Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
754.058-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Podbořany - Vroutek - GPS: 50°11'22.795"N, 13°22'1.068"E » - Datum: 10.8.1997 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia (Kodak Elite II) - Zobrazeno: 3597x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tak to je snad první fotka, kde vidím 4058 těsně po laku. Paráda! Úplně stejně o pár let později vypadala po laku 4019...
A.N.
Souhlasí. Ten odpolední Os do Žihle, kdy se tam souprava nechala, jsem s jedním svým známým zažil ještě v r.2003. Vozy jsme nechali v Žihli, pak jsme jeli Lv do Kaznějova a z Kaznějova do Plzně jsme jeli jako postrk Mn vlaku. Vím na 100%, že to bylo ještě v r.2003
A k těm samovratům:
Jestli se nepletu, tak samovraty byly kromě žst. Kryry i v Petrohradě (to jen tak na doplnění).
Souhlasí. Ten odpolední Os do Žihle, kdy se tam souprava nechala, jsem s jedním svým známým zažil ještě v r.2003. Vozy jsme nechali v Žihli, pak jsme jeli Lv do Kaznějova a z Kaznějova do Plzně jsme jeli jako postrk Mn vlaku. Vím na 100%, že to bylo ještě v r.2003
A k těm samovratům:
Jestli se nepletu, tak samovraty byly kromě žst. Kryry i v Petrohradě (to jen tak na doplnění).
V tento čas jezdil je ten posilový R. Jinak ranní R šel fotit z opačné strany a večerní vyjma léta už jezdil za šera. Nicméně na všech Os byla klasa, takže se zde dalo fotit celý den. Do Plas ještě jezdil další turnus - klatováci, ti se pak vraceli na závěsu Os v 9h, z čehož vznikla souprava 2 75X a asi 8 vozů. Další zajímavostí bylo, že 754 od odpoledního Os do Žihle dělala zpět na Plzeň postrk manipuláku.
A jistou zajímavostí této tratě byl i provoz samovratů v Kryrech. Takže při zastavení v Blatně resp. Podbořanech se vyfasoval svazek klíčů jako na D3, to pro případ, že by samovrat nešel. Takže takový rádoby první pokus o dálkovinu...
A jistou zajímavostí této tratě byl i provoz samovratů v Kryrech. Takže při zastavení v Blatně resp. Podbořanech se vyfasoval svazek klíčů jako na D3, to pro případ, že by samovrat nešel. Takže takový rádoby první pokus o dálkovinu...
Tohle je určitě osobák, konkrétně 7607. V roce 1997 patřila vozba rychlíků ještě čtyřkám z PJ Chomutov.
Famózní snímek. Parádní brejlák,ještě tmavozelený dlouhý hitlák....
Jo to byla vozba na této trati ještě o něčem. Naštěstí jsem tuhhle štreku klasikou stačil projet,ale už je to hodně dávno,tak už to ani moc nepamatuju.
Jo to byla vozba na této trati ještě o něčem. Naštěstí jsem tuhhle štreku klasikou stačil projet,ale už je to hodně dávno,tak už to ani moc nepamatuju.
Jednalo se o vozbu 2 párů R, dle GVD jezdil Chomutov s 750 a pak Plzeň s 754. Následně na pátečním/nedělním 750/749 Chomutov.
Vozbu Os zajišťovala Plzeň s 754 a 750.
Vozbu Os zajišťovala Plzeň s 754 a 750.
Tak aktuálně se v našem úseku (ST K. Vary) traťová rychlost zvýší od 15.12. na úseku Petrohrad - Kryry, příští rok by se snad mělo zadařit u úseku Blatno - Petrohrad a Podbořany - Kaštice. A další rok zbytek...
06.12.2019 (11:54)
No, pokrok. Co se traťové rychlosti týče, tak to bych tedy žádným pokrokem nenazýval.
06.12.2019 (11:33)
…to byly časy, kdy jsme se tam mohli setkat s tímto krásným zabezpečovacím zařízením, výpravčí tam skončili někdy kolem roku 2005 a celá trať je dnes řízená z Blatna...pokrok nezastavíme...
06.12.2019 (9:05)
Neuvěřitelné. Z náhledu to vypadalo jako model:-) Tak má vypadat mašina! Ta mechanika a telegrafky tomu dodávají pověstnou třešničku na dortu.
Ona už předchozí nulka byla fajn;) To jsou osobáky, nebo nějaký ty náhodný rychlíky co tam jezdily?
Ona už předchozí nulka byla fajn;) To jsou osobáky, nebo nějaký ty náhodný rychlíky co tam jezdily?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko