Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
753.7 + 753.7 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Ohníč - Hostomice nad Bílinou - GPS: 50°35'25.464"N, 13°48'57.836"E » ![]() ![]() - Datum: 17.4.2010 - Autor: Jiří Morche ![]() - Zobrazeno: 5071x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.04.2010 (10:47)
Otázka užívání dieselových lokomotiv se samozřejmě týká jenom hlavních tratích, hlavně jsem měl na mysli ty ze severočeských uhelných pánví (090,072,231).
Je mi rovněž jasné,že v současné době je primárním zdrojem pro výrobu elektrické energie uhlí, ale oseobně jsem zastáncem jaderné energetiky, ale fůzní reaktory jsou zatím pouze v experimentální podobě.
Je mi rovněž jasné,že v současné době je primárním zdrojem pro výrobu elektrické energie uhlí, ale oseobně jsem zastáncem jaderné energetiky, ale fůzní reaktory jsou zatím pouze v experimentální podobě.
23.04.2010 (21:33)
Vojta Eliáš: doslova mě jímá vztek, když se drátují tratě, kde jezdí 2 nákladní vlaky denně. Ono totiž držet trolej pod proudem taky něco stojí, víme? Dráty totiž mají taky nějaký odpor, který relativně vysokou účinnost lokomotiv výrazně degraduje.
Pravda je taková, že vyjma opravdu exponovaných tratí (koridory, nákladní tahy) a výkonově a sklonově náročných úseků (třeba štrbská rampa) je přínos elektrifikace velmi diskutabilní. Myslím, že za pár desítek let, až se naučíme vyrábět skutečně výkonné palivové články či baterie, se budou od tratí sloupy houfně kácet, protože se nevyplatí je udržovat.
Pravda je taková, že vyjma opravdu exponovaných tratí (koridory, nákladní tahy) a výkonově a sklonově náročných úseků (třeba štrbská rampa) je přínos elektrifikace velmi diskutabilní. Myslím, že za pár desítek let, až se naučíme vyrábět skutečně výkonné palivové články či baterie, se budou od tratí sloupy houfně kácet, protože se nevyplatí je udržovat.
23.04.2010 (14:54)
Vojta Eliáš, elektřina se snad nevyrábí spalováním uhlí?
Nojo, Vojto Eliáši, oni ti soukromí dopravci nemají dost elektrických lokomotiv, nebo operativně mohou s dýzlem kamkoliv, pod stejnosměr, pod střídavinu, i na neelektrifikovanou vlečku a pod. Ale chápu tvou výtku, bylo by lepší, kdyby ten náklad místo dvou dýzlových lokomotiv vezlo třicet kamionů. To by se ekologickým aktivistům líbilo zajisté mnohem více.
23.04.2010 (11:20)
Nádherná kompozice v údolí Bíliny.
Měl bych jednu výtku, ale s tou autor fotografie nemá nic společného.
Doslova mě jímá vztek, když vidím, jak na elektrifikovaných tratích vesele jezdí dieselové lokomotivy a nikomu to nevadí. Možná by bylo lepší, aby ekologičtí aktivisté odvrátili svou pozornost od stavby dálnice D8 v Českém Středohoří a zaměřili svou pozornost na provozovatele drážní dopravy, kteří na využívají motorové lokomotivy na elektrifikovaných tratích.
Měl bych jednu výtku, ale s tou autor fotografie nemá nic společného.
Doslova mě jímá vztek, když vidím, jak na elektrifikovaných tratích vesele jezdí dieselové lokomotivy a nikomu to nevadí. Možná by bylo lepší, aby ekologičtí aktivisté odvrátili svou pozornost od stavby dálnice D8 v Českém Středohoří a zaměřili svou pozornost na provozovatele drážní dopravy, kteří na využívají motorové lokomotivy na elektrifikovaných tratích.
22.04.2010 (15:20)
Kombinace fleku a soupravy je parádní. Z mého pohledu je škoda slabší kresby. Jinak moc pěkné.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko