo DB remotorizovano. Kam tedy pokusny Kyklop nabizet? Zaplat panbuh za Bardotky, Brejlovce a "Bangle", nota bene pri pozaru Naftovych Motoru na Smichove.
V 70 letech zurila studena valka. V SRN byly osvecene hydrauliky 216 - 218 a zkousel se turbopohon z helikoptery UH-1D. Vychodni Nemci poslusne objednavali a dostavali pres 600 ks Ludmill z Kolomny/Vorosilovgradu. Co zbylo -bylo DB remotorizovano. Kam tedy pokusny Kyklop nabizet? Zaplat panbuh za Bardotky, Brejlovce a "Bangle", nota bene pri pozaru Naftovych Motoru na Smichove.
stoupa - Jo tak, Vy jste to myslel na současnou dobu, no to jasně, to by ho asi ani nikdo nezkoušel schválit. Ale v době jejich vzniku, tj. v 70. letech nemyslím, že by byl problém je i do Německa schválit - kdyby o to samozřejmě byl zájem...
Kolmix:
Ono to schvalovani taky neco stoji (usili i naklady) Kyklop ma vyznam pro NTM (snad) a historii CKD. Ze neni? Ze tam je jakasi Arena? Marne jsem patral po pravech na stare diesel motory a lokomotivy- marne. A nechal jsem toho.
I v Nemecku jdou cestou remotorizace stareho a pres snahy vyrobcu nic lepsiho nez BR 216 - 218 nikdo nenabidl...
Ono to schvalovani taky neco stoji (usili i naklady) Kyklop ma vyznam pro NTM (snad) a historii CKD. Ze neni? Ze tam je jakasi Arena? Marne jsem patral po pravech na stare diesel motory a lokomotivy- marne. A nechal jsem toho.
I v Nemecku jdou cestou remotorizace stareho a pres snahy vyrobcu nic lepsiho nez BR 216 - 218 nikdo nenabidl...
Rabín - Proč myslíte, že by ho neschválili?
Pavel Randák - Kyklop je na tom nyní výkonově cca stejně, jako za časů "Ostravana" (jak je to přesně, ukáže až měření trakce, které by se mělo uskutečnit v dohledné době), akorát při té jízdě, ze které je ona fotka, nebyl co se trakce týče úplně OK...
Jinak zde je videjko ze zkoušek Kyklopa minulý týden - https://www.facebook.com/kolmix.zprototypu/videos/1032458566821774/
Pavel Randák - Kyklop je na tom nyní výkonově cca stejně, jako za časů "Ostravana" (jak je to přesně, ukáže až měření trakce, které by se mělo uskutečnit v dohledné době), akorát při té jízdě, ze které je ona fotka, nebyl co se trakce týče úplně OK...
Jinak zde je videjko ze zkoušek Kyklopa minulý týden - https://www.facebook.com/kolmix.zprototypu/videos/1032458566821774/
stoupo, to víš, že to všechno pamatuji. Ale vzhledem k nezralému věku jsem to nefotil, to začalo až později, ale i tak...
Jen si myslím, že ty Kyklopy už by neměly práci nikde - ze z Plzně do Domažlic a pak na hranicích přepřahat...? Protože v Německu by ho neschválili ani náhodou. No a z Pardubic do Liberce, aby tahaly BDs+2xB rychlostí 70 km/h...?
Jen si myslím, že ty Kyklopy už by neměly práci nikde - ze z Plzně do Domažlic a pak na hranicích přepřahat...? Protože v Německu by ho neschválili ani náhodou. No a z Pardubic do Liberce, aby tahaly BDs+2xB rychlostí 70 km/h...?
Rabine,
este ze si delas legraci. I Ty bys tam na hornim Pacifiku mel pamatovat ma 524.1 s BP vagony, stridane Bardotkou s modrymi patry. I tohle bylo videt z jazykove ucebny na Kladske, nerku-li pri plizive navsteve. Pak zacala prestavba a jezdilo se z Krce, Branika.
Na "hornim" kol Sterberka na vychod "to" zvladala M 131.1 + Balm + M 131.1, doplnena Velkym Bejckem 423.0 - i na nakladech. Bardotky tam prisly mnohem pozdeji.
Chovam Pacifik v srdci, i synkovi v mladi jsem ho ukazal. Kyklopem bych ho neprznil ni nahodou. :-)
este ze si delas legraci. I Ty bys tam na hornim Pacifiku mel pamatovat ma 524.1 s BP vagony, stridane Bardotkou s modrymi patry. I tohle bylo videt z jazykove ucebny na Kladske, nerku-li pri plizive navsteve. Pak zacala prestavba a jezdilo se z Krce, Branika.
Na "hornim" kol Sterberka na vychod "to" zvladala M 131.1 + Balm + M 131.1, doplnena Velkym Bejckem 423.0 - i na nakladech. Bardotky tam prisly mnohem pozdeji.
Chovam Pacifik v srdci, i synkovi v mladi jsem ho ukazal. Kyklopem bych ho neprznil ni nahodou. :-)
M 474 003: a také možná o víkendech na dolním i horním Pacifiku... :)
Pořád jsou tratě, kde by se uplatnil, Pardubice-Liberec, Plzeň-Domažlice...
Ovšem, stejně jako před těmi 40 lety, kdy se to řešilo, ani dnes by ho tyto tratě neunesly..
Ovšem, stejně jako před těmi 40 lety, kdy se to řešilo, ani dnes by ho tyto tratě neunesly..
Pořád jsou tratě, kde by se uplatnil, Pardubice-Liberec, Plzeň-Domažlice...
19.04.2016 (14:37)
>Vlad
On také míval, v dobách kdy tahal Ostravan, jiný, silnější motor.
On také míval, v dobách kdy tahal Ostravan, jiný, silnější motor.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko