..: Galerie - Daten des Bildes 754.057-8 :..
 

754.057-8


754.057-8Informace o fotografii:
 - Ort: Zdice (u vjezdu od Berouna Popovic)
 - Datum: 12.8.1985
 - Autor: IVtrain  Neues Email senden
 - Bem.: Kvůli neukončenému posunu
stojí mezinárodní expres u
vjezdu
 - Zobrazeno: 6862x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
14.04.2011 (21:24)  
Dráteníček: tohle je přece legenda DB! Vozy Am, ABm, Bm... vídával jsem je v Praze i ve /východním/ Berlíně, kde čekaly na přejezd do západní zóny. Byly to hrozně chic vozy. Rekonstrukce (třeba Bim) sice více méně zdařilé, ale kouzlo tohoto nátěru se už vytratilo.

Díky autorovi za pěkné foto. Připojuji se k otázce formátu: bylo to 6x6?
15.04.2011 (7:35)  


Děkuji také. Ano, fotím na formát 6x6.
14.04.2011 (19:04)  
technické poznámky: vláček jede po nesprávné (nejsme na Ferdinandce) a to zřejmě proto, že v té době již probíhaly předelektrizační přípravy (za 1+3/4 roku se jezdilo s ESy). Při rekonstrukci zhlaví se s odstupem 60let konečně odstranil odsun osy ve směru Praha - Plzeň. Bylo vybudováno esíčko na 80km/h. Nyní při koridorizaci (po 25letech) se natočil celý most a esíčko umožňuje již 1,5 roku rychlost 120km/h, avšak pořád tam je pomalá jízda 80km/h.
14.04.2011 (15:48)  
BBvK: Podle mě jede opravdu po nesprávné. Stačí se podívat na ty dva bílé patníky...
14.04.2011 (12:18)  
ad Miroslav Zikmund: já vidím, že jede po správné, kdyby jel po nesprávné, tak těžko uvidíme z vlaku něco, co by bylo pod úrovní rámu.
A foto, i když je lokomotiva malinká a od zadu se mi moc líbí.
14.04.2011 (9:51)  
topič: Přesně z tohoto důvodu jsem radši zticha a "neradím" :-)
14.04.2011 (9:15)  
drateniček: jedná se o standardní rychlíkové vozy DB typu UIC-X o délce 26,4 m. První prototypy se vyrobily počátkem 50. let, sériově se vyráběly v mnoha obměnách do 80. let. V 90. letech mnohé z nich modernizovány (např. pro vlaky IR) a jsou v provozu dosud, větší vyřazování až po rozsáhlejší výrobě vlaků ICE všech variant. U nás se objevovaly od roku 1969/70 v tehdy zavedených rychlících směr DB přes Furth im Wald (a možná už i o něco dříve v "pařížáku"). Dají se u nás v modernizované podobě vidět dodnes v některých EC a v rychlících s vozy dopravce ARRIVA. V nátěru na fotografii ("ozeanblau-créme") jezdily zhruba od roku 1975 (předtím většinou zelené) zhruba do přelomu tisíciletí.
14.04.2011 (9:02)  
Lugger: Ale předvedl. Bohužel. Stejně jako v mnoha jiných předešlých případech, platí i u Ondry_h přímá úměra mezi vlastním neumětelstvím a mírou kritiky zde zveřejněných fotek. Tedy, čím větší nemehlo, tím více "svalnatých" keců u fotek ostatnách autorů.
14.04.2011 (8:58)  
stoupa: další poznatky z cest do Plzně v 80. letech: ve vozech DB-X se o něco lépe sedělo než v ČSD-Y a při návalech se lépe procházelo chodbičkou (což obojí vycházelo z geometrické podstaty vozů DB-X - šestimístné kupé a tedy o něco širší chodbička při jinak o trochu užší skříni než u RVHP-ČSD-Y). Kuřáci oceňovali, že v baru DB se smělo kouřit (no, oficiálně asi nesmělo ale číšníkům-Jugošům to nevadilo neb byli sami silní kuřáci :)
14.04.2011 (8:37)  
kdyby jsem porovnal fotku z dneška s touhle fotkou,tak je to trochu hodně velký rozdíl.Foto 5*
14.04.2011 (8:11)  
Tyto vozy neznám.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko