Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.105-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Loděnice - Nučice zastávka - Datum: 18.5.2011 - Autor: Bean - Zobrazeno: 3218x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.02.2017 (13:17)
Co mám z vyprávění výpravčích z hrbaté, tak v 90.letech se během dne sjížděly Mn od Prahy a od Berouna v Nučicích a předávali si zde zátěž. A těch vozů nebylo málo, takže se často stávalo, že začaly docházet ve stanici volné koleje.
Flexo, příteli! Jednak píšeme slušně bez vulgarismů a pak se nauč číst. Až si to přečteš pořádně, zjistíš že rok 96 a 86 je oddělený a o sergeji v r 96 nic nepíšu. Pak můžeš svůj příspěvek smazat, neboť se sem nehodí.
GVD 96:
To je úplná kravina. V roce 96 už v Praze takový provoz nebyl ani náhodou. Hlavně to prozrazuje ten sergej na Smíchově. Možná to bude tak ro 86, ale 96 ani omylem.
To je úplná kravina. V roce 96 už v Praze takový provoz nebyl ani náhodou. Hlavně to prozrazuje ten sergej na Smíchově. Možná to bude tak ro 86, ale 96 ani omylem.
Kdyby tedy někoho zajímalo to nasazení v GVD:
GVD 96:
v rámci Z 3 Smíchov 742 ráno s Mn do Řeporyjí a zpět.
Tentýž GVD 751 od Mn z Dobříše veze jen v 7 Mn Smíchov - Beroun a zpět.
Ostatní dny resp. v X je Mn SM-BE veden TS 722 na 4x 749, což je dnešní torzo těch jednodenních 754 na Pacifiku.
GVD 86:
3x 751 výchozí PH Smíchov a:
1) denní Mn Zbečno, odpoledne Rudná a Lv Vršky
2) ranní Mn Vráž a zpět na pk nočního Mn až do BER
3) denní Mn BER a zpět, večer totéž s pk berty z 2 TD
Tedy dá se říct, že 3 berty operovali denně jen na hrbaté
a dále 1x 742 odpolední Mn PH - BER a zpět Lv, z Loděnice pk a z Rudné Mn na Smíchov
kupodivu pokračování:
3x 751 a výchozí PH Smíchov
1) ranní OS BER-PH a záloha, odpol OS PH-BER
2) postrková služba na hrbaté a druhý odpol. OS PH-BER
3) sv/os tamtéž a postrk dopol. Mn
Ve stejném GVD TS 06 Vršky a 6x 751 !
vozba převážně písků, Vraňany, Zlonice, Řeporyje, což souviselo s výstavbou sídliště v PH...
2x 742 TS 34, záloha Hostivice a okolní obsluhy vč Slaného
a jen pro zajímavost, ve stejném roce sergej děla disp. Smíchov vč vozby Kladno, Hostivice...
Jelikož nejde o moje materiály, tak dík patří panu DR, který nám to poskytl.
GVD 96:
v rámci Z 3 Smíchov 742 ráno s Mn do Řeporyjí a zpět.
Tentýž GVD 751 od Mn z Dobříše veze jen v 7 Mn Smíchov - Beroun a zpět.
Ostatní dny resp. v X je Mn SM-BE veden TS 722 na 4x 749, což je dnešní torzo těch jednodenních 754 na Pacifiku.
GVD 86:
3x 751 výchozí PH Smíchov a:
1) denní Mn Zbečno, odpoledne Rudná a Lv Vršky
2) ranní Mn Vráž a zpět na pk nočního Mn až do BER
3) denní Mn BER a zpět, večer totéž s pk berty z 2 TD
Tedy dá se říct, že 3 berty operovali denně jen na hrbaté
a dále 1x 742 odpolední Mn PH - BER a zpět Lv, z Loděnice pk a z Rudné Mn na Smíchov
kupodivu pokračování:
3x 751 a výchozí PH Smíchov
1) ranní OS BER-PH a záloha, odpol OS PH-BER
2) postrková služba na hrbaté a druhý odpol. OS PH-BER
3) sv/os tamtéž a postrk dopol. Mn
Ve stejném GVD TS 06 Vršky a 6x 751 !
vozba převážně písků, Vraňany, Zlonice, Řeporyje, což souviselo s výstavbou sídliště v PH...
2x 742 TS 34, záloha Hostivice a okolní obsluhy vč Slaného
a jen pro zajímavost, ve stejném roce sergej děla disp. Smíchov vč vozby Kladno, Hostivice...
Jelikož nejde o moje materiály, tak dík patří panu DR, který nám to poskytl.
80 léta jsou mnohdy problém sehnat nějakou kvalitní fotodokumentaci, protože ti každý řekne, že fotil konec parního provozu a to "motorové" bylo nudně červené... asi jako dnešní nudně modré najbrtí. Třeba takto se mi nepodařilo vůbec sehnat provoz boleslavských pištů na píscích z Hrdoňovic do Sobotky a MB, k dispo jsem mě jen oběh, ale fota 0.
Vylučovací metodou tento Mn mohla vozit Praha, možná to mohl být kombinovaný oběh Mn/OS, které zde o víkendu vozila berta. I když naopak třeba písky Zličín - Straškov jezdily sčímkoliv od pištů po třeba prototyp 730.
Nicméně v době 742 už tento výkon patřil Rakovníku, takže těžko říct. Já mám doma pouze tehdejší oběh 753/751 RK.
Vylučovací metodou tento Mn mohla vozit Praha, možná to mohl být kombinovaný oběh Mn/OS, které zde o víkendu vozila berta. I když naopak třeba písky Zličín - Straškov jezdily sčímkoliv od pištů po třeba prototyp 730.
Nicméně v době 742 už tento výkon patřil Rakovníku, takže těžko říct. Já mám doma pouze tehdejší oběh 753/751 RK.
Především 742 zde žádný Mn nepřevzaly, protože zde byly vždy turnusovaný z 3 denní TS v Berouně. To co je na fotce je pouhá náhrada, která se v tomto roce od jara vyskytovala Berouně. Kromě 105 můžeme zmínit i 154, obě berty bylo možné vyfotit i na Mn v Roztokách u K. V té době to bylo podobně profláknuté jako 751 na Dobříš.
On ten Mn za poslední roky ty časy měnil, třeba v r 2006 jezdil z Nučic také odpoledne. Nutno dodat, že tehdy se zde podařilo vyfotit různé rakovnické skvosty jako např. 742.015,264 nebo 188, ale i třeba 755ky na pk.
On ten Mn za poslední roky ty časy měnil, třeba v r 2006 jezdil z Nučic také odpoledne. Nutno dodat, že tehdy se zde podařilo vyfotit různé rakovnické skvosty jako např. 742.015,264 nebo 188, ale i třeba 755ky na pk.
04.02.2017 (20:54)
odborné termíny dobré, všechna čest, ale podívali jste se na ten obrázek? na ty barvy, vzduch, rabasovské nebe, trnky (asi to budou trnky, když je to v květnu). Je tu hezky spojená odbornost, znalosti a estetické cítění
04.02.2017 (19:19)
A já se ještě zeptám to jezdilo/jezdí ten manipulák na šroťák v Kuchaři?
04.02.2017 (15:30)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko