..: Fotogalerie - detaily fotografie 759.002-9 :..
 

759.002-9


759.002-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Šenov - Havířov
 - GPS: 49°46'39.382"N, 18°22'40.526"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.6.2015
 - Autor: Stanislav Lopata  Poslat email autorovi
 - Pozn.: zvl. Os 10944 "S Kyklopem do
Beskyd"
 - Zobrazeno: 4879x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.04.2016 (21:38)  
Pro Kolmix:

V 70 letech zurila studena valka. V SRN byly osvecene hydrauliky 216 - 218 a zkousel se turbopohon z helikoptery UH-1D. Vychodni Nemci poslusne objednavali a dostavali pres 600 ks Ludmill z Kolomny/Vorosilovgradu. Co zbylo -bylo DB remotorizovano. Kam tedy pokusny Kyklop nabizet? Zaplat panbuh za Bardotky, Brejlovce a "Bangle", nota bene pri pozaru Naftovych Motoru na Smichove.
registrovaný uživatel Kolmix  mail  
Počet komentářů uživatele106 »fotek 0
19.04.2016 (21:10)  
stoupa - Jo tak, Vy jste to myslel na současnou dobu, no to jasně, to by ho asi ani nikdo nezkoušel schválit. Ale v době jejich vzniku, tj. v 70. letech nemyslím, že by byl problém je i do Německa schválit - kdyby o to samozřejmě byl zájem...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.04.2016 (21:00)  
Kolmix:

Ono to schvalovani taky neco stoji (usili i naklady) Kyklop ma vyznam pro NTM (snad) a historii CKD. Ze neni? Ze tam je jakasi Arena? Marne jsem patral po pravech na stare diesel motory a lokomotivy- marne. A nechal jsem toho.

I v Nemecku jdou cestou remotorizace stareho a pres snahy vyrobcu nic lepsiho nez BR 216 - 218 nikdo nenabidl...
registrovaný uživatel Kolmix  mail  
Počet komentářů uživatele106 »fotek 0
19.04.2016 (20:43)  
Rabín - Proč myslíte, že by ho neschválili?

Pavel Randák - Kyklop je na tom nyní výkonově cca stejně, jako za časů "Ostravana" (jak je to přesně, ukáže až měření trakce, které by se mělo uskutečnit v dohledné době), akorát při té jízdě, ze které je ona fotka, nebyl co se trakce týče úplně OK...

Jinak zde je videjko ze zkoušek Kyklopa minulý týden - https://www.facebook.com/kolmix.zprototypu/videos/1032458566821774/
19.04.2016 (20:17)  
stoupo, to víš, že to všechno pamatuji. Ale vzhledem k nezralému věku jsem to nefotil, to začalo až později, ale i tak...
Jen si myslím, že ty Kyklopy už by neměly práci nikde - ze z Plzně do Domažlic a pak na hranicích přepřahat...? Protože v Německu by ho neschválili ani náhodou. No a z Pardubic do Liberce, aby tahaly BDs+2xB rychlostí 70 km/h...?
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
19.04.2016 (17:11)  
Rabine,

este ze si delas legraci. I Ty bys tam na hornim Pacifiku mel pamatovat ma 524.1 s BP vagony, stridane Bardotkou s modrymi patry. I tohle bylo videt z jazykove ucebny na Kladske, nerku-li pri plizive navsteve. Pak zacala prestavba a jezdilo se z Krce, Branika.

Na "hornim" kol Sterberka na vychod "to" zvladala M 131.1 + Balm + M 131.1, doplnena Velkym Bejckem 423.0 - i na nakladech. Bardotky tam prisly mnohem pozdeji.

Chovam Pacifik v srdci, i synkovi v mladi jsem ho ukazal. Kyklopem bych ho neprznil ni nahodou. :-)
19.04.2016 (16:55)  
M 474 003: a také možná o víkendech na dolním i horním Pacifiku... :)
19.04.2016 (14:59)  
Pořád jsou tratě, kde by se uplatnil, Pardubice-Liberec, Plzeň-Domažlice...

Ovšem, stejně jako před těmi 40 lety, kdy se to řešilo, ani dnes by ho tyto tratě neunesly..
19.04.2016 (14:39)  
Pořád jsou tratě, kde by se uplatnil, Pardubice-Liberec, Plzeň-Domažlice...
19.04.2016 (14:37)  
>Vlad
On také míval, v dobách kdy tahal Ostravan, jiný, silnější motor.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko