Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.061-0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Rumburk - Datum: 24.4.2016 - Autor: Jan Faigl - Pozn.: Os 26008 - Zobrazeno: 4643x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Áha. Podle mě jsou právě pro ně vyvedeny husí krky ze země, na fotce patrné.
27.04.2016 (11:55)
NicKon: Myslel jsem tím samozřejmě absenci peronů.
znovu pro NIcKON:
... za nas jsme rikali: "Napish and Publish!" (A co vic si mozeme prat..)
... za nas jsme rikali: "Napish and Publish!" (A co vic si mozeme prat..)
stoupa: Funguje bez problémů, i když není, kvůli stále ještě tristnímu stavu tratě 083, o tolik rychlejší než přes Jedlovou. Je to krásné svezení, od Žebnice níž navíc s nádhernými panoramaty Saského Švýcarska.
NIcKON:
Na reaitu prepraby z Rumburku skrz Sebnitz a Bad Schandau do Decina nemeckym Desirem s CR masifirou jsem zvedav. Skor tolik, jako na Tvuj clanek. Jen neblahy zdravotni stav mi brani tamo vyrazit osobne.
Na reaitu prepraby z Rumburku skrz Sebnitz a Bad Schandau do Decina nemeckym Desirem s CR masifirou jsem zvedav. Skor tolik, jako na Tvuj clanek. Jen neblahy zdravotni stav mi brani tamo vyrazit osobne.
P.M: Podle všeho je, stroje už odjely a vypadá to hotově. Zřejmě ještě časem přibydou perony. V čem je to paskvilní? Ubyly čtyři koleje, ale ty byly stejně věčně prázdné a šest zřejmě bohatě stačí, i kdyby se někdy obnovila jiříkovská a místní uhelné sklady v zimě stále čile vykládají (a občas ještě pořád přijede štěrk ze Šluknova po železnici). To už bych se spíš ptal, zda budou v uzlové Krásné Lípě opravdu stačit tři koleje místo někdejších šesti. I když se tam s nějakou nakládkou už zřejmě nikdy nepočítá. O Dolní Poustevně vůbec nemluvě.
Antony: Nevím kam přesně koukáte, ale prázdné to tam tedy opravdu nejezdí. Ve spojích na Děčín ve špičce bývá problém si sednout, totéž platí o nymburských rychlíkách, k nimž se v České Lípě připojuje posilový vůz a stejně to často nestačí. I místní spoje po 083/084 jezdí zaplněné zpravidla velmi slušně. Moderní vozy na Šluknovsku jezdí prostě proto, že si je tam Evropská unie zaplatila. A také že velká část spojů zajíždí do Německa.
Antony: Nevím kam přesně koukáte, ale prázdné to tam tedy opravdu nejezdí. Ve spojích na Děčín ve špičce bývá problém si sednout, totéž platí o nymburských rychlíkách, k nimž se v České Lípě připojuje posilový vůz a stejně to často nestačí. I místní spoje po 083/084 jezdí zaplněné zpravidla velmi slušně. Moderní vozy na Šluknovsku jezdí prostě proto, že si je tam Evropská unie zaplatila. A také že velká část spojů zajíždí do Německa.
27.04.2016 (8:54)
Celý víkend jezdila klasika kvůli nedostatku provozuschopných jednotek 844.
Neví někdo, zda je tento paskvil konečný stav kolejiště v Rumburku?
Neví někdo, zda je tento paskvil konečný stav kolejiště v Rumburku?
Podle řazení jede 26008 v sobotu a v neděli (daný případ) v úseku Mikulášovice - Rumburk 1x 844, Rumburk - Děčín pak 2x 844 (posila). Bylo to v tomto případě náhrady nějak řešeno...?
ty jo tak stary vlak v rumburku? jezdim tam casto a vzdy jim zavidim jen same nove tiche a klimatizovane soupravy od regiosharka pres siemens desiro. pritom neustale prazdne. no a pritom ve strednich cechach napr. na posazavskem pacifiku jsou vlaky plne a jezdi tam smejdske regionovy a stare patraky :-(
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko